Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Poinas2

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 14
211
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 30.10.10 - klo: 23.28 »
Akuille löytyy valmiina ostettavat foamit, joista voi sitten väkertää mielensä mukaiset. Samaten vantteja kannattaa tosiaan asennusvaiheessa ruuvailla kuvatulla tavalla, niin liikkuvat herkemmin.

212
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 10.10.10 - klo: 17.17 »

N. 1.5-2 gallonaa, pystyy nostamaan koko auton starttinarusta ilmaan helposti.

Tarkottaa mitä ? Parissa gallonassa saa komeesti ajettua pannun pilalle useammankin eri syyn takia. Eka mikä pitää tarkastaa on, että tulppa on kunnossa. Sitten säädöt tehtaan vakioasetuksiin ja siitä uudestaan säätämään. Jos ei meinaa siltikään pelata, niin kone irti autosta ja pyörittää vauhtipyörästä. Tuntuuko puristuksia jne. Kylmänä pitäisi tuntua selkeä vastus. Samaten jos esim. alalenkki on väljä (sotkee säätöjä/tyhjäkäyntiä, saattaa polttaa tulppia jne.) ja koneessa on puristuksia, niin männän pystyy kääntämään yläkuolokohtaan ja silti se vauhtipyörä nitkuu muutaman millin molempiin suuntiin.

Lähtökohtaisesti kuitenkin jos kone käynnistyy kylmänä muttei lämpöisenä, niin se on merkki siitä että pytty on väljä.

213
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.10.10 - klo: 16.01 »
Mikä on, kun auto (cen racing MG10) ei käynnisty kun moottori on kuuma? Muutenkaan ei pysy tyhjäkäynnillä ollenkaan käynnissä ja välillä ei käynnisty edes kun moottori on kylmä?

Se sun kone on luultavasi niin väljä että oireet johtuu siitä. Paljon sillä on ajettu ?

214
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.10.10 - klo: 15.16 »
Morjens. Ois yks kysymys koskien auton säätöjä/moottorin kuntoa ajatellen. Onko mitenkään "vaarallista" jos auto on kovin piikillä talviaikaan? Ja onko sitten parempi idea säätää rikkaalle/olla ajamatta talvella jos ei kannata olla kovin kireillä säädöillä?

Ajattelin vain kun äsken ajelin ja huomasin että säädöt tuntuu olevan aika kovilla ja auto kiekuu todella helposti...

Ainahan se piikillä ajaminen on "vaarallista". Jos ei ole voitelua niin väljäksihän se kone menee. Jos ei lämmöt meinaa pysyä kohillaan, niin foliota tms siilin ympärille ja varmistaa että putkesta tulee savua

215
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.10.10 - klo: 15.12 »
Melko kasllis ?? Savöxin servot on edullisimpia kunnollisia servoja mitä ylipäätään on markkinoilla. Jos hinnat on parista kympistä ronttiin sataseen, niin luulis siitä löytyvän. Mihin käyttöön ne on tulossa ?

216
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 05.10.10 - klo: 23.28 »
No joka vehkeen saa p*skaksi, se ei liene kellekkään yllätys. :afro: R-mallilla on muovisilla kiinnikkeillä varustettuna ajettu ihan podiumisijoille, joten kyllä se _normaalia_ ajoa kestää siinä missä muutkin. Toki kun auto kuitenkin painaa jokun verran ja jos sen sitten tööttää tarpeeksi kovaa johonkin, niin hajoaahan se eikä kukaan muuta väitäkkään. Edelleen mitä tulee Jyväskylän tiimiin tai muihin vehkeellä ajaneisiin saati itse full-specciin, niin sarjan loppupisteet varmaan kertoo kaiken oleellisen. 

217
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 05.10.10 - klo: 13.05 »
Kuten Jukka totesi, niin se etummainen kiinnike on tehty ehkä vähän liian heppoiseksi ajatellen normikuskeja. Eli jos haluaa huolettomammin paiskoa menemään, niin ne kannattaa vaihtaa alumiinisiin. Samalla kun vaihtaa ne pidikkeet, niin pitää hommata myös Suspension Arm Pivot Ball TD330037 koska rakenne on alumiinisissa ja muovisissa paloissa erilainen. Vaikka noi Durangot ei pommituksen siedoltaan mitään kasikrossareita olekkaan, niin kuitenkin suhteellisen tukevaa tekoa luokassaan ja jostain se sulake aina löytyy.

