Kirjoittaja Aihe: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio  (Luettu 41418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #30 : 29.01.10 - klo: 10.02 »
Kyllä ainakin luulisi että saa, päältäpäin kummatkin puolet samanlaisia ja sisältä en ole pahemmin ajatellut, mutta luulen niin. -Sami
Jeps

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #31 : 29.01.10 - klo: 10.53 »
"Tai toinen vaihtoehto: Onko tämän akateemin boxi symmetrinen? Eli olisiko mahdollista kääntää isorattaan akseli tulemaan ulos toiselta puolelta puhkaisemalla reikä boxin vasempaan puoliskoon ja saako tällöin moottorilevyn kiinni boxin vasempaan puoliskoon?"

Mutta tuohan ei käännä moottorin pyörimissuuntaa, eihän? Siis periaatteessa kyllä, mutta jos ajattelee, että diffiratas, keskiratas ja kolmas ratas (sekä spurri) pyörivät tässäkin tapauksessa aina samaan suuntaan, riippumatta, milllä puolella spurri on. Eli jos spurrin vaihtaa toiselle puolelle, niin moottorin pyörimissuunta pitää vaihtaa, jotta auto menisi eteenpäin. Vai olenko vieläkin aivan unessa? =)

Neljättä ratasta ehdottelisin edelleen...

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #32 : 29.01.10 - klo: 11.10 »
"Tai toinen vaihtoehto: Onko tämän akateemin boxi symmetrinen? Eli olisiko mahdollista kääntää isorattaan akseli tulemaan ulos toiselta puolelta puhkaisemalla reikä boxin vasempaan puoliskoon ja saako tällöin moottorilevyn kiinni boxin vasempaan puoliskoon?"

Mutta tuohan ei käännä moottorin pyörimissuuntaa, eihän? Siis periaatteessa kyllä, mutta jos ajattelee, että diffiratas, keskiratas ja kolmas ratas (sekä spurri) pyörivät tässäkin tapauksessa aina samaan suuntaan, riippumatta, milllä puolella spurri on. Eli jos spurrin vaihtaa toiselle puolelle, niin moottorin pyörimissuunta pitää vaihtaa, jotta auto menisi eteenpäin. Vai olenko vieläkin aivan unessa? =)

Neljättä ratasta ehdottelisin edelleen...
Hemmetti, että pitää oikein jumpata tällein alkuviikosta ja aamusta, mutta kyllä, kyllä se moottorin pyörimissuunta vaihtuu jos toi isorattaan akseli käännetään ulos toiselta puolelta ja samoin moottorilevy vaihdetaan toiselle puolelle.
Old fart

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #33 : 29.01.10 - klo: 11.15 »
Mutta miksi ei voisi vaihtaa moottorin johtoja A ja C keskenään, vai kääntyykö se pyörimissuunta noin ? Ja toimii vissiin vain sensorittomana. -Sami
Jeps

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #34 : 29.01.10 - klo: 11.15 »
"Tai toinen vaihtoehto: Onko tämän akateemin boxi symmetrinen? Eli olisiko mahdollista kääntää isorattaan akseli tulemaan ulos toiselta puolelta puhkaisemalla reikä boxin vasempaan puoliskoon ja saako tällöin moottorilevyn kiinni boxin vasempaan puoliskoon?"

Mutta tuohan ei käännä moottorin pyörimissuuntaa, eihän? Siis periaatteessa kyllä, mutta jos ajattelee, että diffiratas, keskiratas ja kolmas ratas (sekä spurri) pyörivät tässäkin tapauksessa aina samaan suuntaan, riippumatta, milllä puolella spurri on. Eli jos spurrin vaihtaa toiselle puolelle, niin moottorin pyörimissuunta pitää vaihtaa, jotta auto menisi eteenpäin. Vai olenko vieläkin aivan unessa? =)

Neljättä ratasta ehdottelisin edelleen...

Mutta tuossa ratkaisussa konetta ei liikuteta sivusuunnassa vaan käännetään 180 astetta. Samaa mahtaa olla käytetty myös Durangon tuubissa.

