Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ile__

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 28
211
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 28.10.10 - klo: 21.56 »
Ei puutu. Näky pinjonikin tulevan tuossa konversio setissä mukana...
Akku ja liittimiä tietenkin olis hyvä olla olemassa jos meinaa päästä sitten ajeleenkin...

212
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 28.10.10 - klo: 14.14 »
On. Akkuteline tosin ei ole parhaimmasta päästä, mutta kyllä silläkin alkuun pääsee. Ehkä parempi olisi hommata Kyoshon orkkis teline akulle...
Nopari - kone combo on hyvä Infernoon.

213
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 28.10.10 - klo: 14.12 »
ST:ssä spurri 52t ja lautaspyörä 43T, pinjoni 11T, joten on eri välitykset kokonaan. Vaikka lautaspyörät on samankokoisia, niin nekin on silti erilaisia erikokoisesta pinjonista johtuen...

214
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 26.10.10 - klo: 10.23 »
Elikkä hankin sitte vaikka samat kamppeet mitä on inferno VE:ssä. Niissähän on sama alusta joten luulisi kaiken sopivan.

Mitenkäs niiten jarrujen kanssa? Mekaaninen jarruhan otetaan pois, eli mitenkäs se sitte jarruttaa?

Sama alusta, kaikki sopii heittämällä paikalleen.
Nopari hoitaa jarrutuksen, joten niitä mekaanisia jarruja ei tarvi.

215
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 26.10.10 - klo: 08.37 »
Pitäisi päättää minkä noparin hankkisin seuraavaan sähköautoon.
Auto on 1/8 buggy Kyosho MP9e TKI, koneeksi tuli jo RacingFactoryltä Robitronic Platinum 1/8th 2600kv kone. Joten Nopariksi tulee myös joku sensorillinen. Akkuina tulee olemaan 4s lipo.

Onko minkäänlaisia kokemuksia Speed Passion Cirtix R8 1/8 noparista?
Entäs Hobbywing XERUN 150A noparista?
Kolmas mielessä pyörinyt vaihtoehto on LRP SPX8.

Tuo LRP on ilmeisesti ollut kestävä nopari, tai ainakaan sitä ei ole vielä tällä foorumilla moitittu, ei ole kyllä mitään keskustelua ollut siitä...

Jos löytyy mielipiteitä noista tai jostain muista hyväksi todetuista sensorillisista nopareista, niin kirjoitelkaa mielellään. Tähän asti on tahtonut keskustelu pyöriä turhankin paljon Castlen ja Tekinin ympärillä.

Ps. Xerun 80A ei ole vaihtoehto kv-rajoituksensa takia, siksi se isompi 150A versio on vaihtoehtona...

Edit: XERUN 150A tilattu :grin:

216
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 26.10.10 - klo: 08.21 »
Moi!

Tässä aattelin että jos tuon auton muuttais polttiksesta sähköversioksi. Auto on Kyosho inferno neo. Minkälainen moottori (mieluiten harjaton), nopari, moottoripukki, akkukotelo ois hyvät?

MMM nopari ja kone, Kyoshon omat moottoripukki, akkukotelo jne on hyvä setti alkaa rakentaa sähköinen Inferno.

217
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 23.10.10 - klo: 10.45 »
Ei haittaa. Laita jäykkärit siihen vaan.

218
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 17.10.10 - klo: 19.17 »
Ehdottomasti lipo/lipot. Ei niiden nimhien kans kannata näissä isoissa autoissa enää pelata. Tahtoo kuitenki tarvia isot sähköautot sitä hetkellistä virtaa niin paljon, että ei nimheistä ole siihen...

219
Sähköautot / Vs: Mamba Monster
« : 17.10.10 - klo: 17.41 »
Njoo en tiedä yhtään mistä nämä meikäläisen monsterit on ostettu. Eikä niinkään ollut hakusessa tuo takuu mistä mainitsin vaan veloitettava korjaus. Vielä ei mitään ole rikki, mutta tietäis vähän minkä laitta mihinkin. Jos hpi:tä ei saa korjattua niin se saa sitten mennä sunnuntai käyttöön :). Castlen tuotteet sitten rajumpaan ajoon.

