Siis miltä osin tuo alumiinihässäkkä näyttää jonkun mielestä D4:ltä?
Sama ideahan noissa on ja monta samaa osaa tai pikkasen fiksattua. Materiaalit muuttunut hiilarista ja muovista alumiiniin monessa paikkaa. Ylärunko muotoiltu kokonaan erinlaiseksi, mikä saattaa hämätä silmää.
Samoja osia muotiltaan tai ihan pikkasen fiksattu:
Moottoripukki
Ohjaus
Casterpalat
c-palat
akun kiinnitys
etu bulkki
hinge pinnien kiinnitykset ja "kortsut" sisällä
slipperin kiinnityslevy
korin kiinnitys "tapit"
servon kiinnitykset
hexit
etulevy hinge piennien kiinnitykseen
pohjalevy
Sama idea, mutta fiksattu vähän enemmän:
boksin kuoret
iskarin tuet
sisäpuolen camber linkkien kiinnitys palat
siipi teline
No jäihin siellä vielä joku osa, joka ei olis samaa tai hyvin lähelle...
Onko ratasdiffit olleet kisoissa jotenkin ylivoimaisia verrattuna kuuladiffeihin? Ei omasta mielestäni. Joten miksi sellaiset pitäisi jokaisessa autossa olla?
Kahdessa ekassa kisassa tällä kaudella on ollut.
EDIT: Jyväskylässä 1-7 sijat ja Salossa sijat 1-4 ratasdiffiautoille. :mrgreen:
EDIT2 Ja jos puhutaan vielä erikseen rataskeskidiffi autoista, niin luvut on vielä tyrmäävämpiä: Jyväskylässä oli yksi sellainen auto ja se voitti sekä Salossa oli kaksi sellaista ja ne otti sijat 1-2... No homma kyllä tasottuu tän osalta kahdessa seuraavassa kisassa, kun radat on sähkökymppi ratoja...
...enkä usko että tuo Caster mitenkään erikoinen suorituskyvyltään on...
Samaa mieltä... :lol: