Varmaan suunilleen sama jos ajais märällä radalla kesällä kun talvella pikkupakkasessa. Talvella tarvii vaan huolehtia enemmän lämmöistä. Ja heti kun ajon jälkeen kuivaa, niin ei paljoa pääse ruostetta kertymään. Talvella ei ole edes mikropölyä, joka tunkeutuisi jokapaikkaan
Kurakisojen jälkeen koko auto rakennetaankin läpikotaisin uusiks.
Kuten sanoin, ei kisaajat työkalujaan tietentahtoen halua kulutella.
Säästetään ne uudet vermeet kauden alkuun ja ekaan kisaan mahdollisimman tuoreena.
Eikä tuolla pihalla ajelemisesta ole mitään hyötyä.
Vasta sitten radalla ruvetaan uusia autoja ja moottoreita säätämään jne.
Talvella ulkona ajaminen on puhdasta leikkimistä.
Siihen kelpaa mikä tahansa ruoska jolla on hauska bashata, mutta turha ihan tuoretta autoa siinä leikkimisessä on käyttää... saati sitten uutta moottoria, servoja jne.
Ennen ekaa SM kisaa tarttis puol autoa, moottori ja sähköt uusia että voi mennä mahdollisimman hyvällä kalustolla taistelemaan SM pisteistä.