Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ile__

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 28
271
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 08.09.10 - klo: 12.18 »
Tosiaan diffeissä on nyt vaan 2 kpl niitä pikkurattaita eli ne pitää jossain välissä
tuplata. Ja runkojäykkärit varmaan on siinä mielessä järkevä ostos, että säästävät sitten
myös pohjalevyä isommilta vaurioilta. Pääratas onkin jo vaihtunut teräksiseen, kun alkuperäinen ryhtyi hampaattomaksi...

Noihin diffeihin ei kannata turhaan lisätä niitä pikku rattaita, vaikkei ne juuri mitään maksakaan. Noissa  SP2 -3 ja -4 versioissa on ne lautaspyörät ja pinjonit sitä kuluvaa "sinkkipainevalu-alumiinia" joka hajoaa tai hyvällä tuurilla vain kuluu loppuun. US malleissa on ne paremmat teräksiset vinohampaiset lautaspyörät ja pinjonit jotka sitten kestääkin mitä vaan.
Ajele vaan noi diffitki loppuun ennenkuin alat parantelemaan. Nekin saattaa kyllä kestää pitkään, riippuu ihan tuurista.

272
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 08.09.10 - klo: 10.08 »
Ei ole vakio koneessa moottoripukkeja, mutta starttiboksi häneltä kyllä löytyy :azn:

273
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 08.09.10 - klo: 07.18 »
Alaneulat tasalle ja ylhäältä 3,5kierrosta auki. Siitä on hyvä lähteä säätelemään.
Olenko ymmärtänyt oikein että "neulat tasalle" tarkoittaa että kanta ruuvataan rungon reunan kanssa tasan?

Olet.

Tuon löytämäsi linkin mukaan, riittää 3 kierrosta pääneulaa auki ja luistin päässä olevaa neulaa puoli kierorosta kiinni.

Lainaus
Needle Settings: High Speed: 3 turns out from fully closed
Metering Needle (low speed): Rotary: flush with carb
body
Slide: flush then 1/2 turn in
Throttle Stop Screw: .5mm out from fully closed

274
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 07.09.10 - klo: 17.58 »
Alaneulat tasalle ja ylhäältä 3,5kierrosta auki. Siitä on hyvä lähteä säätelemään.

275
Esim:
O.S #8
O.S R5 (alasvetovalikosta valitsee mieleisen tulpan)
Sabe ja moni muukin kauppa niitä myy. Googlella niitä kyllä löytyy.

276
Saattaa se tulppa aiheuttaa sitä että lämmöt on korkealla, vaikka sääteliskin konetta.
Ainakin hyvin toimivia yhdistelmiä olleet.
O.S R5 ja 25%
O.S #8 ja 16%

278
Millä tulpalla olet sitä rtr-konetta ajanu tuon 25%:sen kans?

279
Mitä löpöö muuten katsii käyttää 16 vai 25 olis parempi? tohon peliin


Minun mielipide on että noihin Kyoshon rtr-koneisiin 16% nitroa. Niistä tahtoo korkeammilla prosenteilla mennä takalaakeri nopeasti ja ennenkuin sen huomaa, ehtii kiertokanki tulla ulos lohkosta... Se teho ero ei ole kovin suuri noissa rtr-koneissa, varsinkaan verrattuna lyhentyneeseen koneen kestoikään.

Tämä koskee etenkin vanhempia GXR28-koneita 14x24x6 laakerilla olevia. Uudemmissa GXR28SG-koneissa on päivitetty takalaakeri isompaan 14x25,4x6 (saman kokoiseen kuin muissakin markkinoilla olevissa koneissa).

280
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 03.09.10 - klo: 17.35 »
Kiitokset myös nimimerkille ajv esimerkillisesti sujuneista kaupoista.

281
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 03.09.10 - klo: 14.19 »
Ei käy 8/8.5 pukit ilman pohjalevyn muokkaamista.
OS:n manuaalissa on ohjeet, joiden mukaan niitä pukkeja pitää viilata jotta isolohko mahtuu paikalleen. Silti ne ST:n pukit menee melko ohkasiksi...

