Kirjoittaja Aihe: Hpi MT2:sta touring auto  (Luettu 910 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi MT2:sta touring auto
« : 08.11.05 - klo: 16.49 »
Pahoittelen, jos tästä on jo keskustelua...pikaisella haeskelulla en löytänyt mitään.

Tässä ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen, että onko kukaan rakentanut MT2:sta touring autoa? Tietenkään siinä ei ole suuremmin mitään järkeä, mutta kaiketi aika "helposti" MT2:sta saisi monipuolisen auton, koska Hpi:llä löytyy esimerkiksi RS4 3 Evo touring auto, joka pikaisella tarkastelulla on samanlainen rakenteeltaan (iskarit, tukivarret, vetoakselit, koripidikkeet, vaihteisto ja renkaat eroaa). Touring kisa-autoa siitä ei tietenkään aikaiseksi saisi (ainakaan sellaista jolla pärjäisi).
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Hpi MT2:sta touring auto
« Vastaus #1 : 08.11.05 - klo: 16.51 »
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi MT2:sta touring auto
« Vastaus #2 : 08.11.05 - klo: 17.43 »
Kaiketi toi rakenneltu MT2 oli enemmän ralliauto tyyppinen, kun itse haeskelen enemmänkin rata-auto tyyppistä ratkaisua pienemmällä maavaralla ja jäykemmällä alustalla. Sitten sekin on yksi seikka, että kuinka saa korin istumaan autoon hyvin, ettei renkaat tule liikaa ulos korista.

Edit
Aikani jenkkifoorumeita läpi kahlatessani tulin siihen tulokseen, että aika harva on ruvennut rakentamaan mt2:sta touringia.

Jos tässä nyt itse innostuu rakentelemaan, niin seuraavaa on tulossa:
- RS4 mallin tukivarret, dogbonet, mahdollisesti akselit vanteille
- Super RS4 mallin renkaat ja vanteet (koko renkaalla 76x36, kun taas tavallisella RS4 renkaalla 65+26), täytyy vielä selvittää, että rengas mahtuu kääntymään.
- Iskaritornit täytyisi tehdä itse alumiinista, jolloin iskareiden paikkojen vaihtaminen käy näppärästi ja saa maavaraa lisättyä, jos vaikka välillä pitäisi autoa ralliautona.
- Välitysten muuttaminen on yksi suuri kysymys, sekin ratkeaa kokeilemalla
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT