Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta  (Luettu 79587 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #210 : 22.10.03 - klo: 12.10 »
hieno! toi verkotettu alamaski on staili  8) värikin on hyvä ja tarrat
kandee maalata vielä noi ikkunat savumaalilla, niin saa aidomman näkösen kuin että jättää ikkunat kirkkaaks

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #211 : 22.10.03 - klo: 15.27 »
Joo hyvä vinkki tuo ikkunoiden tummennus. Etusivuikkunat on kylläkin leikattu osaksi auki jo. Tarrat tein itse leikkaamalla lehdistä sopivia tekstejä ja kuvia ja ne on liimattu kaksipuoleisella teipillä koriin. (teippi on ohutta ja on vissiin nimeltään mattoteippi) Saa nyt nähdä kuinka pitkäikäisiä nuo tarrat sitten ovat... vaan niitähän voi aina tehdä lisää  :roll: Rekisterikilpi on tehty tarrakirjoittimella.
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #212 : 22.10.03 - klo: 15.58 »
joo on kyllä hieno.. mutta ite en kyllä edes hennois ajaa tuo kori päällä, ku ajan auton vähintää kaks kertaa ympäri päivässä!! :lol:
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #213 : 26.10.03 - klo: 15.44 »
Joops. Elikkä tämmoinen ilmestys siitä nyt sitten tuli







Elikkäs tämä on frewerin tourinki koppa 195mm Audi A4. Ensimmäinen koppa mitä olen näihin autoihin tehnyt ja luultavasti ei jää viimeiseksi. Sen verran mukavaa oli touhuta tuon kimpussa.
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa alpha

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #214 : 26.10.03 - klo: 16.49 »
joo komea tuli kyllä..
se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #215 : 26.10.03 - klo: 22.04 »
Toi on kyllä hieno. Talviajosta vielä voisko sinne sisään rakentaa simmosen suoja korin joka suojais servot sun muut, mutta moottorin kohalla olis reikä sen vois varmaan jostain ohuehkosta pellistä väsätä.
aloitteleva

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #216 : 27.10.03 - klo: 08.35 »
Mun kaveri osti tos pari päivää sit pureten1 ja sitku se mun kaveri harjotteli ajelemaan niin se veti kynnykseen ja siin meni joku muovi osa RIKKI mitä liima kannattais käyttää? Ja sit se vähän ajeli sillä PureTen1:llä hiekassa ja kun siinä ei oo lokareita niin se oli ihan täynnä sitä hiekkaa ja sit "revittiin" kaikki osat irti ja putsattiin ne. Eli PureTen:llä ei kannata hyppiä eikä ajaa hiekkassa :!:  :roll:
Korjaus tohon yhteen kohtaan.
aloitteleva

Mika R

  • Vieras
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #217 : 27.10.03 - klo: 08.53 »
just, ei niitä mikään liima kasassa pidä, osta uusi osa, katso osanumero ohjekirjasta, toivottavasti sait sellasen kaupan yhteydessä mukaan. (Ja vältetään jatkossa noita voimasanoja kun tää kuitenkin on perheohjelma, oikeampi sana oli "rikki".)

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #218 : 27.10.03 - klo: 10.12 »
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #219 : 27.10.03 - klo: 15.34 »
Paljon maksaa sokat ja koripukki/koripukit ja antenninputki? Mun autosta meinaa katkesi koripukki edestä kun ajoin auton katolleen ja sitä ennen meni antenniputki poikki samasta syystä.

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #220 : 27.10.03 - klo: 15.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Paljon maksaa sokat ja koripukki/koripukit ja antenninputki? Mun autosta meinaa katkesi koripukki edestä kun ajoin auton katolleen ja sitä ennen meni antenniputki poikki samasta syystä.


Koripukit maksaa noin 3 euroa. Siinä tulee molemmat tolpat ja niiden kannattimet. Paketissa ei tule uusia sokkia eikä ruuveja. Antenniputken hintaa en tiedä, kun ei ole sellaista vielä joutunut ostamaan.
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #221 : 27.10.03 - klo: 17.26 »
antenni putki maksaa 9.60€ ainakin kyosholla maksaa
aloitteleva

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #222 : 27.10.03 - klo: 17.37 »
Käykö kakkosen osat ykköseen?  :|
aloitteleva

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #223 : 27.10.03 - klo: 18.50 »
Kyllä ne osat käy toisiinsa, kokemusta on. Antenniputket ovat pakettihintana tuon 9e, mutta yksittäisesti ne ovat jotain 20cent - 1e.

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #224 : 27.10.03 - klo: 20.32 »
Mun kaverilla on muuten pureten ykkösessä päin vastanen ohjaus kun kääntää oikeelle se kääntyy vasemmalle ja kun pitäis painaa kaasuu sei liiku mihinkään mut sitku pistetään jarruu nii se lähtee ettepäi.
aloitteleva

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #225 : 27.10.03 - klo: 20.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Vispe"
Mun kaverilla on muuten pureten ykkösessä päin vastanen ohjaus kun kääntää oikeelle se kääntyy vasemmalle ja kun pitäis painaa kaasuu sei liiku mihinkään mut sitku pistetään jarruu nii se lähtee ettepäi.


Onko ratti vai tikku ohjain? Rattiohjaimen päällä on kaksi semmoista kytkintä joilla voi kääntää juuri tuon ohjausliikkeen toisinpäin. Tikkuohjaimessa ne taisi olla siellä patterikotelon kannen takana
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa Vispe

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #226 : 27.10.03 - klo: 20.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville_79"
Lainaus käyttäjältä: "Vispe"
Mun kaverilla on muuten pureten ykkösessä päin vastanen ohjaus kun kääntää oikeelle se kääntyy vasemmalle ja kun pitäis painaa kaasuu sei liiku mihinkään mut sitku pistetään jarruu nii se lähtee ettepäi.


