Niin tosiaan.. Toissapäivänä meno hyytyi, mutta ohjaus jäi pelaamaan, eilen se lopetti koko homman ...hmm, vois vaikka soittaa ja kysästä tartteeko viedä näytille. HEH.
Kehotan kaikkia DBX VE 2.0 kuskeja vilkaisemaan etu-, ja takaiskareiden korkkien asentoja. (ihan piruuttaan)
Itsellä kajahti yksi etuiskari taanoin. Eli rungosta kierteet sileänä. Tämä tapahtui nurmi/hiekkakenttä ajossa "Box stock" öljyillä. Eivät muuten kuulu takuun piiriin.
Eilen huomasin, että molemmista uusista etuiskareista korkit oli "vinossa". Voin panna pääni pantiksi, että korkit oli huolellisesti kierretty kiinni ensimmäisessä kokoonpanossa ja sittemmin öljyjen vaihdossa.
Korkkeja aukaistessa kierteet tuntui jähmeiltä ja mielessä musteni, että oisko taas uusien paikka..
Onneksi puhdistus/aukaisu ja uudelleen asennus onnistui ja kierteet olivat ehjät.
Voiko liian jäykkä öljy (600) aiheuttaa liiallisen "paineen" korkkia kohden?
Enpä taida ajaa, ennenkuin saan kesympää litkua hankittua.