No olihan siinä kieltämättä väsäämistä useampi tunti. 2T-moottorissa kun pakoputki on ehkäpä se kaikkein herkin osa, joka joko pistää motin toimimaan helkutin hyvin tai helkutin huonosti. Ja kun tuon moottorin alkuperäinen alkukäyrä osoitti toiselle puolelle ja väärässä kulmassa niin siinä sai pakolaipasta lähtien tehdä ton koko rämmäleen uusiksi yrittäen samalla pitää tilavuudet, kartiokkuuden ja halkaisijat mahdollisimman pitkälti vastaavana kun tuon Maxterin optimoitu putkisto oli.
Myöskin paisuntakammion pää piti lyhentää ja päätyulostulovaimennin laittaa rc-automaisesti sivulta puhaltavaksi. Samalla sit kun alkukäyrää tein niin huomioon piti ottaa sekä turvakaari että iso vetoratas väliakselilla ja ketjulinja, jonnekkin sinne väliin EHKÄ mahtuu vielä ketjusuoja mutta alkaa oleen kaikki tila jo käytetty rungosta. Ilmanputsariksi tulee kunnon vaahtomuovinen Pipercross. Ja tulihan se toi kuvassa näkyvä kaasu/jarru servokin laitettua paikalleen.
Nyt mä uskoisin ettei mun kannata enää viljellä tänne kuvia X-treme Bajasta, koska syy miks mä oon näitä kuvia laittanu tänne ison liudan on se, että jos mun väsäämisistä on kuvien ja selityksien muodossa jollekkin apuja johonkin vastaavaan niin tarkotus on täyttyny. Itsekkäämpänä syynä myös se, että jos joku olis huomannu kuvista jotain sellasta mikä ei tulis toimimaan ja kirjoittas siitä täällä niin että mun ei sitten auton ollessa maalattuna tarttis alkaa toteemaan että tulipa tehtyä sutta ja sekundaa.
Eli nyt tää kuvapommitus siis päättyy mun osalta. Loppu on vaan ulkonäköä mm. vielä tekemättömine koripellityksineen, yksityiskohtineen ja maalauksineen. Ans kattoo sit kun tää on täysin valmiiks rakennettu (jos koskaan)
EDIT: Niin joo, siellä on se röökiaski taas antamassa vaan perspektiiviä todellisesta osien koosta.