Katsopa viisarikelloa kellotaulun vastaiselta puolelta, kulkeeko viisarit vastapäivään?
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #35 : 29.01.10 - klo: 11.26 »
Taitaa olla kroonista uneliaisuutta:

*Diffin akseli pyörii aina samaan suuntaan kuin pyörät?
*Boksin keskiratas aina vastakkaiseen suuntaan?
*"Yläratas" kolmirattaisessa boksissa aina samaan suuntaan kuin pyörät?
*Moottori kolmirattaisessa aina vastakkaiseen suuntaan? Riippumatta siis kummalla puolella spurri on?
*Nelirattaisessa boksissa Moottori pyörii aina samaan suuntaan kuin pyörät?

En tunne viisareita, olen digiajassa. =)

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #36 : 29.01.10 - klo: 11.56 »
"Tai toinen vaihtoehto: Onko tämän akateemin boxi symmetrinen? Eli olisiko mahdollista kääntää isorattaan akseli tulemaan ulos toiselta puolelta puhkaisemalla reikä boxin vasempaan puoliskoon ja saako tällöin moottorilevyn kiinni boxin vasempaan puoliskoon?"

Mutta tuohan ei käännä moottorin pyörimissuuntaa, eihän? Siis periaatteessa kyllä, mutta jos ajattelee, että diffiratas, keskiratas ja kolmas ratas (sekä spurri) pyörivät tässäkin tapauksessa aina samaan suuntaan, riippumatta, milllä puolella spurri on. Eli jos spurrin vaihtaa toiselle puolelle, niin moottorin pyörimissuunta pitää vaihtaa, jotta auto menisi eteenpäin. Vai olenko vieläkin aivan unessa? =)

Neljättä ratasta ehdottelisin edelleen...

Mutta tuossa ratkaisussa konetta ei liikuteta sivusuunnassa vaan käännetään 180 astetta. Samaa mahtaa olla käytetty myös Durangon tuubissa.

Katsopa viisarikelloa kellotaulun vastaiselta puolelta, kulkeeko viisarit vastapäivään?

Moottorin akseli pyörii renkaisiin nähden aina samaan suuntaan, riippumatta katsotaanko tilannetta vasemmalta vai oikealta puolelta. Rattaiden määrä ratkaisee.

Edit: Tarkennuksena siis, että jos pelkästään kone käännetään ympäri, niin auto menee takaperin. Sen korjaamiseksi koneen pyörimissuunta pitää vaihtaa, mikä taas eliminoi tuon kääntämisen vaikutuksen.
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo: 12.01 kirjoittanut mof »

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #37 : 29.01.10 - klo: 12.54 »
Tai toinen vaihtoehto: Onko tämän akateemin boxi symmetrinen? Eli olisiko mahdollista kääntää isorattaan akseli tulemaan ulos toiselta puolelta puhkaisemalla reikä boxin vasempaan puoliskoon ja saako tällöin moottorilevyn kiinni boxin vasempaan puoliskoon?

Ajatus vain  :roll:

Niin niin muttakun se moottori ei pyöri oikeaan suuntaan! :laugh: Moottori pyörii aina vastakkaiseen suuntaan vs. renkaat, käänneltiin rattaita ja moottoria mitenpäin hyvänsä. Ei onnistu ellei lisätä tai poisteta yhtä ratasta. Tässä kun haettiin sitä että moottori pyörii samaan suuntaan renkaiden kanssa.

Ja tokihan nyt vasemmalta puolelta akselin ulos saan kun se siitä lohkosta on tullut alunperinkin ulos, takamoottorisena. Boksihan modattu nyt niin että akseli tulee ulos oikeasta, koska se on ollut umpinainen, takamoottorisena. Boksi kun on tosiaan käännetty 180 astetta Y-akselin ympäri, jolloin oikeasta onkin tullut vasen ja vasemmasta oikea.

Tuo losin modi oli ihan mielenkiintoinen, ei hitto menikö taas moottorilevy uusiksi..
No ei vielä, katson ensin miten tuo toimii. Ja ei tuo ole kovin "nätti" ratkasukaan, mutta kiitos jval vinkistä, taas sai uutta rouskutettavaa tuonne omaan "boksiin".

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #38 : 29.01.10 - klo: 12.59 »
Nyt mä en pysy kärryillä.

