PS Hokelle kysymys, kuinka pitkä tai lyhyt suora on sopiva näille autoille Veikkaan että lavangon rata on just sopiva näille SC autoille tai jopa pienempi rata.
Lyhyempi kuin lavanko.
Suora selvästi lavangon takapätkää lyhyempi.
Miks ihmeessä tästä moottoriasiasta edes viitsitään mussuttaa.
Sen on jo harrastajat itsekin todenneet että ulkoradalla ajaessa varsinkin tuo 17.5 kone on täysin naurettava ajatus.
Jopa espoon sisäradallakin tuo kone olisi vain yksinkertasesti liian tehoton kuskaamaan autoa radan vaatimuksilla.
Ja varsinkin kun correilla tullaan varmasti ajamaan eniten juuri polttisradalla/radoilla.
Jonkinverran sähköradoilla, mutta jokatapauksessa jo olemassaolevilla.
Ne jotuvat aikalailla isoille baanoille pitkine suorineen ja isoine hyppyineen.
Jos pulkka ei kulje niin radalla edes pienimmän hyppyrin ylitys ei tule kuuloonkaan.
Suoralla kömmitään niin että järki lähtee ja porukka kyllästyy.
Varsinkin kun on jo miljardiin kertaan todettu että jos tähän tehdään moottorirajoitus niin se on suurin este luokan kasvulle tällähetkellä.
Miks HELV.... siitä edes horistaan, kun JOKAINEN corria ajanut tietää että koko ajatus tuollaisesta moottorista noin isossa kotterossa on täysin naurettavaa.
Mä en ymmärrä ollenkaan miks edes horiset että nämä on nimenomaan lyhkäsille radoille, mutta sanot loppuun että lavanko on mielestäsi sopiva.
Jösses...
LAvankohan on ISO näille.
Vielä isommaks ja naurettavan kokoseks se menee jos vielä kulkupuolta rajoitetaan.
Käy kokeilemassa takavetokrossia 17.5 koneella lavangon radalla.
Jos rata tuntuu tippaakaan liian isolta niin sitä se on sitten myös corrille... Varsinkin jos laitat samat tehot selvästi isompaan ja kömpelömpään autoon.
Ei vaan tuu mitään.
Sisimmässäs tiedät sen itsekin.