Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mikari

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 231
331
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 11.07.19 - klo: 00.31 »
hyvä Matti!!  :cool:

332
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 09.07.19 - klo: 00.48 »
Mainiota Pekka  :cool: welcome back!
Tästähän saadaan vielä hieno sarja!

333
RC-kerhot ja -radat / Vs: ScrapHill Kuopio
« : 07.07.19 - klo: 22.37 »
No onpas upeeta! Hyvä Kuopio!  :cool:
SM kisoja odotellessa!

334
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.07.19 - klo: 23.35 »
Aika kova  :grin:
2007-2008 homma käynnistyi Tattiksella  :cool:
Jossain Vermon tuntumassa ajoin sisään porukassa Inferno GT F430, parkkiksella niin ikään.
Sama auto jota Mika Salon Noriko vaimo (jpn) ihmetteli Tattiksella jonku aikaa myöhemmin ja kertoi minulle että Mika ajoi tätä autoa kisaa - Noriko pyörähti RC radan puolella GT kisoissa kun samaan aikaan Mika Salo ajoi kartongia tai ainakin oli sen radan puolella. Sääli ettei tallentunut kameraan  :cool:

335
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.07.19 - klo: 11.52 »
alunperinhän ja edelleenkin autot ovat buggy pohjalta joten toki onnistuu.
tärkeimmät on onroad jouset, vaihde isommilla radoilla ja koritolpat. siinähän se!
toki matalammat tornit ainakin takana voi olla tarpeen että korin saa sovitettua.

Onkos kokemusta siitä kannattaako 1/8 buggystä lähteä modaaman GT8-autoa? Jos vaikka tekisi ensi jonkun kevytmodin pelkillä GT8-renkailla ja korilla (1-vaihteisena) jotta ylipäätänsä nähdään saadaanko kisoja ensi kaudeksi?

336
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.07.19 - klo: 08.48 »
Hyvä Mikko! :cool:

337
mitäs kokemusta se ny sit vaatis :)
hyvältähän toi kuulostaa. laitat kanava mixauksesta vaikka 55-45 alkuun
etujarrulle ja testaat. eikö se siitä lähde? kandee kokeilla

338
rata on kyl mainio nyt!!
tänään vaan oli niin persauksen kylmä +16C ja kova tuuli niin että kaasusormi paleltui (kesti sulaa ajomatkan kotiin) heh
eniveis todella hyvä pössis tuolla radalla, etenkin m8e luokassa kun muita ei ollut isolla radalla
on kyl kiva harrastaa ton porukan kanssa, taitavia kuskeja ja rento meininki  :cool:
allekirjoittanut kiittää!

339
Hienoa.

Tuosta tutustumislisenssistä sen verran että AKK juniori jäsenyys onkin vain 20€ ja Fullspeed sai paperit tänne, joilla on nyt hoidettu AKK asiat kuntoon kilpailua ja jatkoa varten!

340
onhan näitä. eurorc ainakin yksi

341
Ei varmaan haittaa jos heitän muutamat omatkin kuvat tähän perään - tai jos haittaa niin kommenttia vaan ja otetaan pois!


342
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 02.07.19 - klo: 12.06 »
Howdy,

pari juttua Evosta

Jos haluaa käyttää slipper clutchia kuten Losin Elektri drive tai Teknon vastaava niin tässä yksi tapa (ei vaadi mitään porauksia tai muuta työstöä) :





Esim. Hobbywingin moottorin kanssa perus pinion konfiguraatiolla kannattaa vetää johdot takaa että saa moottorin riittävän eteen. Muuten saattaa akseliin tulla stressiä jos pinion on kovasti akselin päässä edessä.



Tiedä noista setupeista mutta itse ollaan tykätty 1.2x8 männät ja harmaat jouset edessä ja takana pitkillä ja painavilla akuilla (luokkaa 8000+mAh) ja lyhyillä ja keskipainavilla pitkillä akuilla (luokkaa 6000 mAh) 1.3x8 männät ja siniset jouset. Öljyt voi olla silloin aika lailla samat eli 600 edessä ja 400 takana (Ultimate). Saa antaa vinkkiä jos on parempaa tietoa. Tää on siis hyvä setuppi, itse todettuna päädyttiin samaan ennen kuin huomasin katsoa:)
http://www.kyoshoamerica.com/assets/images/setups/Steve%20Down%20MP9E%20Evo%20Base.pdf

Lyhyellä akulla ajaminenkin onnistuu ja autonhan saa silloin ihan polttiksen painoiseksi Ti vanteilla eli 3.400gr ja rapiat (perus pinion setupilla) ajokunnossa kunhan poraa reiät pohjalevyyn taaimmaiselle akku pidikkeelle ja senkkaa pohjasta, varsin helppo homma.


343
Ok, paljon kiitoksia!

344
nyt pääsenkin kuviin.. sorry!

