Kirjoittaja Aihe: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!  (Luettu 534040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chico malor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #720 : 03.08.09 - klo: 23.04 »
Mulla on noi rf:n renkaat ollu harjattomalla kestivät yhen akullisen joten voisi luulla että vakiokiukaalla saattas mennä pari akkua. Harjattoman jerkulla olis voinu driftata noilla kumeilla mutta luulen että ihan oko rengas muuten ainakin vanne on kromattu ;)
-Mcd Baja 1000 EVO 2,5 ,RC4wd trailfinder Ford, Axialx5, Toylift tube-scale toyota , TA-02,TL-01+Pari kopteria

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 Stoc Luokan sääntö runko
« Vastaus #721 : 04.08.09 - klo: 00.43 »

LIPO Pötkö mallinen vakio paikkaan menevä (myös miniin käyvä) max 4000 mAh ja max 20c purku virta (hinta)



No tuo nyt on ainakin täysin naurettava rajaus, rajaa esim. hinta/laatusuhteeltaan loistavat Zippyn kovakuoriset 4000 mAh 25C akut pois. Tietty jos jonkun mielestä 27 usd on paljon akusta niin ok...
NO TÄMÄHÄN ON VASTA EHDOTUS. Ja katsoin kotimaiset vaihto ehdot lähinnä, tilatkoon ulko mailta ne joka haluaa ja pystyy.
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 Stoc Luokan sääntö runko
« Vastaus #722 : 04.08.09 - klo: 00.53 »

--------------------------------------------------------------------------------
Tuossa vähän muokattu versio:

TAMIYA TT01 (hyväksytään myös vastaavat Tamiya TT-01 kopiot) Kaikki muu mitä säännöissä ei mainita on kieletty.

1.0 KORI.
   Tamiyan vakio korit ja muut oikean auton näköiset n.s scale 1/10 kokoiset korit.
1.1 ILMANOHJAIMET
   Korin mukana tulleet sallittu. Ylimääräiset siivet, diffusorit sun muut härpäkkeet kielletty.
   