Miks moottorin pitäis pyöriä samaan suuntaan kuin renkaat?

Nythän tuo vetolaatikkoratkasu on toimiva, eli moottori pyörii oikeaan suuntaan.
Mikäli tosiaan halutaan saada moottori pyörimään samaan suuntaan renkaiden kanssa niin sit tosissaan tarvitaan yks ratas lisää.

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #39 : 29.01.10 - klo: 13.00 »
Ja ei tuo ole kovin "nätti" ratkasukaan, mutta kiitos jval vinkistä, taas sai uutta rouskutettavaa tuonne omaan "boksiin".
Tee elämäks helpommaks ja pistä siihen autoon toi x-6 boksi.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #40 : 29.01.10 - klo: 13.11 »
Tuo losin modi oli ihan mielenkiintoinen, ei hitto menikö taas moottorilevy uusiksi..
No ei vielä, katson ensin miten tuo toimii. Ja ei tuo ole kovin "nätti" ratkasukaan, mutta kiitos jval vinkistä, taas sai uutta rouskutettavaa tuonne omaan "boksiin".

Eikös lisäratas pyöri moottorinkiinnitysruuvin ympärillä jolloin pukkiin ei tarvitse välttämättä tehdä lisäreikiä. Ajat sitten aina samalla välityksellä koneesta riippumatta  :wink:
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo: 13.55 kirjoittanut jval »
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #41 : 29.01.10 - klo: 13.22 »
Tässä on mahdollisuudet tehdä kustomina millainen toteutus tahansa tuon lisärattaan suhteen, tässä kun ei tarvitse käyttää alkuperäistä. Joten välitykset pitää olla muutettavissa. Mutta mietitään, mietitään  :wink:

sakke_ riittääkö "budjettiprojekti" vastaukseksi?  :laugh:
Ja tykkään rakennella.

Nyt mä en pysy kärryillä.

Miks moottorin pitäis pyöriä samaan suuntaan kuin renkaat?

Nythän tuo vetolaatikkoratkasu on toimiva, eli moottori pyörii oikeaan suuntaan.
Mikäli tosiaan halutaan saada moottori pyörimään samaan suuntaan renkaiden kanssa niin sit tosissaan tarvitaan yks ratas lisää.

Nyt ei puhuta moottorin oikeasta pyörimissuunnasta, vaan pyörimissuunnasta renkaisiin nähden. Niinkuin m.e. aikaisemmin perusteli, auton runkoon vaikuttava moottorin vääntömomentti kiihtytyksessä saataisiin lisäämään pitoa takarenkaille. Se tietenkin poistaa pitoa eturekailta sitten myös. Mutta kuten sanoin, kokeillaan nyt näin ensin.

Edit. Ja auton ohjattavuus hypyissä lisääntyy reilusti kun moottori ei vastusta renkaiden kiihtyvyyttä vaan toimii sen lisänä.
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo: 13.26 kirjoittanut mvar »

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #42 : 30.01.10 - klo: 16.28 »
Aloitin tekemään keskimoottoriversiota vakioalustaan, kuvia kunhan kunnolla saa käyntiin projektin. -Sami
Jeps

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #43 : 01.02.10 - klo: 07.07 »
Valamish. Itse en tuosta silmäilyllä mitään negatiivista löydä  :shock:. Ja takana on alumiinituki tuossa iskaritornin takana. Ei menny ku 2h suunnittelua ja 2h työtä tuon muuttamiseksi keskimoottoriseksi. Ja vakioalusta on. Vakioalustaa vannesahalla kun pilkoin niin ihmettelin kipinöiden tulemista, niin siellähän on jotkut metallilevyt valettu rungon sisään  :shocked:. Kysymyxii ? -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #44 : 01.02.10 - klo: 10.59 »
Kyllähan tuo varmaan toimii. Muutama huomio:
Diffiboksia et vissiin ole tukenut runkoon muuten kuin ne 4 ruuvia pohjassa. Boksi tai moottoripukki pitää vielä tukea runkoon että takapää kestää hittiä. Tukivarret käännetty, jolloin auraukset ennallaan mutta akseliväli lyhentynyt n. 1,5 cm? Voi tulla aika levoton ajaa. Lisäksi vetarit lähtee aika reippaassa kulmassa ulostuloista. Oletko Moottoripukkia muokannut, kun minusta oli niin ettei mahtunut tukivarsien etukiinnekkeen yli? Olikohan CS:n moottori 0 ennakolla vakiona? Ja moottorihan nyt pitää laittaa pyörimään väärään suuntaan, ja sensoria ei voi käyttää.

