Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ipperu

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19]
541
Sähköautot / Vs: Losi Mini 8ight?
« : 16.10.15 - klo: 18.49 »
Ajeletko 3s:llä? Eikös tuo RC Center myy Losia?  Siellä näyttää  ainakin truggy-mallia olevan. Aika hintavahan tuo on...Modelsportillalla tuo buggy on 149,00 £ ja 20 £ lähetys...

542
Sähköautot / Vs: Losi Mini 8ight?
« : 16.10.15 - klo: 13.43 »
Onko tästä autosta mitään "kotimaisia" kokemuksia? Miten on varaosien saanti yms.? Mikä hajoaa herkiten? Kiinnostaisi saada tällainen talliin/vastaava...

543
HPI / Vs: HPI RS4 Sport 3 RTR with BMW M3 E30 body
« : 10.10.15 - klo: 21.30 »
Oh hoh!  3s harjallissa  noparissa...Aika erikoinen. Harjattomana varmaan kulkee. Olen joskus tässä miettinyt sitä edellistä mallia: Sprint 2:sta, mutta vähän mietityttänyt että kyllästyyköhän siihen pelkällä parkkiksella/ pihalla pyörittelyyn...no meni vähän off topic...mutta HPI on laatutavaraa, bulletIssakin tullut ilmi.

544
HPI / Vs: HPI RS4 Sport 3 RTR with BMW M3 E30 body
« : 09.10.15 - klo: 19.53 »
Minkähänlaiset menohalut mahtaa olla, kun harjallinen mosa...?

545
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 05.10.15 - klo: 17.00 »
Mitenkähän tämä "saaga" päättyi? :smiley:

546
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 03.10.15 - klo: 21.56 »
Ei ollut tehdassäädöissä.  Siksi olin aika hukassa. Auto tuli minulle ns. "suoraan käytöstä".  Ensitöikseen sai puhdistaa kauttaaltaan  ja vaihtaa kulutusosia. Ihmettelin vaan kun nyt pari tankkia olen ajellut/ säädellyt ja ilmanputsari edelleen puhdas JA sekin pitäisi joka tankin jälkeen nitrolla puhdistaa. -ohjeiden mukaan. Taidan ostaa kasan suodattimia ja vaihtaa vain uuden tilalle, kun vanha menee likaiseksi.

547
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 03.10.15 - klo: 19.49 »
Se auttoi, kun käänsi alaneulaa melkein kierroksen kiinni ja samoin yläneulaa. Ohjehan oli, että älä koske alaneulaan. .. Auto oli myös päivän sisällä ennen starttia. Oli noista säätövideoista se hyöty, että tietää miltä kuulostaa ja miten saa savuttaa säädöissä oleva auto. Tuli kyllä mietittyä paljon kaikkea muuta kuin säätöjä, kun moottori ei pysynyt käynnissä ja "mooaten" sammui...ei ne kokeneemmat turhaa niistä säädöistä näköjään jauha. :azn:

548
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 03.10.15 - klo: 15.31 »
Non niin! Auto saatu vihoviimeinen muutaman prkleen säestämänä ja "mikä sille nyt tuli" -ihmetyksen jälkeen kulkemaan. Äkäinen peli, nopeudessa kyllä yllätti. Luulin ettei pärjää mitenkään castlen 5700kv combolla olevalle stampedelle, mutta mitä sehän kelasi kun ravihenvonen kuin vauhtiin pääsi, herranen aika meinasi lähteä käsistä! :roll:Kiihtyvyydessä ehkä tulee turpiin , mutta nopeutta löytyi yllättävästi (samoin kuin ääntä). Pirun hauska auto -eka polttis. :smiley:

549
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 01.10.15 - klo: 12.23 »
Itse liputtaisin Stampedea. Itsellä on yli 50 akullista ajettu castlen combolla ja vuoden aikana on yksi "Axel stub carrier" mennyt uusitaan. Sekin maksoi muutaman euron.  Auto ajettu myös muutaman kerran yli 60 kmh ojanpohjalle ja yms. On olut kyllä todella kestävä...Nitrot jättäisin pois listalta, jos ei ole kokemusta niistä/ ei tunne ketään jolla enemmän kokemusta.

550
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 21.13 »
Koitetaan vielä säätää ja kerron lisää kokemuksia, kun saan auton kulkemaan edes siedettävästi.

551
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 16.03 »
Lisäys vielä : ilmanputsari ja tulppa ovat uusia.

552
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 15.10 »
Tein eilen kyllä kaikki ohjeiden mukaan ja kiersin yläneulaa laihemmalle milleittäin tehdasasetukselta,mutta kone vaan "mooasi" ja savua tuli kyllä vielä jonkin verran  ja meno oli niin laiskaa että hiekalla ei edes lähdöissä sudittanut. Voisiko olla niin,että edellinen omistaja on ajellut liian laihalla ja kone kulunut väljäksi?   Kone ei tod kiertäny iloisesti millään säädöllä. Noissa videoissa  auto menee huonoilla säädöilläkin paljon paremmin. Voisiko syynä olla se,että käytin 16%sta polttoainetta?

553
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 08.59 »
Kiitos vinkistä! Täytyy varmaan säätää tuota alaneulaa seuraavaksi. Käynti ääni on vähän röpöttävä, ei sellainen kireä kuten kuuluisi, ja auto ei kiihdy eikä kulje. Yritin tosiaan vaan sitä pääneulaa säätää.  Käänsin sitä laihemmalle ja savutuskin ehkä väheni, mutta kulku puoli ei muuttunut...

554
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 19.09.15 - klo: 20.51 »
Aika hiljainen ketju? Auto ei taida olla ihan suosituimmasta  päästä Suomessa...?

Auto (käytetty ) ollut pari viikkoa  ja tänään otin eka " savut" , kun sain vihdoin käyntiin uudella tulpalla.  Sähköautoja ollut tähän asti. Säätöyritystä oli, mutta suorituskyky  jäi vastaamaan suunnilleen Stampedea harjallisena...huh huh. Pitäisi tämän ehkä paremmin kulkea..😁😁

Anyway, säätövinkkejä otetaan vastaan...

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19]