2.0 VÄLITYS.
61 vakio spurri, 19 - 21 pinjoni.

3.0 ALUSTA
   Vakio amme. Laakerit sallittu.
3.1 ISKUNVAIMENTAJAT
   Kitka tai Öljy-iskarit
3.2 MAAVARA
   Pakollinen

4.0 AKKUT
   Pötkö-NIMHit tai / hardcase LIPOt, kunhat sopivat vakio paikkaan alkuperäisellä akkupannalla.

5.0 NOPEUDENSÄÄDIN
   Vapaa / Pakki kieletty kisoissa.

7.0 MOOTORI
   Vakio silvercan mabushi 540.

8.0 RENKAAT
   N.s katurengas pintakuviolla. Pitoainet kielletty

9.0 MINIMI PAINO


10.0 BLING-BLING
   Alumiiniosat sallittu jos joku niihin haluaa rahojaan tuhlata :)


JA TÄMÄ ON SITTEN VIELÄ PUHDAS EHDOTELMA RUNKO JOKA HELPOTTAISI KISAAN OSALLITUMISTA. Ei TARVII AMPUA ALAS HETI; Asiallisia ehdotuksia paranuksista YV:NÄ KIITOS!!! ei tukita TT PALSTAA TYYLIIN TÄÄ ON PERS:::::  :p
EVO 2 YV:Nä palaute!!! :police:
« Viimeksi muokattu: 04.08.09 - klo: 11.08 kirjoittanut Hedgehog »
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #723 : 04.08.09 - klo: 11.53 »
Moro kaikille. Ajattelin itsekin että rakentelen jonkun auton matolle / asfaltille. TC4 minulla oli ja vähäisen ajon takia myinkin auton pois. Kuitenkin joku suht halpa ja varaosarikas auto olisi hyvä talven mattosessioihin. TT01 on käynyt mielessä monesti, mutta nyt voisi sen ihan vakavasti ajatellen hankkia. Olen suunnitellut tuota TT01-E mallin Golfia. Kertoisitteko jonkinlaisen listan siitä, mitä autoon kannattaa heti alkumetreillä päivittää, siis kasausvaiheessa jo. Sähköt minulla autoon löytyy, joten Mabuchi lentää jorpakkoon samantien.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #724 : 04.08.09 - klo: 12.09 »
alukartaani+tulot/menot sille
alumoottoripukki
aluiskarit
alusitä
alutätä
alutuota
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #725 : 04.08.09 - klo: 12.45 »
>hösö>
jos ei voi vastaa asiallisesti, niin ei tarvii vastaa :wink:
No niin asiaa. Eli kasaus vaiheessa ostos listaan, laakerit, alukardaani ja sisään menot ovat tärkeinmät mitä kasatessa kannataa laittaa jos kerran voimaa tulossa. Alumoottori pukki myös hyvä laittaa heti niin pysyy spurri ja pinjoni kunnossa. Mulla juurikin golf gti. Itse ehkä jälki viisaana ostaisin d mallin kun siinä muistaakseni laakerit vakiona ja kitka iskarit ja motorin siili. - puoli taas että vanhempi alusta konversio tuo Drift alusta E on uusin. 3Racing iskarit toimivat ja mullakin ostos listalla. Elä hyvä mies heitä kisa konetta pois =) hopea kannu kannattaa säästää. Golf korin - on hiukan korkea paino piste. Ja hellä käsi sitten ruuveja kiristäessä muovi kyllä kestää muttei yli kiristystä. Ohjaus ja tuki varret kestää hyvin muovisenakin. Toki bling blingä löytyy niin paljon kun rahaa löytyy. Ainoa isoin - ettei tällä kilpailla kuin omassa luokassa. Mulle tulee 10.5 harjaton kone ja Hbx:n mitsun lanserin kori ja säädettävät tuki varret seuraavaksi.
« Viimeksi muokattu: 04.08.09 - klo: 14.50 kirjoittanut Hedgehog »
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #726 : 04.08.09 - klo: 13.00 »
>hösö>
jos ei ole asiaa niin ei tarvii vastaa!
No niin asiaa. Eli kasaus vaiheessa ostos listaan, laakerit, alukardaani ja sisään menot ovat tärkeinmät mitä kasatessa kannataa laittaa jos kerran voimaa tulossa. Alumoottori pukki myös hyvä laittaa heti niin pysyy spurri ja pinjoni kunnossa. Mulla juurikin golf gti. Itse ehkä jälki viisaana ostaisin d mallin kun siinä muistaakseni laakerit vakiona ja kitka iskarit ja motorin siili. - puoli taas että vanhempi alusta konversio tuo Drift alusta E on uusin. 3Racing iskarit toimivat ja mullakin ostos listalla. Elä hyvä mies heitä kisa konetta pois =) hopea kannu kannattaa säästää. Golf korin - on hiukan korkea paino piste. Ja hellä käsi sitten ruuveja kiristäessä muovi kyllä kestää muttei yli kiristystä. Ohjaus ja tuki varret kestää hyvin muovisenakin. Toki bling blingä löytyy niin paljon kun rahaa löytyy. Ainoa isoin - ettei tällä kilpailla kuin omassa luokassa. Mulle tulee 10.5 harjaton kone ja Hbx:n mitsun lanserin kori ja säädettävät tuki varret seuraavaksi.

mitävittua? jätkät speksaa jotain sääntöjä täälä, ja sit ku joku kysyy että mitä kannattaa päivittää ja jos asiaan vastaa ni tullee noottia! ja meikän listasta unohtu tosiaan laakerit, toisaalta oletin että E-mallissa net o vakiona...ilmeisesti ei oo...

sorikerpele! :evil: :mrgreen: :mrgreen:

mut jos jatketaan niillä säännöillä sit seuraavaksi! :grin: :roll:
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #727 : 04.08.09 - klo: 14.03 »
>hösö>
jos ei ole asiaa niin ei tarvii vastaa!
No niin asiaa. Eli kasaus vaiheessa ostos listaan, laakerit, alukardaani ja sisään menot ovat tärkeinmät mitä kasatessa kannataa laittaa jos kerran voimaa tulossa. Alumoottori pukki myös hyvä laittaa heti niin pysyy spurri ja pinjoni kunnossa. Mulla juurikin golf gti. Itse ehkä jälki viisaana ostaisin d mallin kun siinä muistaakseni laakerit vakiona ja kitka iskarit ja motorin siili. - puoli taas että vanhempi alusta konversio tuo Drift alusta E on uusin. 3Racing iskarit toimivat ja mullakin ostos listalla. Elä hyvä mies heitä kisa konetta pois =) hopea kannu kannattaa säästää. Golf korin - on hiukan korkea paino piste. Ja hellä käsi sitten ruuveja kiristäessä muovi kyllä kestää muttei yli kiristystä. Ohjaus ja tuki varret kestää hyvin muovisenakin. Toki bling blingä löytyy niin paljon kun rahaa löytyy. Ainoa isoin - ettei tällä kilpailla kuin omassa luokassa. Mulle tulee 10.5 harjaton kone ja Hbx:n mitsun lanserin kori ja säädettävät tuki varret seuraavaksi.
Niin joo olen lukenut, että on suunitteilla ollut TT01 ns "jokkis" luokka. Täytyypä se Mabuchi sitten säästää. Ja toisaalta löytyyhän multa Classic-sarjan minikin joten konetta siihen =). Minissä ainakin 3 racing iskarit ovat osottautuneet hyviksi, joten miksipä ne eivät TT-01 toimisi. Taidan itse auton tilata RF:ltä ja blingiä esim Liquid rc-sta.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #728 : 04.08.09 - klo: 14.16 »
HÖSÖ, mitäs tarkoittaa alusit,alutätä ja alutota. Tuostahan saa sen käsityksen että ollaan jo vxxxxlun puolella.
Sitä enemmän on metallia autossa niin sitä hitaammin auto kulkee :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #729 : 04.08.09 - klo: 14.21 »
HÖSÖ, mitäs tarkoittaa alusit,alutätä ja alutota. Tuostahan saa sen käsityksen että ollaan jo vxxxxlun puolella.
Sitä enemmän on metallia autossa niin sitä hitaammin auto kulkee :p
Jerzi
Juu varmasti se metalli vauhtiin vaikuttaa. Hyvä vain tietää nuo osat jotka oikeasti kannattaa vahvistaa vaikka alumiinihilppeillä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #730 : 04.08.09 - klo: 14.30 »
Olen edelleen sitä mieltä että älkää täällä noita sääntöjä vääntäkös koska omakohtaisia kokemuksia minulla on ja tiedän että kuin on haluaa tätä ja toinen tätä niin miten teet kompromissin :angry: Kohta joku alkaa tuosta koneestakin vääntää vaikka säännöissä sanotaan juuri tuo mabuchi on se laillinen, se ainnut laillinen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #731 : 04.08.09 - klo: 14.39 »
Olen edelleen sitä mieltä että älkää täällä noita sääntöjä vääntäkös koska omakohtaisia kokemuksia minulla on ja tiedän että kuin on haluaa tätä ja toinen tätä niin miten teet kompromissin :angry: Kohta joku alkaa tuosta koneestakin vääntää vaikka säännöissä sanotaan juuri tuo mabuchi on se laillinen, se ainnut laillinen.
Jerzi
Mulle on ihan sama nuo säännöt enkä ole aikomuksissakaan vääntää niistä. Niillä säännöillä ajetaan jotka päätettään
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #732 : 04.08.09 - klo: 14.45 »

alukartaani+tulot/menot sille =
alumoottoripukki
aluiskarit
alusitä
alutätä
alutuota

No ei tämä kovin asillinen vastaus ole joka tapauksessa  :embarrassed: Yleensä perustellaan miksi jotain pitää tehdä. esim näin. ja kuten sanoit että luulit tietäväsi kiteytti mun nootin aika hyvin,  meinaan kannataa tietää mitä kirjoittaa. Luulo ei ole tiedon väärtti  :wink:

alukartaani+tulot/menot sille = Muovinen lepatta pitkin kardaani tunnelia jo pienillä tehoilla
alumoottoripukki = säästää spurria ja pinjonia
aluiskarit = 3 racing paranrtaa ajo omituiksuuksia (kitka iskareihin) verratuna
Kuulalaakerit = liuku laakerit kestää nippanappa 20 akkullista vakiokoneella ja kuulalaakerit muutenkin herkemmät ja suositeltavat viri koneen kanssa.

Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #733 : 04.08.09 - klo: 14.49 »
Olen edelleen sitä mieltä että älkää täällä noita sääntöjä vääntäkös koska omakohtaisia kokemuksia minulla on ja tiedän että kuin on haluaa tätä ja toinen tätä niin miten teet kompromissin :angry: Kohta joku alkaa tuosta koneestakin vääntää vaikka säännöissä sanotaan juuri tuo mabuchi on se laillinen, se ainnut laillinen.
Jerzi
Missä sitä/tätä sitten pitäsi esitellä??
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #734 : 04.08.09 - klo: 14.55 »
Olen edelleen sitä mieltä että älkää täällä noita sääntöjä vääntäkös koska omakohtaisia kokemuksia minulla on ja tiedän että kuin on haluaa tätä ja toinen tätä niin miten teet kompromissin :angry: Kohta joku alkaa tuosta koneestakin vääntää vaikka säännöissä sanotaan juuri tuo mabuchi on se laillinen, se ainnut laillinen.
Jerzi
Missä sitä/tätä sitten pitäsi esitellä??

Perustakaas jokin työryhmä. Laita jokaiselle säännölle oma kohta ja lisätkää sitten kuin noita uusia juttuja tulee esille. Nyt kuin kaikki haluaa jotain sääntöihin niin siitähän se soppa syntyy.
Laitan esim sinun ehdutus Vesalle ja hän lisää oman niin siitähän saatte jo hyvän alun.
Täällä syntyy vaan tappeluja.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #735 : 04.08.09 - klo: 14.56 »
>hösö>
jos ei ole asiaa niin ei tarvii vastaa!
No niin asiaa. Eli kasaus vaiheessa ostos listaan, laakerit, alukardaani ja sisään menot ovat tärkeinmät mitä kasatessa kannataa laittaa jos kerran voimaa tulossa. Alumoottori pukki myös hyvä laittaa heti niin pysyy spurri ja pinjoni kunnossa. Mulla juurikin golf gti. Itse ehkä jälki viisaana ostaisin d mallin kun siinä muistaakseni laakerit vakiona ja kitka iskarit ja motorin siili. - puoli taas että vanhempi alusta konversio tuo Drift alusta E on uusin. 3Racing iskarit toimivat ja mullakin ostos listalla. Elä hyvä mies heitä kisa konetta pois =) hopea kannu kannattaa säästää. Golf korin - on hiukan korkea paino piste. Ja hellä käsi sitten ruuveja kiristäessä muovi kyllä kestää muttei yli kiristystä. Ohjaus ja tuki varret kestää hyvin muovisenakin. Toki bling blingä löytyy niin paljon kun rahaa löytyy. Ainoa isoin - ettei tällä kilpailla kuin omassa luokassa. Mulle tulee 10.5 harjaton kone ja Hbx:n mitsun lanserin kori ja säädettävät tuki varret seuraavaksi.

mitävittua? jätkät speksaa jotain sääntöjä täälä, ja sit ku joku kysyy että mitä kannattaa päivittää ja jos asiaan vastaa ni tullee noottia! ja meikän listasta unohtu tosiaan laakerit, toisaalta oletin että E-mallissa net o vakiona...ilmeisesti ei oo...

sorikerpele! :evil: :mrgreen: :mrgreen:

mut jos jatketaan niillä säännöillä sit seuraavaksi! :grin: :roll:
Mun mielestä tällä ei ole mitään temistä sääntöjen kanssa. :afro: Ja kuten sanoin YV:NÄ EHDOTUKSET!!
Listan tarkoitus olla sellaienen että/kun seuraavan kerrä kisat järjestetään niin voipi laittaa auton kotona jo kisa kuntoon, ei mitään pilkun nus... ole takoitus tehdä vaan varmistaa tasaväkiset kisat ja pitää hauskaa  :grin:
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #736 : 04.08.09 - klo: 14.59 »
>Jertsi>
Minä ja vesa ollaan laadittu tuo lista ja siinä on pyyntö että YV:NÄ muutos ehdotuset. Jos ei tule niin noilla mennään.
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #737 : 04.08.09 - klo: 15.00 »

alukartaani+tulot/menot sille =
alumoottoripukki
aluiskarit
alusitä
alutätä
alutuota

No ei tämä kovin asillinen vastaus ole joka tapauksessa  :embarrassed: Yleensä perustellaan miksi jotain pitää tehdä. esim näin. ja kuten sanoit että luulit tietäväsi kiteytti mun nootin aika hyvin,  meinaan kannataa tietää mitä kirjoittaa. Luulo ei ole tiedon väärtti  :wink:

alukartaani+tulot/menot sille = Muovinen lepatta pitkin kardaani tunnelia jo pienillä tehoilla
alumoottoripukki = säästää spurria ja pinjonia
aluiskarit = 3 racing paranrtaa ajo omituiksuuksia (kitka iskareihin) verratuna
Kuulalaakerit = liuku laakerit kestää nippanappa 20 akkullista vakiokoneella ja kuulalaakerit muutenkin herkemmät ja suositeltavat viri koneen kanssa.




riittääkö perusteluiksi, että ne kiiltää ja foorumilla saa arvostusta? :mrgreen:

sori oli pakko....
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #738 : 04.08.09 - klo: 15.02 »
>hösö>
tietty mutta ei auta auton rakentajaa vit...an. :wink: :mrgreen:
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #739 : 04.08.09 - klo: 15.15 »

alukartaani+tulot/menot sille =
alumoottoripukki
aluiskarit
alusitä
alutätä
alutuota