218
moottoripukki ei ole alkuperänen ja se losin kytkin ja vauhtipyörä löytyy mutta siinä ei ole paloja eikä jousia ja toista laakeria.pitää ens viikolla laittaa tilaukseen.mutta siis se kampiakseli on liian lyhyt eikä siihen vaikuta onko se kumpi kytkin vaan  :shocked:

Mikä pukki sulla on siinä ?

219
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.10.10 - klo: 01.15 »
no jos se sun mielestä pitäisi moisessa käytössä pelata röpöttelemättä, niin kiristä alaneulaa ja avaa pikkusen yläneulaa niin kestää pidempään ennenkun alkaa röpötteleen. Tosin noi pannut on tarkotettu sellaseen käyttöön että annetaan happea niin sillon ne ei lataa. Noi kaasarit kun on aika primitiivisiä kapistuksia

220
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.09.10 - klo: 20.00 »
Jos sulla auto röpöttää (eli savuttaa paljon, tulee tavaraa putkesta) ja silti lämmöt on 120 astetta, niin sulla on todella säädöt totaalisen pielessä. Luultavasti sulla on yläneula ihan liian piikillä, alaneula aivan liian rikkaalla ja sitä kompensoimassa sitten luisti liikaa auki. Mikä kone kyseessä ?

Muuten jos ajat minuutin osakaasulla, niin suurin osa noista koneista alkaa röpöttämään / käynti huononee koska kone ns. lataa kampikammioon liikaa ainetta ja seos rikastuu. Mutta siinä tapauksessa myös lämmöt tippuu.

221
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 29.09.10 - klo: 23.06 »
Eli hinnoittelusta sen verran, että kitin hinta tulee asettumaan liki DEX410R, eli mitään 500€ lappuja ei tarvitse pelätä. Edelleen ainakaan tässä vaiheessa tehdas ei suunnittele mitään konversiosarjaa 410/R -> SC

222
Polttisautot / Vs: mikä vikana
« : 27.09.10 - klo: 23.18 »
Koita avata yläneulaa. Jos ei auta niin sulla vuotaä paineletku/tankin tiiviste tai itse tankki tai pakarin tiivisteet on sököt

223
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 19.09.10 - klo: 16.58 »
Eli selvennyksenä, SC meni holdiin kun nitron kehitys vei kauemmin kuin odotettiin ja se on kuitenkin maailmanlaajusesti tärkeämpi isompien markkinoiden takia. Kuitenkin kun nitro saatiin pakettiin ja tuotantoon vimekuussa, niin tää SC julkaisu vahvistettiin suht nopeesti
eli kyllä auto on ollut aika pitkälle valmis jo keväällä. Olisihan tehdas ton tietenkin voinut vähän selkeämminkin hoitaa, mutta Englantilaiset on oma rotunsa ja niitähän ei parane mennä neuvomaan, muuten susta tehdään "paha poika"  :grin: 

Varmaan kukaan ei laita munaskuitaan pantiksi minkään tarkan julkaisupäivän suhteen. Kyllähän se on nähty jo niin moneen kertaan myös pidempään toimineilla merkeillä, että julkaisu siirtyy ja silti paikkaillaan vielä matkanvarrella. Ja eihän tässä kuitenkaan ole heppi punasena hehkutettu tuotteen ylivertasuutta ennen kuin se on edes saatavilla, kuten joskus on jonkun toimesta tapahtunut  :wink:

Mutta nyt kiesi kuitenkin on tulossa ja ehtinee mukavasti talvikauden karkeloihin.

-mj

224
Polttisautot / Vs: LRP ZR.30 X
« : 12.09.10 - klo: 18.45 »
No jos sisäänajossa lämmöt on ollu vaan joku 60 astetta, niin ei ihme että kun sen rääkin jälkeen aletaan kiristelemään niin lenkki antautuu. Eli sisäänajossakin se kone on saatava sinne 100 asteen tuntumaan, muuten sylinteriputki ei laajene tarpeeksi ja kiertokanki saa siipeensä. Jos muuten ei lämmöt pysy ylhäällä, niin foliota tai vaikka mamman vanhat stay-upit siihen kannen ympärille.

Sitten se että kannessa on muutama naarmu ei todellakaan ole mikään syy takuun raukeamiselle. Jos koneessa on vamistusvika (oli se minkä merkkinen tahansa) niin kyllä se pitää korvata ja edelleen voidaan olettaa että moottori toimii kauemmin kuin sen 10 tankillista. Toki meitä on säätäjiä monenlaisia ja hommaan vaikuttaa myös muut kutut, kuten ilman putsarin kunto jne. ja koneen sisuskaluista näkee minkälaista rääkkiä se on saanut osakseen. Eli nöäkemättä on oaha sanoa ja kun ei ole omia merkkejä, niin en ota kantaa.