Valotus kuvissa huono, ettei saa oikein selvää. Paremmat ja kuva takaa päin kuva kanssa niin näkyy miten olet toteuttanut.

Edit. Kuinka akut pysyy paikallaan?
« Viimeksi muokattu: 01.02.10 - klo: 12.46 kirjoittanut mvar »

Poissa juhou

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.juhou.1g.fi
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #45 : 01.02.10 - klo: 11.06 »
onpas se entinen peli aika hurjassa kunnossa  :mrgreen: no jospa se pelais sitte kans  :smiley:
-3 racing sakura zero s drifter-
www.juhou.1g.fi

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #46 : 01.02.10 - klo: 14.31 »
Mvar : Laitan lisää kuvia pian. Ja ennakko nollassa, moottorin johdot vaihdettu, A --> C toisinpäin. Toimii. Akseliväli lyhentyi ihan vähän. Moottoripukkia viilailtu. Ja taas kerran automaattiohjelmassa otettu kuvat, synkkiä. Ja akkupanta pitää tehdä vielä. Ja vastari tulee akkupannan päälle. -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #47 : 01.02.10 - klo: 17.25 »
Slapin autoa kommentoiden:
Noniin kun moottoripukki on jo saanut kyytiä, niin vastakkaiselle puolelle moottoria L-profiilin alumiinituki pukkiin ja pohjaan kiinni. Ruuvit tietenkin senkki mallia pukissa niin että moottori ei vastaa ruuviin. Ja senkattu pohjaan tietysti kanssa. Moottorin kiinnitysruuvinkin väliin jos laittaisi sen L-palan mutta sitten reijän pitää olla "venytetty". Tai sitten boksin ylimmästä ruuvista vedät jonkinlaista tukea pohjaan kiinni. Jotain siellä pitää jokatapauksessa olla, muuten takarunko katkeaa saletisti ennemmin tai myöhemmin tai heti kättelyssä...

Muistelin aika likelle, akseliväli lyhenee 14mm jos tukivarren kääntää, ja se ei ole "ihan vähän"   :wink: Voi vaikuttaa paljonkin...
Laita tukivarsi normisti ja poraat iskarille paikan niin näin:

Ja M3x16 ruuvilla iskari kiinni. Iskarien asentohan muuttuu sitten. Mutta sen saat itse soveltaa jos ei ne mene mukavasti, ja jos haluat ylipäätään noin tehdä.
« Viimeksi muokattu: 01.02.10 - klo: 17.29 kirjoittanut mvar »

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #48 : 01.02.10 - klo: 18.18 »
Joo tuota tukivarren kääntöä suunnittelin JUST tuolla tavalla. -Sami
Jeps

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #49 : 01.02.10 - klo: 20.36 »
Tässäpä kuvia tuen toteutuksesta, pitää porailla huomenna noida tukivarsia. Pitää kerpele purkaa koko laitos  :grin:. No kokeitakin 2kpl ensi viikolla niin vähän rauhallista on väkertäminen. -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #50 : 02.02.10 - klo: 18.39 »
Sain vähän osia tehtyä, rungon tuet ja niille kiinnikkeet. Auto periaatteessa koeajovalmis mutta pitää vielä viilata sieltä täältä. Mutta koria voisi rueta suunnittelemaan, vaihteluksi.

Piti laittaa autoa läjenpään, ja siivenkin laitoin poseerausta varten.



Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #51 : 02.02.10 - klo: 18.59 »
Mieki sain sulatettua takabulkin kii runkoon. Huomenna teen akkupannan. Sunnuntaina jo koeajot ? Käänsin myös tukivarret toistepäin. -Sami

Edit : On koeajot näköjään. Itse en aio hyppiä kummoisesti vaan yhden akun tesmailen.
« Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo: 19.08 kirjoittanut SLap »
Jeps

Poissa Rairai

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #52 : 02.02.10 - klo: 19.37 »
Piti laittaa autoa läjenpään
Kuinka paljon auton massa poikkeaa orkkis versiosta? Pääsitkö lähelle?  :cheesy:

Osat näyttää ihanilta! :grin: Siis laadukkailta.
Ansmann X2 evo / CS rocket competition | -->www.rceet.net<--

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #53 : 02.02.10 - klo: 19.38 »
Käännykkäkamera  :grin:. Käyny kainuun koneistamossa nuo osat leikkuuttamassa  :laugh:. -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #54 : 02.02.10 - klo: 19.47 »
Kuinka paljon auton massa poikkeaa orkkis versiosta? Pääsitkö lähelle?  :cheesy:

Osat näyttää ihanilta! :grin: Siis laadukkailta.

Näkee sitten kun on kaikki romppeet kyyvissä, mutta kyllä varmaan on lihonut. Eipähän tarvii laittaa punttia kyytiin.

Ja kiitos... :p

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #55 : 03.02.10 - klo: 07.18 »
Eilen sain säädettyä autoa vähän. Tänään koulussa kiillottaa noita aluosia / osa. Pitäiskö tuohon tehä vielä joku tuki tämän päivän aikana ? -Sami
Jeps

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #56 : 03.02.10 - klo: 16.53 »
Kuvia. Akkupanta valmis ja kiillotettu ja tuo takana oleva tuki kiillotettu. -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #57 : 06.02.10 - klo: 22.26 »
Auto valmis koeajoon, johtotukset nyt hatäisesti niputettu.
Akut laitoin nyt noin koska alkuperäisen suunitelman mukaan jos olisin mennyt, olisi pitänyt hommata matala servo ja minivastari. Ei vaan mahtunut. Akkujen alle pitäs vaan vielä etsiä velcroa, niin että akut pysyisivät paikallaan. Päässä on kyllä cad-tiedosto valmiina akkupidikkeille mutta en ole kerinnyt ladata piirustuksia jyrsimeen(omiin kätösiin)  :grin:
Nyt on kyllä on kaikki sähköt tiukassa nipussa, nyt pitäs olla painojakauma kohillaan  :lol:

Edit. Ainiin, paino tuossa kunnossa 1535g, akseleille jakautuu n. 40-60
Tulevan korin ja ammeen kanssa menee varmaan 1600g rikki. Ei tuo ole paha ollenkaan mutta pitää vielä laittaa auto laihdutuskuurille jossain vaiheessa.


« Viimeksi muokattu: 06.02.10 - klo: 22.46 kirjoittanut mvar »

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #58 : 07.02.10 - klo: 08.27 »
Mulle saa miikka lainata punttia eteen, painojakauma oisko 20-80  :grin:. Ja amiksella olen itse koneistanut osia ja tehnyt, alumiiniäkin sieltä saa, kuha kysyy. Ja annat niille mallin niin ne jyrsii sulle semmosen, hyvällä tuurilla opetustyönä ja ilmasella  :cheesy:. -Sami
Jeps

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy Gv2 Pro keskimoottori versio
« Vastaus #59 : 07.02.10 - klo: 21.37 »
Ensiajon jälkeen on todella hyvä mieli, auto toimi suorastaan loistavasti hatusta vedetyillä säädöillä, tietenkin pienen totuttelun jälkeen. Auto on rauhallinen, ja mutkat pienessä sladissa on paljon helpompi hallita kuin ennen. Auto antoi paljon helpommin anteeksi virheitä, ts. oli oikaistavissa jyrkistäkin sivuluisuista. Oli jotenkin tosi tasapainoinen. Tykkäsin tosi paljon. Kierrosaikoja ei otettu, pitää katsoa ensi kerralla mitä kello tykkää muutoksesta. Mitään ei särkynyt, vaikkakin en montaa kuperkeikkaa tehnyt. Kai se kielii sitä että pirssi halusi pysyä radassa kiinni.  :p

Piti palkita auto hyvästä suorituksesta ottamalla parempia potretteja. (vihdoin viitsin etsiä kameran USB-johdon  :laugh:)







Autosta putosi radalle jotain, huomaatko mitä  :laugh: