Revossa alustan madaltaminen toimii sillä lailla että kääntää iskarit väärin päin
En ole kyllä ikinä kokeillut niin ajaa, mutta ainakin se laskee n. 2-3 cm, normaali korkeudesta :)
En sitten todellakaan tiedä voiko noin ajaa, taikka onko se edes mahdollista Rally versiossa. Satuimpahan vain eilen huomaamaan, kun kaverin autoa säädettii
Miten iskarien kääntäminen vaikuttaa korkeuteen?
Yhtä pitkä se iskari kai on vaikka laittaisi väärinpäin? Minun mielestä ainakin kun joskus kokeilin väärinpäin niin iskarit otti kiinni toisiinsa...
Ja mustilla jousilla(jotka ovat hivenen lyhyempiä kuin vakiot) saa auton niin matalaksi kuin haluaa kiertämällä sitä jousipidikettä.
Yksi tapa vähentää kaatumista on laittaa nopari sekä vastari yhteen akkukoteloon vakiopaikkojen sijaan. Sillä saa painopisteen alemmaksi sekä pääsee eroon siitä radioboksista... Niin olen ainakin tehnyt yhdessä pikkurevossa ja omasta mielestä ihan hyvä ollut. Tosin se heikentää noparin jäähdytystä sekä voi käyttää vain yhtä akkua kerralla mutta ajettavuus paranee.