345
Onx olemassa kertalisenssiä? tai mitenkä nyt onnistuu vain yhden kisan ajaminen?

Tutustumislisenssin voi ostaa paikan päällä aamulla ennen kilpailua. Tutustumislisenssin hinta on 25,-

ok! no toihan on hyvä uutinen!
eli kaveri jolla ei ole aiempaa lisenssiä voi osallistua kisaan tuolla?
mites ilmottautuminen? jos siis ei ole kerhossa/akk lisenssiä tai miten toi menee?

346
ei tietääkseni ole, pitää olla kerhossa ja hoitaa sit lisenssi ja kisailmo.
mut Tuukka ota vaan pojalles, munkin 15v tulee mukaan ekaa kertaa m8e
odottelen vaan että AKK lähettäis paprut tännepäin.... Remppa, jos luet tätä katsotko että hoituu eteenpäin kuten radalla eilen puhuttiin, kiitos!

347
kävin kokeilee iltasella pari läppiä turffilla ja ihan jees oli m8e buggyllakin.
ei nyt tietty sama ku savibaana mut ihan ok korvike puutteessa kuitenkin (savibaana huollossa)

348
yeh, hyvät skabat!

Uskollisesti Lintulan kanssa napattiin luokkien peräpäät  :cool:

No oli mullakin hetkeni ja auto kulki tosi kivasti c-fin tokassa (2. paikka) mut lopussaakku kyykkäs (kenno mäsä) ja vika finaali meni plörinäks ku vaihdoin pitkille akuille eikä auto toiminu yhtään (älkää tehkö samaa mokaa!) ois vaa pitäny mennä samalla ku olihan mulla noita akkuja...

Oli kiva mekata Teemu (rcjkl) parissa lähdössä ja hieno seurata nitro luokkaa varikonkin puolelta!  :cool:

No taas oppi vanha lisää .. kiitos vielä! :)

349
DIY / Vs: Touring autosta drifteri
« : 30.06.19 - klo: 15.19 »
niinno 175 sivua näyttäs olevan...  :grin:

http://rc10.fi/index.php?topic=23990.5220

aika vähän nykyään mistään muustakaan, kisoista lähinnä

350
Oli kyllä! Kiitos kaikille ja Onnea voittajille ja muuten menestyneille!
Vantaalla seuraavaks sitten!

351
Oukei, kiitokset!

352
Jokos arviota olis saatavilla? Tai aikataulua. Eikös kisat ole ylihuomenna jo. Kiitos!

353
DIY / Vs: Touring autosta drifteri
« : 26.06.19 - klo: 21.40 »
jees. näinhän se on

mikä merkki?

354
DIY / Vs: Touring autosta drifteri
« : 26.06.19 - klo: 21.17 »
näkisin että erilaiset ripustukset. akselit voi olla samat.

et saa touring autosta täydellustä drifteriä vaihtamatta drifterin osia juuri tuosta syystä.
ihan menettelevän voit saada.

ai niin tää on kyllä väärällä alueella, pitäs olla sähköautoissa.

355
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 25.06.19 - klo: 10.00 »
Huolestuttavalta näyttää tämä kausi 2019. Pari kertaa käynyt Lavangossa ajamassa ja aika vähän on porukkaa ollut.

Toivottavasti porukka aktivoituu vielä. Kelit olleet ainakin hyvät ja ratakin on hyvässä kunnossa.

Omasta mielestäni M8e -luokan ajaminen samaan aikaan on huono juttu. Nyt pieni porukkaa jakautuu vielä kahteen eri ryhmään. Samalla M8 -luokan keskimääräinen taso on noussut, koska "huonommat" kuskit ovat siirtyneet ajamaan M8e -luokkaa.... Tämä on itselle huono juttu, kun siellä M8 peräpäässä ajalen.

ei oo paljo äijää näkyny.. ehkä treenaamalla et olis peräpäässä? tai mitä väliä sillä edes on.
nyt Jyväskylässä 33 ja 29 osallistujaa. Molemmissa luokissa siis hyvä määrä.
kyllä se on luokan etu että sekä nitro että sähkö ajetaan samoissa kisoissa.

356
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.06.19 - klo: 09.00 »
sä et taida lukee edellisiä viestejä lainkaan  :cool:

sitähän mä oon sanonu. mut jos nyt kokeilee lähdetään, siis on halua niin siitä vaan  :grin:

357
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.06.19 - klo: 08.20 »
Toi Louise GT rengas on mulle uus tuttavuus, vanne ainakin näyttää hyvältä ja kuviotkin. Sitäkin kandeis testaa, ei kauheannpaha hinta.

358
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 23.06.19 - klo: 11.32 »
joo! VP fuili oli kyllä erinomaista! Novarossi laukkas paljon paremmin kuin aiemmalla.
Hyvä jos joku ehtii testata Sweepiä.
GRP on ollu aina hyvä ja hintakaan ei kauhea.

Mulla ei ole sähköbuggyt joten en paljo testaile..

359
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 23.06.19 - klo: 01.14 »
No juu sateella, niillä oli kai sade rengaskin.

360
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 22.06.19 - klo: 17.43 »
GRP on parempi ku Seeep

kotimaasta 18,30€ pari

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 231