Ekat ajot uudella deeämmällä takana. Auto toimi niinkuin pitikin. Kiinan tyttö oli kasannu vaihteiston palat väärinpäin, joten kakkosvaihteen säätäminen ei onnistunut ilman vaihteiston purkamista, no siitä onneksi selvittiin, kun rodderi tajusi, mikä on vikana. Kakkosvaihde alko toimimaan kunnolla, kun veti ensin säätöruuvit pohjaan ja sitten 5 ja puoli kierrosta molempia ruuveja auki.
Honkkarin omat punaiset jouset on minun makuun liian jäykät. Kun omia jousia ei muita ollut, laiton Kyoshon jouset taakse, miä olikin iso parannus auton toimintaan. Auto oli vielä vähän "äkkijyrkkä" ja hankala ajettava, mutta täytyy tehdä eteen sinitarradiffi, niin varmaan homma rauhottuu ainakin osin sillä. Xray etutorni toimi hyvin ja pystyiskareita on minun mielestä helpompi säätää, eikä klappipaikkoja ole niin paljoa, eli pitäydyn tässä kokeilussa.
Kivipalajarruissa ei ollut mitään moittimista kumpanakaan päivänä, joten tuolla aiemmin selostettu ratkaisu tuntuisi sen suhteen toimivalta. Vakiovälitykset tuntuu ihan passelilta, ehkä tattiksen radalle vois olla pykälää pidemmät. Vakiovälityksellä auto menee lähes koko radan kakkosvaihteella paria mutkan ulostuloa lukuunottamatta.
Vakio pakoputki tuotti vähän ongelmia, eli kun vetää vähän reippaammin kanttarin yli, lähtee putken kuminen liitoskappale helposti irti. Siihen ei luonnollisesti ole kisassa varaa. Toissakaudella mulla oli Alphan putki, mutta lyhyelle pohjalevylle pakokäyrän mitoitus on vähän tiukka. Joku EFRA putki tuohon pitää kuitenkin vaihtaa.