On noita availtu! Ja on kone liimattu kiinni ruuvien lisäksi. Se pienentää kannen värinää.
JOS ruuvit aukeaa katkeamatta,saat auki nähdäksesi, että laakeritkin on liimattu päätyihin.
-
Molemmat liimaukset vaarattomasti aukeaa juotoskolvinpäällä kuumentamalla.
Kärjenleveys kerrallaan kuumennat koko kehää (teor 300 asteeseen per kohta, ja ruuvinpäitä myös. Jäähdyttelet välillä jos tassut ei kestä putkeen. Ei näyttänyt heikentävän aukeamista.
Otin molemmat päät auki, niin ei tarvitsde pelätä liottavansa johtojen lakkausta, pestessään laakereita. Samoin kuumensin irto-kantta vain laakerintiivisteiden keston puitteissa, mutta laakeri putosi kivasti kankaalle pöydällä.
http://www.bocabearings.com/main1.aspx?p=product&id=7340&n=SMR685C-YZZ_#5_NB2Tuolta otin mitoilla numeron, numerosta kaikki mis on niitä, ja valitsin samaa rasvaa käyttävän keraamisilla kuulilla. Halpispakkaus ! virveliä varten oli halvin.
(Vähintään yhtä hyvää suojaa tarttee kiteisen suolan pito ulkopuolella)
Ruuvilukitteella laakeri kiinni pesäänsä !pohjaan!
shimmeillä päittäisvälys kuriin ja ruuveilla testikiinni + pyöritys.
(jos sait osankierrosta herkempää kuin loput, liimasit laakerin kallelleen. Tätä varoakseni tein pikasen testikasauksen. olisi tarvittaessa veilä voinut pukata laakerin pihalle.)
Sitten ruuvilukitteet myös kansiin. En pitänyt hepposiin ruuveihin kuin kevyintä lukitetta
Niillä on nyt jokunen tunti tullut ajoaikaa kivalta kuulostaen...