282
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 02.09.10 - klo: 12.39 »
1. 21-28 koneisiin sopii kutakuinkin kaikki yleisimmät vauhtipyörät.
2. On niissä joissakin eroja
3. Varmimmin saat sopivan kytkinpaketin kun ostat kaikki kytkimen osat samasta paikasta, niin ne ovat toisiinsa varmimmin sopivia
Kytkinkellon kokohan kannattaa tietenkin ottaa huomioon, että se sopii omaan autoon. Paloja on komposiittisia ja alumiinisia, kummallakin oma kannatta kuntansa. Kumpikaan niistä ei ole ylivoimaisesti parempi kuin toinen ja kuljettajan oma maku vaikuttaa siihen kumpia käyttää.
Minä olen tykänny komposiittisista, mutta tiedän myös monia jotka käyttää vain ja ainoastaan alumiini paloja.

283
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 28.08.10 - klo: 14.20 »
Tässä vielä kuvat sisältä ja päältä, enjoy!  :tongue:

Miksi kuvat ei näy ainakaan mulla? Kokeiltu Firefoxilla ja IE:llä...
Pitääkö olla rekisteröityny kuvablogiin vai mikä maksaa...
Nimimerkki: minäki haluan nähdä kuvat :grin:

Edit: nyt näkyy täälläkin :azn: Hieno auto, varsinkin kun vielä viimeistelet johdotukset kuten jo kirjoititkin suunnitelmistasi.

284
Sähköautot / Vs: HoBao Hyper 9e
« : 27.08.10 - klo: 11.09 »
Ainoa asia oikeastaan mietityttää että onko leveyttä tarpeeksi 6S akulle. Pituutta on varmaankin yli 150cm, mutta toki auttaa jos senkin pystyt vielä varmistamaan.

Tuolla ylempänä olevissa kuvissa näkee, kun siellä on 6S 30C 3300mAh lipo paikallaan, joten kyllä sinne 6S sopii :wink:
Pitkä se kotelo kyllä on, mutta toista metriä alle 150cm :grin:
(oliskohan pittutta ollu jotain 170-180mm...)

285
Sähköautot / Vs: HoBao Hyper 9e
« : 24.08.10 - klo: 19.25 »
Hieno tuli. Eikä oo maalari näköjään päässy ihan helpolla :grin:

286
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 23.08.10 - klo: 07.46 »
Plussia takaisinkin päin nimimerkille:

Lassi

287
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 22.08.10 - klo: 21.14 »
Jep, life vastarinakku näköjään lopettaa kaasu/jarru servon toiminnan kun akku on melkein tyhjä(siis ohjaus toimii).

Ei se life vastarin akku lopeta sitä servon toimintaa. Sulla on jonkulainen feilseiffi radiossa joka sen tekee :wink:

288
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 22.08.10 - klo: 20.14 »
Samaa mieltä. Molemmista lauseista :grin:

289
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 22.08.10 - klo: 13.59 »
Kun katselin tuossa muitten autoista kuvia niin huomasin sellaisen asian että monella oli aivan nysä tuo antennipilli hyvä jos edes tuli auton ulkopuolelle. Onko tuota mahollista tehdä tavallisella radiolla vai tarviiko se tuon gigasen radion? ja mikä sen vaikutus on kantomatkaan?


Tarvii gigasen radion ja kantomatka kasvaa paremman radion myötä.

290
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 22.08.10 - klo: 13.51 »
O.S. tuo markkinoille syys- / lokakuussa uudet O.S. XZ 21 krossikoneet. Nämä korvaavat nykyisen SPEEDIN ja normaalin V-Specin. Eli mallinimet ovat SPEED XZ 21 ja XZ 21. Moottorit on rakennetty Ossin uuteen jykevämpään XZ heavy duty runkoon. XZ sarjaa tulee seuraamaan myös 21 venemoottori. XZ 21 onroad tuli markkinoille viime vuonna.

