Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - masse

Sivuja: 1 2 [3]
61
Hullunhauska jarruidea:

mekaaninen nopari (servon etuasento kytkee kytkimen),
ja taka-asento laukaisee jarruvarjon. :)

rok.

62
Mistä ihmeestä noihin saisi kunnon donitseja?

Oon samaa mieltä siitä että pitäis sopia joku vakiorengas
taakse, olis samat lähtökohdat. Onko nuo perus tourinkislicksit
liian pieniä?

Hieno idea koko homma, näin rc-aloittelijallakin olisi hyvä
mahdollisuus pärjätä ja onnistua. :) Vaikka hauskanpidostahan
tässä on kyse. :)

63
Olis hienoa jos saataisiin suunniteltua joku runkomalli, jota
voisi teettää kaikille.

Esimerkiksi joku alumiinirunko, alkeellinen ohjaussysteemi,
suoraveto ja jarru. Kaikille samanlaiset lähtöpalikat, ja niitä
sais sitten modata mielensä mukaan.

Juuri hinnan ja kynnyksen alentaminen sai ehdottamaan
tällaista. :)

t. Matti

64
Kehittäkää tarkat säännöt tuohon, mulla ainakin heräsi vähän
mielenkiinto.

Tommoisen vois rakentaa aika pienellä budjetillakin. :)

Matti

65
Vapaa keskustelu / Nopeus/kiihtyvyys-mittauslaitteisto
« : 09.06.03 - klo: 15.58 »
Visual basicilla tuo ainakin onnistuisi. Mulla oli autorataa varten
viritetty sellainen sekunttikello vb:llä, mutta en koskaan jaksanut
tehdä niitä sarjaporttikäpistelyitä siihen. :( Printteriportti olis
yksi aika vahva liitäntämahdollisuus. Mahtaakohan uusissa
läppäreissä olla printteriporttia?

LPT-portissa on kahdeksan datalinjaa aika helposti käytettävissä,
ja valoporttia vois käyttää normaalin kytkimen tapaan tuossa.

PC-kellon tarkkuus ei taida kovin valtava olla, eli sillä ei ilman
viritystä tuhannesosiin taideta päästä. Joku tiukka kontrolleri
dataloggeriksi ja siitä pc-liityntä.

Säätämiseksi menee =).

Mahtaako joku tietää voiko noita kovempia ajanottosysteemejä
rakentaa itse, tai että miten ne toimii? Siis niin että autot
pystytään erottelemaan toisistaan.

Cheers

Matti

Sivuja: 1 2 [3]