Nyt on tullut rullailtua DEXillä pari-kolmee treeniä Hakkilan uudella sisäradalla joten jotain kommenttia pystyy heittämään miten auto toimii sisällä.
Ja sehän toimii. Auto on naurettavan helppo ajaa kittisetupilla, menee kuin ajatus. Kääntyvyyttä on kaivattu syheröiselle sisäradalle jossa pitoa riittää, nyt on sisäpäästä minimiauraus takana ja takahubeissa -1.0 asteen insertit siten että auraus vähenee entisestään. Samalla kertaa vaihdoin autoon toisen noparin (Toro TS120) kun vanha alkoi sekoilemaan. Uusi paikka on vastarin vieressä edessä jolloin painopiste siirtyy hieman edemmäs.
Kasasin myös yhden keskidiffeistäni lukkopalalla, mutta en ehtinyt testaamaan sitä kuin akullisen verran kun etubulkki antoi periksi. Sitä ennen on tullut ajeltua joku 100-200k öljyt keskellä. Two-way slipperi olis varmaan paras, mutta ei löydy pakista kun v3 ja v-nelosia en ole omistanut.
Jos jollain on puutteita varaosien suhteen, niin t2shop.de:ssä on hyvin v5:n ja 210F:n osia hyllyssä, myös esim. takatukivarsia.