Eikös ne HPI:n tarrat voi nypätä veks ja sithän sulla on aito Castlelainen ilman tarroja... :roll:

220
Polttisautot / Vs: Force .25 kone ja käynnistymättömyys
« : 17.10.10 - klo: 17.38 »
Onko hehkussa varmasti virtaa?

221
Polttisautot / Vs: Kiertokanki-kampiakselin väljyys
« : 14.10.10 - klo: 06.59 »
Sepä tässä onkin jännää että tässä koneessa ei ole kartiota, eikä vauhtipyörän mutterin kiristäminen vaikuta välykseen. Ei tullut ennen purkamista pantua merkille oliko silloin miten paljon tuota välystä, mutta nyt kiinnostaisi että särkeekö tuo miten herkästi paikkoja.

minkäslainen rakenne tuossa on,jossei kartiota ole :huh:
joka tapauksessa vauhtipyörän kiristämisen pitäis poistaa välys kokonaan,eikä shimmauksella ole mitään tekemistä asian kanssa.
mutteri vetää laakerin sisäkoolit nippuun kampiakselin kanssa kiristettäessä..

Siinä on varmaankin saman tapainen rakenne, kuin Kyoshon vanhassa GS21R moottorissa. Kampiakseli menee yhtä isona myös etulaakerin läpi ja päittäisvälys hoidetaan shimmiprikoilla.
Mä oon shimmannu alle 0,2milliin niissä koneissa päittäisvälyksen. Suosittelisin tekemään samoin, niin eipähän pääse kampura liikaa liikkumaan taakse päin...

222
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 09.10.10 - klo: 14.01 »
Käy. Etenkin se OS 8

223
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 09.10.10 - klo: 11.26 »
Menikö tulppa rikki?

224
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 08.10.10 - klo: 09.48 »
Niinpä tietenki :azn: Valehteli tuo ylempi kuva omaan silmään että olis jotku isommat iskarit ollu kun etuiskareita katsoo, mutta kyllähän tuon takaiskareista näkeekin, että normi kokoisethan ne olikin.
Edit: Hieno auto. Vielä vanttiruuvit ylätukivarsiinkin, niin se alkaa oleen siinä :wink:
Ja paremmat tukivarsien saranatapit jos ex omistaja ei ole jo niitä päivättäny.

Ps. Miksi jarrut on vaihteiston takapuolella?

225
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 08.10.10 - klo: 09.38 »
Mitkä iskarit ja jouset tuossa on?

226
Polttisautot / Vs: Tulppakeskustelu
« : 05.10.10 - klo: 16.49 »
Sama kanta niissä on. Kato googlesta, löytyy monesta Suomalaisesta firmasta noita OSsin tulppia...

227
Polttisautot / Vs: Kyosho mini inferno gp 09
« : 05.10.10 - klo: 15.46 »
Mikä on sylkysarja

Sitä ei tiedä kukaan ulkopuolinen, ehkä Jerzi itse. :grin:
Mutta todennäköisesti se tarkoittaa uutta sylinterisarjaa, jossa siis tulee uusi sylinteri ja mäntä moottoriin :wink: Sillä ne puristukset saa takaisin.

Ja se räckkliiner = jarrukliineri Suomeksi. Eli jarrujen puhdistukseen tarkoitettu spray. Löytyy melkein mistä tahansa kaupasta...

228
Polttisautot / Vs: Tulppakeskustelu
« : 05.10.10 - klo: 08.29 »
Tulpissa. Vaihda esim O.S #8 niin uskoisin kestävän huomattavasti pidempään. Se parin euron hintaero kuittaantuu nopeasti kun ei tarvi yhtenään uusia tulppia :grin:

229
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 04.10.10 - klo: 18.36 »
On siinä. Paremmat iskarit, erilailla muotoiltu kori ja eriväriset anodisoinnit tuovat vaihtelua auton ulkonäköön :azn:

230
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 04.10.10 - klo: 16.21 »
Mahtaako muuten nuo NEO:n runkojäykkärit käydä Sports 4:ään? SP 4:ssä ei ole etujäykäriä ollenkaan mutta paikat sen kiinnittämiselle taitaa olla valmiina.

