Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Olli_

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.10.17 - klo: 22.02 »
Ok. Tarkistan ensi kerralla miten oli. Voi olla, että oli aika tiukkaan vedetty ettei irtoa tärinästä.


2
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.10.17 - klo: 08.59 »
Tuohon tankin kiinnitykseen en kiinnittänyt huomiota hirveästi. Mikä olisi oikea tapa?

Purin moottorin eilen ja kaasarin ja lohkon välinen o-rengas oli kaasaria useamman kerran irrottamisen jälkeen päässyt urastaan pois ja osa tiivisteestä oli palasina moottorin sisällä.

Purin koko koneen ja muuten on ok lukuunottamatta tosi pieniä jälkiä, mutta takalaakeri on vähän jäykän oloinen.

Täytyy ehkä ostaa kaasariin tiivistesarja ja uudet laakerit vai tuleeko melkein halvemmaksi uusi kone ja jättää tämän varaosiksi?

3
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.09.17 - klo: 10.07 »
Ongelmana on Novarossi P5XLT-moottorin säätö.

Aluksi moottori toimi ihan ok, mutta kytkinjouset tuntui olevan liian löysät, kun tyhjäkäyntiä ei saanut kunnolla alas ilman, että renkaat pyörii kunnolla.

Vaihdoin jouset jäykempiin, mutta koneessa tuntuu olevan jatkuvaa ilmavuotoa jossain. Kierrokset heittelee ja kone ei kestä kaasua. Polttoaineensuodatin ainakin veti ilmaa, kun sen poistolla letkuissa ei ole kuplia enää.

Edelleen tuntuu saavan ilmaa jostain kaasarin välistä todennäköisesti. Tarkistin kaasarin o-renkaita ja kaikki näytti olevan ok. En muutenkaan löytänyt ilmeistä vikaa.

Pitäisikö ostaa vaan tiiviste-setti kaasariin vai miten vikaa voisi lähteä hakemaan?

Uutta konetta en haluaisi ostaa, kun kone pitäisi olla hyvässä kunnossa ja toimi aluksi tosi hyvin.

Ala- ja pääneulaa olen säätänyt tehdasarvoihin ja molempiin suuntiin, mutta ei pelaa. Kierrokset heittelee ja välillä alkaa huutamaan täydellä kaasulla, vaikka kaasuun ei koske.

Sivuja: [1]