Onko ratti vai tikku ohjain? Rattiohjaimen päällä on kaksi semmoista kytkintä joilla voi kääntää juuri tuon ohjausliikkeen toisinpäin. Tikkuohjaimessa ne taisi olla siellä patterikotelon kannen takana

Siis se on ratti ja kiitos tiedosta täytyy testimaa
aloitteleva

Poissa gekko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #227 : 29.10.03 - klo: 17.00 »
Tää ei ehkä ihan kuulu tähän tälle palstalle, mutta en viitti laittaa uutta aihetta niin kysympä sitten: Mikä on, ja mitä tekee, moottoripukki? Ja muuten, paljos mahtaa maksaa kaksporrasvaihteiston pinempi ratas, kun on siitä yks hammas heittäny veivit?  :|

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #228 : 29.10.03 - klo: 17.12 »
Siis moottoripukki on semmonen metallihökötys joka nostaa moottorin irti alustasta ja siihen se kone sitten kiinnitetään. Se pukki kiinnitetään alustaan. Niitä on monenlaisia.

Tuosta tomaattilaatikon rattaista en ihan tarkkaan tiedä. Joihinkin saa joihinkin ei. Näin arvelisin...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #229 : 29.10.03 - klo: 21.40 »
Mikäköhän mun autossa on kun mul oli kone ja kaikki paitsi sähköt irti ja kun eilen kasasin ja menin tänään ajamaan suojattuoni sähkölaitteet koska ulkona sato vettä ja kohta tulee lumet.

Elikkäs nyt pästään itse asiaan ku mä lämmitin vähän autoa sellasella käynnistys alustalla ja sitku laitoin maahan niin ei menny mihinkään eikä kiihtynyt mut sit vähän ajan päästä jarrutin ja kone rupes käymää hiljaa mut kuiteski ei ees meinannu sammua ja sitku painu kaasun pohjaa nii lähti ku raketti mut ei kulkennu kovinkaan lähelle huippuja?

Mä epäilen kytkintä ku siin on muovista ne rattaat ja niihin on joskus menny kiviä väliin. :)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #230 : 30.10.03 - klo: 16.26 »
Epäilyksesi osuivat oikeaan kohtaan, eli kytkimeen. Tosin nyt on kyseessä kytkinpalat, eivät kytkimen vetorattaistot. Kuvauksestasi päätellen kytkinpalat ovat kohtalaisen loppu. Ainakin kaikki oireet viittaavat siihen. Siis jos kävi hyvin ja tuntui tehoa piisaavan.

Eli katsoppas sen kytkimen sisuksiin, sillä kuluneet kytkinpalat ovat luultavasti sulaneet siihen kellon sisäpintaan muodostaen liukkaan "lasittuneen" kerroksen.

Vaihda palat ja putsaa vaikka hiekkapaperilla se kellon sisäpinta, tarvittaessa uusi kytkinkello jos rattaat ovat sileät.

Ja sitten tuosta tekstin ulkoasusta vielä sen verran: Käytätkö hieman enemmän välimerkkejä. Ja-sanalla erotettuna on hieman hankalaa tulkita kaikkea... Ja muutenkin mukavampi lukea. Jaksotus on mainiota!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #231 : 30.10.03 - klo: 16.36 »
Selvä ja kiitos. :D

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #232 : 01.11.03 - klo: 14.22 »
Kuinka paljon maksaa uus kytkin sellanen rautanen ja missä on kaikki osat? :roll:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #233 : 01.11.03 - klo: 15.13 »
Siis kytkinkello vaiko kytkinpalat?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #234 : 01.11.03 - klo: 16.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Kuinka paljon maksaa uus kytkin sellanen rautanen ja missä on kaikki osat? :roll:


10€ maksoi rautainen kytkinkello. Uusia kytkin paloja en ole vielä joutunut ostamaan niiden hinnasta en tiedä
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #235 : 02.11.03 - klo: 10.02 »
No ainakin mun täytyy ostaa se ratas ja sit vissii jotai sisus kaluja mut mä mpuran sen kytkimen ja kipasen huomenna ostamassa tarvittavat osat

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #236 : 02.11.03 - klo: 12.11 »
Nyt tarttis hieman apua. Elikkä toweriin olisin tilausta vääntämässä ja listalla on mm. O.S. .12 CV-RX w/10ER Rotary Carb. kone

Elikkä nyt pitäis metsästää tähän koneeseen pakoputki. Sellainen joka istuu tämän koneen kanssa pureteniin. Niitä löytyi sillä haulla niin älyttömästi etten tiennyt mikä niistä on tähän reseptiin sopiva.

Ainoa mikä näyttäisi jotenkin sopivalta oli tämä http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPZ09&P=7

Ei viittisi tilausta laittaa jos sieltä tuleekin sitten osia mitä ei voi käyttää.
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #237 : 02.11.03 - klo: 14.05 »
Siis, eikö siihen käy tuo vakioputki, niin olen ainakin käsittänyt?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Ville_79

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #238 : 02.11.03 - klo: 14.09 »
Niin siis se kyoshon oma vakiotötterö tai sitten kyoshon oma viripilli? Onko näin?
- Hyper 7 - MG16 - PureTen .21 - Micro-B -

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« Vastaus #239 : 02.11.03 - klo: 14.49 »
Molemmat käy? Ainakin siltä se näyttäis kun on noin ulkomuistista verrannu kyoshon ja ossin kiinnityksiä...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!