Käy ne. Sama auto se on vaan vähä eri näkösenä :wink:

231
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 02.10.10 - klo: 22.25 »
Oliha se itekki kuvissa :wink:

232
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 02.10.10 - klo: 21.34 »
miks sit hoke ym kisakuskit sanoo että se on huonoa kuin mikä.  :huh:

Ei oo Hoke eikä muutkaan haukkunu sitä oikeaa autokäyttöön tarkoitettua polttoainetta, vaan ainoastaan sitä muuta kuraa jota morganin tekemänä on markkinoilla ja jotku asiaa osaamattomat kauppiaat ovat tyrkyttäneet joillekkin ensimmäistä autoaan ostavalle.
Näin minä olen asian ymmärtänyt ja olen samaa mieltä, että ne autopolttoaineet niinku Sidewinder  ja BigBang ovat aivan yhtä kelpoa tavaraa kuin muutkin laatu nitrot :wink:

233
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.10.10 - klo: 17.26 »
Se on hyvinkin mahdollista, mutta muistat varmasti tulevaisuudessa sulkea aina heti korkin :wink:

Voit sä vielä kokeilla ravistella purkkia, jotta sisältö menee kunnolla sekaisin. Sitte tyhjentää tankki, letkut, kaasari ja kone jonka jälkeen kokeilet uudestaan käyntiin sekoitetulla nitrolla. Ja tarkista että tulppa on ehjä ja hehkussa virtaa...

234
Kyllä nuo vastarit lifet kestää hyvin. Mä oon ajellu lifen kans pois tiehensä. Keväällä ajoin myös yhden tankillisen 2s lipolla. Ajon jälkeen kun laitoin vastarin akkua laturiin huomasin, että olin unohtanut "regun" pois välistä ja ei R604FS vastari ollut siitä moksiskaan.
Tosin en kyllä ole tarkoituksella koskaan antanu 2s jännitettä vastarille.

235
Korjataan: Ei ole sama, niissä on erilaiset tarrat päällä :wink:
Ja ilmeisestikin siitä johtuen takuu käytäntö on erilainen jos sattuu hajoamaan...


Ja ketjun aloittajalle: tämä ei ole todella typerä kysymys, mutta se olisi kuulunut ylimpänä olevaan ketjuun:"aloittelijan kysymyksiä..."

236
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 30.09.10 - klo: 10.43 »
Eikös vääräsuunta vaan aiheuta väärinpäin pyörimisen, mutta eikös sen pitäisi kuitenkin liikahtaa? Pitää ny kokeilla sitä toisin päin jahka selviän kotio.

Sitä ei saa kalibroitua jos suunta on väärä. Paitsi jos kalibroidessa painaa ensin jarrun pohjaan jne. Silloin sen saa kalibroitua vaikkakin väärinpäin, mutta toimimaan kuitenkin(vaikkakin väärinpäin)

237
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 30.09.10 - klo: 09.33 »
Ai se kuuluu olla rev. Varmistelin kovin, että on norm... Sepä selittäisi sitten tuon.

Se riippuu radiosta. Futabassa ainakin pitää olla REV ja varmasti joissain muissakin. Sehän riippuu siitä minkä suunnan radion valmistaja on ajatellut olevan normaali suunta.
Castlen ohjeissa neuvotaan se että Futabasta ainakin pitää kääntää kaasun suunta REVille...

238
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 30.09.10 - klo: 06.31 »
Onko kaasun REV oikeassa asennossa? Mulla on ainaki monesti ollu Castlen nopareiden kans kaasu ja jarru väärinpäin :wink:

239
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 29.09.10 - klo: 10.47 »
fg nimimerkille piiiiiiiiiiiiiiiitkä miinus ja samalla kehoitan äärimmäiseen varovaisuuteen jos joku haluaa kokeilla onneaan.   
No minulta FG saa ainakin Pitkää plussaa plop plop plop+++++++++. Ei ole minun kohdalla
yksikään kauppa mennyt piloille ko henkilön kanssa päinvastoin olen ollut tyytyväinen tavaroihin..

Minä olen myös tehnyt nimimerkin FG kanssa kauppoja. Ostanut ja myynyt niin postin välityksellä kuin myös naamatusten ja aina on hyvin homma toiminut ja olen ollut tyytyväinen asiointiin hänen kanssaan, joten plussia täältäkin.

Olis kyllä mielenkiintoinen kuulla että mistä tämä "piiiiiiiiiiiiiiiitkä miinus" johtuu :roll:

240
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 28.09.10 - klo: 15.29 »
Ei P7:aa eikä mitään muutakaan kuin se oikea P3 tulppa kelillä kuin kelillä.
Kyllä ne säätelytkin helpottaa uuden tulpan myötä.
Minäkin ajelin tänään kaks tankillista V-Specillä, jonka läpi on virrannut jo noin 10gallonaa ja kone vaan jaksaa vieläkin kulkea aivan raivona :azn: Minä oon ollu täysin tyytyväinen noihin koneisiin. Tähänkään ei ole uusittu muuta kuin kiertokanki ja laakerit.

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 28