Kirjoittaja Aihe: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS  (Luettu 2485 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« : 23.09.07 - klo: 10.12 »
Selailin vanhoja lehtiä no ei kovin vanhoja n.4 vuotta niin totesin että on ollut huima tuo kehitys ainakin turisti autojen puolella.
Nyt näyttää siltä että tuo mikä on niin alkanut standardi soituo ainakin hetkeksi aikaa. Saas nähdä kuka keksi taas seuraavan jutun tuohon auto luokkaan.
Itse kaipaan tuohon 1.18 autoihin hihnavetoo ja slipperin. En usko sen olevan kovin vaikea keksia tai toteuttaa markkinoille, saas nähdä ehkä jo ensi vuonna ajetaan niillä.
Tänne voidaan kerätä hiukan mielipiteitä mitä tuo tulevaisuus voisi olla eri sähköäauto luokissa.
Team Losi on jo tuonnut markkinoille ties minkälaista härpätintä ja aina on tullut taas jotain uutta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa OLTTI

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #1 : 01.10.07 - klo: 15.24 »
Kanttiiko ostaa sellasta RC autoo ku HPX RACING 4WD MadMax (bonzer XT V2)Monsteri??  :

Tässä tulee muuta siitä autosta:
Kulkee 50-60km/h tehtaan ilmoittama.
Ominaisuudet: Isommat ja paremmat antavat renkaat.


Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #2 : 01.10.07 - klo: 16.10 »
Kanttiiko ostaa sellasta RC autoo ku HPX RACING 4WD MadMax (bonzer XT V2)Monsteri??  :

Tässä tulee muuta siitä autosta:
Kulkee 50-60km/h tehtaan ilmoittama.
Ominaisuudet: Isommat ja paremmat antavat renkaat.



Voi p.....e sentään :huh:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #3 : 01.10.07 - klo: 21.29 »
Siin nyt olet ihan haku teillä. Eli tärkeintä ei ole aloittelijalle vauhti tai koko, vaan kestävyys ja vara-osien saanti.
Eli selaile noita ensimmäinen auto foorumeita. Etköhän sieltä apua saa.
Eli tuonne lukemaan juttuja: http://rc10.fi/index.php?topic=20924.0

Kanttiiko ostaa sellasta RC autoo ku HPX RACING 4WD MadMax (bonzer XT V2)Monsteri??  :

Tässä tulee muuta siitä autosta:
Kulkee 50-60km/h tehtaan ilmoittama.
Ominaisuudet: Isommat ja paremmat antavat renkaat.


Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #4 : 01.10.07 - klo: 21.32 »
Losi tosiaan tuo kyllä kaikkea kivaa markkinoille. Pikkuisia 1:36 piruja  :mrgreen: ja muita pieniä autoja joissa on elektroniikka kuin oikeassa isomman luokan rc-autossa.
Eli Sähkautot kehittyvät hurjaa vauhtia. Jokunen vuosi sitten ei ollut hajuakaan mikä on harjaton(vai olenko väärässä). Eli luulisin että tuolta Xraylta tulisi jotain kivaa tuohon  1/18 mattoautoihin.

Selailin vanhoja lehtiä no ei kovin vanhoja n.4 vuotta niin totesin että on ollut huima tuo kehitys ainakin turisti autojen puolella.
Nyt näyttää siltä että tuo mikä on niin alkanut standardi soituo ainakin hetkeksi aikaa. Saas nähdä kuka keksi taas seuraavan jutun tuohon auto luokkaan.
Itse kaipaan tuohon 1.18 autoihin hihnavetoo ja slipperin. En usko sen olevan kovin vaikea keksia tai toteuttaa markkinoille, saas nähdä ehkä jo ensi vuonna ajetaan niillä.
Tänne voidaan kerätä hiukan mielipiteitä mitä tuo tulevaisuus voisi olla eri sähköäauto luokissa.
Team Losi on jo tuonnut markkinoille ties minkälaista härpätintä ja aina on tullut taas jotain uutta.
Jerzi
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #5 : 02.10.07 - klo: 18.12 »
Minä ehkä odotan sitä kun bensa-autoihin tulee 4-T koneet.

PS: Sori nyt kun ei oikein mennyt sähköjen puolelle, mutta tämä topic olisi minun mielestä laittaa yleisen puolelle.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: SÄHKÖAUTOJEN KEHITYS
« Vastaus #6 : 02.10.07 - klo: 18.23 »
Minä ehkä odotan sitä kun bensa-autoihin tulee 4-T koneet.

PS: Sori nyt kun ei oikein mennyt sähköjen puolelle, mutta tämä topic olisi minun mielestä laittaa yleisen puolelle.

No eiköhän se joskus... sitä kyllä sit itsekin kuolaan!
Axial SCX 10 TR