Traxxas Slash 4x4
-> Itse en pidä tämän auton muotoilusta, ei vaan sytytä
Traxxas Stampede VXL RTR
-> Harjallisen stampeden omistaneena voin sanoa, että vxl on ehdoton. Ei kuitenkaan kulje ilman kunnollisia ketjuja talvella ja eteneminen ei ole verrattavissa mitenkään nelivetoon
Traxxas E-MAXX Brushless Edition
-> Brushless edition on ruma, kova ja näyttävä. Kääntösäde tässä autossa on ihan per*eestä, joten tekee siitä jotenkin kolkon ajaa. Traxxasin autot on helppoja huoltaa, mutta valitettavasti ne tarvii paljon huoltoa.. muoviosat menee kovilla talvipakkasille herkästi rikki.
Traxxas 1/16 E-REVO brushless
-> Hemmetin hauska sähikäinen, kulkee noin pieneksi autoksi yllättävän hyvin talvella lumessa - toki nelikko auttaa siinä paljon.
traxxas summit
-> Tätä ei ole vielä tullutkaan kokeiltua, mutta harjattomana varmasti hauska vekotin epätasaiseen maastoon :)
hpi savage flux
-> Käyttökokemuksieni perusteella tähän mennessä ehdottomasti paras autoni. Monsterityylinen ja korkean oloinen, mutta vakaa ja hyvä ajaa. Metallirunko. Sinällänsä hauska, että olen saanut jo lyhyen ajan sisään auton 3x rikki. Ensin meni takatukivarsi, mutta se olikin jo valmiiksi liimattu. Noh, edelliseltä mukana sattui olemaan uudet, joten en joutunut mitään tilaamaan. Sitten meni takaa renkaan kulmaa säätävän tangon kiinnike (lohkesi -25 pakkasessa). Noh, fluxissa on vakiona tuplajousitukselle ja tukivarsille paikat renkaan puolella... Vaihdoin takarenkaiden ja rengaspesien puolta niin zadaa, taas oli ehjä kiinnike autossa. Eli saman homman voi tehdä myös etu ja takarenkaiden välillä, koska fluxissa kiinnikkeet ovat samanlaiset edessä ja takana (toisin kuin esim. mini e-revossa). Kolmannella kerralla auton "hajoaminen" johtui irronneesta pinionista, mutta sen päätin jo tilata ja liimaan kerralla vahvistetun ja uuden akseliin kiinni... Ja valitettavasti ajotyylini on sellainen, että auto saa runtua.
Mitä olen joutunut autoja purkamaan, niin fluxi on yksi helpommista huoltaa. Mini e-revo taas huoleton, koska valmiiksi jo kosteussuojattu ja tehoa piisaa. Fluxiin vaihdoin öljyt iskareihin ja vaikka ekaa kertaa tein, niin ei oikeasti kauaa mennyt... (olohuoneen pöydällä ;)
Edit: Ja tykkään selkeistä huolto-ohjeista, jotka tulee fluxin ohjekirjassa mukana! Molemmista toki löytyy tosi hyvin räjäytyskuvat (traxxasin ja Hpi:n autoista) ja osanumerolla saa suoraan tilattua osat (sabesta traxxasin ja hobbylinnasta hpi:n)