225
Polttisautot / Vs: LRP ZR.30 X
« : 10.09.10 - klo: 23.46 »
Siis jäähdytyskannen naarmujen takia oli lämmöt 160 astetta ?  :huh: Melkonen mylly sulla  :lol:

226
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 10.09.10 - klo: 23.42 »
Siis enää ei tarvikkaan olla keppivetonen ? Vai oonko mä ny missannu jo jotain ?  :grin:
Mielenkiintosen näkönen joka tapauksessa

227
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 30.08.10 - klo: 11.04 »
No ottamatta sen enempää kantaa siihen, tuoko AKK:n alla ajaminen GT-luokalle plussaa vai miinusta, mutta jos LS5 tukkii koko päivän niin kait noi voisi ajaa TP10 kanssa samaan aikaan. Siellä kun ei mitään ylenmäärästä tunkua ole, erät on järkevämmän mittaisia ja samaten saataisiin nopeat autot samalle päivälle  :wink:  :grin:

Muuten luokka on ehdottomasti eteenpäin viemisen arvoinen. Autot on hyvän näköisiä, suht edullisia ja helpompia viedä kovaa kuin esim LS5 tai TP10. Erinomainen entry-luokka, joka palkitsee kuskin nopeammin. Rengas pelaa ja konesääntö pitää kisat tasaisina ja siitä joustaminen aloittelijoiden kohdalla on OK. Eli kone kun kone ekaan kisaan ja jos ajat A-finaaliin/TOP5 tms. niin sitten suraavaan kisaan kiesi sääntöjen mukaiseen kuosiin ja baanalle. On ne kisat sitten jotain Openeita tai esim TP10 yhteydessä, ihan sama kunhan homma jatkuu.  

228
Radiolaitteet / Vs: Futaba 2PL 2,4GHz
« : 09.08.10 - klo: 13.58 »
Milläs olet päätellyt että se vastari ne servot rikkoo ?

229
Tulokset / Vs: Rally Finland Nitrocross Championship
« : 02.08.10 - klo: 20.21 »
Kiitokset vielä omastakin piolesta järjestäjille. Oli todella hieno tapahtuma ja sääli että
niin moni ilmottautunut tipautti pöksyt kinttuun ja jätti tulematta. No omapa on onkelma.

Joka tapauksessa mun mielestä tuo tapahtuma pitäisi ehdottomasti järjestää esim. joka toinen vuosi. Ihan pelkästään sen takia, että se paitsi kasvattaa kontaktipintaa uusiin potentiaalisiin harrastajiin, niin myös kuskeille ainutlaatuisen mahdollisuuden ajaa yleisön edessä, olla osana isoa ja perinteikästä tapahtumaa sekä sitä kautta luoda show:ta jota ei täällä periferiassa juuri näe. Jos ongelmana on raha, niin en usko että homman myyminen tämän vuoden kokemusten perusteella tulee olemana ongelma. Näkyvyyttä tuli varmasti sen verran, että radanvarteen/ajajakorokkeeseen/kisapaitoihin saa myytyä mainostilaa + WRC-organisaatio varmasti näki että me saadaan porukkaa liikkeelle myös rallikansan sisällä. Ei ne katsomotkaan muuten siihen radanvarteen olisi ilmestyneet. Hyödynnetään nyt tää saavutettu tilanne ja varmistetaan että ralliorganisaatio tukee kunnolla seuraavan skaban järjestämistä. Edelleen jos ongelmana on raha, niin aktiivisempaa myyntityötä alan liikkeisiin ja sitä kautta myös tehtaiden suuntaan. Autoja näytettiin isoilla screeneillä + juttua meni telkkariin, jengi pääsi radan varteen katsomaan ja ihmettelemään, varmasti siinä on potentiaalia tarpeeksi, että sadaan vakuutettua jokunen toimija sen 1000€ sijoituksen mielekkyydestä _valmiiksi mietittyä_ näkyvyyttä tuovaa pakettia vastaan. Jos ongelmana on tekijöiden määrä, niin selkeämmin delegoidaan juttuja laajemmalle porukalle ja alunperinkin otetaan sitä populaa laajemmalla rintamalla mukaan eikä koitetakkaan rypistää pakkaa kasaan liian vähällä tekijämäärällä.     


230
Tulokset / Vs: Rally Finland Nitrocross Championship
« : 28.07.10 - klo: 00.34 »
Tuo puska tiivistetään elmukelmullla sekä kuormaliinoilla  :mrgreen:


Muchosbuenos   :grin:

231
Tulokset / Vs: Rally Finland Nitrocross Championship
« : 27.07.10 - klo: 21.44 »
Kivalta näyttää paitsi mukavasti toi yksi puska blokkaa linjaa tonne takahyppyrille. No toisaalta sehän on sama kaikille, joten ei kun hanaa :grin:

232
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 23.07.10 - klo: 19.28 »
Sisäänajoprikka helpottaa koneen käynnistämistä eli vähentää ähräämistä. Sitä ei ole pakko kayttää, mutta on suositeltavaa, ajoi sitten 25% tai 16% sisään. Sisäänajossa kuuma tulppa P3 tai vastaava, jatkossa voi ratakäytössä ajaa kylmemmällä. Samaten ekoilla tankeilla aina kuumailmapistoolilla lämpöseksi ennen starttausta, vaikka onkin lämpöset kelit. Kuristimena voi käyttää sitä isointa. Kone saa enemmän ilmaa joten voi ajella alkuun rikkaammalla seoksella. Sisäänajon jälkeen 7mm on passeli. Sisäänajoprikan voi ottaa pois ~10 tankin jälkeen. 25% aineella voi hyvin ajaa sisään, tärkeämpää on että aine on kunnollista ja siinä on tarpeeksi öljyä (>10%).

233
Polttisautot / Vs: HongNor X2 - CRT
« : 21.07.10 - klo: 21.10 »
No luonnollisesti kisakireä .28 vie trukkia vähän eri tahtia kuin .21 kone. Jos liipasimessa ei ole kuin 1 asento, niin saattaa se meno ajoittain olla vähän hektistä. Ko. pannulla on menty kovaa ihan kisakäytössä, joten ei se millään muotoa ole mahdoton vekotin.

Jos tuntuu, että ei meinaa pysyä näpissä, niin kannattaa laittaa pykälää isompaa kelloa ja kytkimeen löysempiä jousia niin pehmenee kaasuunvastaavuus ja sitä kautta hallittavuus helpottuu.

234
Missähän ne tulokset on ?

235
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 16.07.10 - klo: 12.42 »
Ei ole pistänyt silmään enkä laiskuuttani jaksanut penkoa, joten kysyn suoraan tuleeko noita Escortteja Jyväskylään näytille ? Siellä kun on se nitro-kisakin niin soi sopis teemaan aika mukavasti vetoaa varmasti rallikansaan.

236
JOnkun verran jo llut radalla puhettakin, mutta EU mallin ALU spindle ottaa spindle carrieriin kiinni ja rajoittaa kääntyvyyttä. Eli dremeli kouraan ja pari milliä ohjauspalasta pois niin saa kääntymään saman kuin muovisilla kilkkeillä. EU:n takatorni kannattaa myös vaihtaa 2.0 niin saa takalinkille huomattavasti lisää säätömahdollisuuksia. Etutorni on vähän kiikun kaakun, se on olennaisesti vahvempi kuin originaali, mutta vähentää sisäänjoustoa, joten siihen en sano juuta enkä jaata, pitääpi kokeilla. Samaten kokeiluun tuli GHEA:n kartiomännät. Päivitellään kokemuksia kunhan keretään ajamaan.  :grin:

237
Tulokset / Vs: M-8 2010 B-EM:t
« : 14.06.10 - klo: 21.51 »
Hyvät skabat kaikin puolin, paitsi että vettä tuli perinteiseen tapaan ja vasta sunnuntaina oli kelit kohdallaan. Pieniä hankaluuksia oli löytää Espanjasta kumisaappaita. :roll: Omalta osalta alun setuppi hankaluuksien jälkeen ihan positiivinen tulos, pari kertaa pääsi nousemaan finaaleissa ja sijoitus 100 joukkoon, joten pitää olla tyytyväinen. Sen verran mentiin mitä rahkeet riitti ja ensivuonna sitten uudestaan.

