Sehän on lupaavaa, että päivämaksu on tuplattu.
Tällaiseen päätökseen ei varmasti olisi ryhdytty, jos siihen ei liittyisi mittava parannussuunnitelma, jonka kautta tuplamaksulla pienoisautoilija tulee saamaan huomattavasti paremman harrastamiskokemuksen kuin aikaisemmin puolella hinnalla.
Jos mittavaksi muutokseksi lasketaan crossiradan muokkaus niin jo vain,
Niin kait se sitten selainen on. Asfalli osasto sitten kantaa siitä osataakan.
Tattiksella on kauhia melu siitä että crossareilla ei saa ajaa kun tulee pölyä
radalle mutta Hyvinkäällä trendi on päinvastainen. Pölyävä crossirata entistä
pölyävämpään kuosiin, hyndät korkeammiksi jotta pöly leijailisi mahdollisiman kauaksi,
Asfalttiradaltahan se pito katoaa. No mitä sillä on väliä, crossaava "pienoisautoilija tulee saamaan huomattavasti paremman harrastamiskokemuksen" varsinkin kun nitrotkin on sallittu. Siihen vain muutama m8/truggy etc pörräämään niin tuskimpa kannattaa asfaltti osostolle mennä. Kait tämä on sitten sitä kvaliteetin nostoa mistä maksetaan.
Jotenkin vain tuntu että rata-autoillua potkitaan päähän.