No ei tämä kovin asillinen vastaus ole joka tapauksessa  :embarrassed: Yleensä perustellaan miksi jotain pitää tehdä. esim näin. ja kuten sanoit että luulit tietäväsi kiteytti mun nootin aika hyvin,  meinaan kannataa tietää mitä kirjoittaa. Luulo ei ole tiedon väärtti  :wink:

alukartaani+tulot/menot sille = Muovinen lepatta pitkin kardaani tunnelia jo pienillä tehoilla
alumoottoripukki = säästää spurria ja pinjonia
aluiskarit = 3 racing paranrtaa ajo omituiksuuksia (kitka iskareihin) verratuna
Kuulalaakerit = liuku laakerit kestää nippanappa 20 akkullista vakiokoneella ja kuulalaakerit muutenkin herkemmät ja suositeltavat viri koneen kanssa.




riittääkö perusteluiksi, että ne kiiltää ja foorumilla saa arvostusta? :mrgreen:

sori oli pakko....
Joo mua ei se arvostus kiinosta p*skanvertaa. Tärkeintä että auto kestää normaalia kisaamista
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #740 : 04.08.09 - klo: 16.26 »
>spoison>
=) hyvin sanottu =)
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #741 : 04.08.09 - klo: 17.42 »
Älkää laittako mitään esiversioita säännöistä esille, ellette kestä muiden mielipiteitä.

Tuo lipojen rajaus virranantokyvyn (max 20C) oli vaan aivan täysin absurdi ajatus, saattaahan joku saada vaikka 3200 mAh 30C akkuja jostain edullisesti...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #742 : 04.08.09 - klo: 18.48 »
Älkää laittako mitään esiversioita säännöistä esille, ellette kestä muiden mielipiteitä.

Tuo lipojen rajaus virranantokyvyn (max 20C) oli vaan aivan täysin absurdi ajatus, saattaahan joku saada vaikka 3200 mAh 30C akkuja jostain edullisesti...

Tuo BB juttu lipojen c arvosta on ihan oikein ajateltuna. Mitäs jos sinulla on jo nuo akut jossa on c arvo 25 tai 30c :huh:
Tehkää mah yksin kertaiset säännöt jotta kaikki pääsee viivalle.
Jos haluatte minun oman version säännöistä niin ilmoittakaa siitä minulle niin laitan sen teille jollekkin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #743 : 04.08.09 - klo: 19.28 »
>jerzi>
laitas mulle yv:tä tulemaan.
>bluebeetle>
yleensä korkeampi c arvo nostaa hintaa ja en minä otta itteeni se takia juuri tehtiin karvajajan kanssa kisan perusteella runko mistä lähteä liikkeelle. Kaikki parannus ehdotukset terve tulleita ja mieluiten yv:nä. Kiitos. Tehdään kerrankin yhdessä hauska ja edullinen harraste luokka.
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #744 : 04.08.09 - klo: 22.41 »
Ja jos kyseessä on vakio maputsi, niin motin virranOTTOkyky ei taida paljolti hipoa kuitenkaan akkujen virranantomaksimeja...  :mrgreen:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #745 : 04.08.09 - klo: 22.44 »
Ja jos kyseessä on vakio maputsi, niin motin virranOTTOkyky ei taida paljolti hipoa kuitenkaan akkujen virranantomaksimeja...  :mrgreen:

Joo, eihän siitä ole ollutkaan kyse vaan akkujen rajaamisesta "hintasyistä" max 20C antaviin.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #746 : 04.08.09 - klo: 23.06 »
Ja jos kyseessä on vakio maputsi, niin motin virranOTTOkyky ei taida paljolti hipoa kuitenkaan akkujen virranantomaksimeja...  :mrgreen:

Joo, eihän siitä ole ollutkaan kyse vaan akkujen rajaamisesta "hintasyistä" max 20C antaviin.
Ymmärrän pointin, mutta mites kun on jo lipot hankittu ja autokin olisi mutta on joko liikaa Maheja tai liikaa seetä? Vakionopari rajoittaisi mukavasti hintaa sekä maksimivirtoja, joita voidaan hyödyntää..
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #747 : 04.08.09 - klo: 23.11 »
Juu ehottomasti ykstyyppinopari, ja kun sille tielle lähdetään niin laitetaan servo samalla ettei jollain ole nopeampi ohjaus kun muilla (hinta taas..) Kaikille vaan S3003 niin hyvä tulee.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #748 : 04.08.09 - klo: 23.16 »
haha :D

Hey come on... ei akuilla ole merkitystä tässä asiassa.. Ei kallis akku korvaa puuttuvia ajotaitoja :D

BB: Juu, ykstyyppinopariksi TEUska!

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« Vastaus #749 : 04.08.09 - klo: 23.30 »
Golf korin - on hiukan korkea paino piste.

Eikai se lexan nyt niin painavaa ole, että hirveästi painopistettä nostaa...
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...