Malli merkinnät:
O.S MAX-21XZ-B ja
O.S SPEED21XZ-B

Jokohan uutta Speediä on meillä lokakuussa? RC-Garage??? :wink:








291
Polttisautot / Vs: Hobao Hyper St RTR
« : 22.08.10 - klo: 10.42 »
Tällehän on valmiskin topic: Hobao Hyper ST-ketju
Siellä on tarinaa RTR:stä ja Pro:sta

Ps. Varaosiahan saa HobaoFinlandilta
Puhelimella saa liikkeenomistajan parhaiten kiinni, jos ei ehdi sähköpostiin vastaamaan.

292
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 19.08.10 - klo: 14.22 »
Jäykempää jousta kehiin tai sit tiukemmalle noita vihreitä jousia. Ei se öljy siihen vaikuta kuinka korkealle se auto jää. Öljy vaikuttaa ainoastaan iskarin liikenopeuteen.

293
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Amainhobbies
« : 19.08.10 - klo: 06.45 »
Nopeasti sieltä on itsellekkin paketit tulleet ja just sillä halvimmalla rahdilla :wink:
Eikä tarvi tehä tiliä jos ei halua, PayPalilla pystyy tekeen tilauksen.

294
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 18.08.10 - klo: 22.14 »
SC8 etuiskari ja skidplate istui pienellä sovituksella joten nyt on jonkin sortin skidplate tossa konepellin alla joka tukee sopivasti konepeltiä kolareissa.

Etuiskari? vai puskuri?

295
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 11.08.10 - klo: 13.01 »
Mulla on varmaan jo useamman sadan lähtetyn kirjeen ja paketin kokemus, jonka perusteella voin sanoa että ei ne kovin helpolla hukkaan joudu.
Kahdesti on käynyt niin, ettei yksi ja sama kuplamuovikirje ole mennyt perille, mutta se johtui siitä että olin kirjoittanut osoitteeseen väärän numeron. Palautin heti alussa rahat takaisin ja sovin AE-Modin kans että maksaa sitten kun tavara on saapunut perille asti. Kaksi kertaa se kävi väärällä osoitteella reissussa ennenkuin hoksasin osoitteessa kirjoitusvirheen ja kirje aina kuitenkin palautui minulle takaisin.
Loppu hyvin, kaikki hyvin vaikka hieman pidempään kestikin.

Kait nyt kaikki älyää laittaa lähettäjän tiedot lähettämiinsä posteihin...

296
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 10.08.10 - klo: 15.38 »
Kuinka pitkät ne GT tai GT2 iskarit on, jos joku viitsis mitata?
(alapäästä ruuvi irti, niin saa iskarin täys pitkäksi ja sitten mittaa kiinnitysreikien etäisyyden keskeltä keskelle...)

297
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 08.08.10 - klo: 15.56 »
Hyvin on toiminut homma toiseenkin suuntaan, eli plussia janne28:llekkin.

298
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 08.08.10 - klo: 14.33 »
Sehän pelaa todella hyvin. Siisitin näköistä kun savua tulee kiihdytyksessä molemmilta puolin autoa.

Ps. Kyllähän ne V-Specit on nimenomaan järjettömän alavääntöisiä koneita .21 kokoisiksi, vaikka kiertävätkin korkealle asti :wink:

299
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 04.08.10 - klo: 13.04 »
milloin tulee versio 2  :lol:

Ei koskaan, jos eka versio on täydellinen :grin:
Onhan "The Driver" testaillu sitä tosi paljon, joten se voi hyvinkin olla että eka myyntiin tuleva versio on sellainen jota ei tarvitse parannella...
(mun veikkaus asiasta, josta en mitään tiedä, mutta toin ajatukseni kuitenkin julki...)

300
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 04.08.10 - klo: 09.09 »
Starttiboksi on nyt ja tulevaisuudessakin se ainoa oikea vaihtoehto.
Starttiboksista kannattaa tosiaa poistaa ainakin ne "Tamiya-liittimet" eli ne valkoiset, mulla on yhdestä boksista sulanu kerran ne liittimet, kun ei niistä kulje virta kunnolla läpi...

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 28