+ Arto Heinonen, ilman "pakkia" oltaisiin oltu totaalisen lirissä ja pitihän ne renkaat saada roudattua :wink: Samalla opittiin, että ei kannata lähteä kisoihin kokeilemaan uutta palikkaa vaan mennään sillä kokeillulla kombinaatiolla.
+ Viron poikien jeesaus nousufinaaleissa. Voi olla että pannu ei olisi pysynyt kiinni
3 ruuvilla, joista 2 oli löysällä  :grin: No siinä muistutus, että vaikka kiire on, niin
silti pitää tollaset perushommat muistaa tarkastaa kun kerran pannua käyttää irti lakrujen vaihdon takia.
+ Vehkeet kesti hyvin nipussa vaikka olosuhteet oli välillä hiukan hankalat. Jeesusteipillä ratkoo monta juttua.
+ Kisapaikan systeemit & tarjoilut oli kohdallaan ja homma pelasi, vaikka pientä kielimuuria olikin ilmassa.
+ Hovin vauhti. Kyyti riittää, enää pitää saada se vehjes pysymään putkien välissä ja pyörillään niin on tuloskin vauhtia vastaava :tongue:

Lopuksi vielä täytyy todeta, että ehdottomasti lisää ukkoja ajamaan noita B-kisoja. Nytkin oli todella kovatasonen skaba ja varmasti tuolla kehittyy enemmän kuin hinkkaamalla vain kotimaassa. Samalla oppii kuinka tärkeätä on ajaa varmasti eikä paiskoa menemään reikä päässä kuten noi etelän otukset tekee. Reissu oli myös suht edullinen, joten sekään ei voi olla syy jättää karkeloita väliin.   

238
Tulokset / Vs: PM2010 Warm-up , Turku | (Finnish Open 1)
« : 24.05.10 - klo: 23.07 »
Kokemattoman kuskin tulee omaksua ne samat periaatteet kuin kokeneemankin kuskin, oli rata mikä tahansa. Edelleen se ajonopeus tulee sopeuttaa siihen, mihin rahkeet riittää eikä vaan painella menemään ja toivoa parasta. Sama ongelma on joka radalla; ne nostajat on siellä sangen heikossa asemassa ja tuhoa tulee, jos päättömästi peeloilee. Mutta se siitä.

En väittänyt että radan muutokset saivat varauksetonta suosiota, mutta ei sitä _kaikki_ kuskit totaalisesti teilanneetaan. Enemmistö lienee pitänyt vanhaa suoraa parempana, joten palautetta varmasti on saatu. Mielipidettä varmasti muokkasi eniten se, että radasta tuli kerralla huomattavasti haastavampi kun ei voi vaan kaasu pohjassa loikotaa menemään. Hoken ehdotus keskimmäisten nyppyjen poistamisesta on todella harkitsemisen arvoinen ja se myös antaa lisää vaihtoehtoja sen jälkimmäisen tuplan paikalle + varikolle ajo ja sieltä poistuminen olisi myös helpompi järjestää. Samaten lauantaina tuli varmasti kokemusta myös niistä nostajien paikoista ja sijoittumiesta. Nykyisellään parannettavaa varmaan jäi. Katsotaan mitä ratamestari/t asiasta sanovat :wink:

Mutta nyt ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni..  :grin:


239
Losissa kuuluu olla vähän klappia. Autoa on helpompi ajaa kun siihen saa muutaman gallonan tsaakse. Toki jos vermeet heiluu vallan mahdottomasti niin sopiihan niitä vaihtaa uuteen. Spindlen ja Carrierin välissä ei ole mitään shimmejä. Halutessaan sinne varmaan voi jotain laittaa.

Kuluvia/rikkoutuvia osia:
-Kardaanien ja vetarien nivelet / niveltapit
-Takadiffin muovi-insertit (kannattaa vaihtaa metallisiin kun ekat kuluu)
-Siipitelineen ja etutornin ruuvien kireyttä kannattaa seurata. Jos löystyy niin panutuksissa helposti hajoaa. Tästä syystä kannattaa laiskalla mekkaajalla pakissa olla varalla siipiteline sekä etubulkki.
-Iskarinvarren suojakumit
-Ulommat pyöränlaakerit

Jos kyseessä on 2.0 RaceRoller ja ajaa paljon, niin itse vaihtaisin suoraan seuraavat palikat:
-Quick-mount pukki Pääsee käyttämään kunnollista aftermarket-kytkintä
-Esim. M2C etu- ja taka-aurauspalat. Saa säädettävyyttä lisää sekä kestää erittäin hyvin
-Metalliset diffi-insertit taakse. Säästää pinioneita ja lautasrattaita
-Metallinen servosaverin yläosa. Ei täysin välttämätön jos saveri on säädetty oikein mutta lisää luotettavuutta. Huomioitava että mikä versio saverista autossa on. Ainakin tänä kesänä myynnissä ollut autoja joissa on 1.0 servosaveri jolloin 2.0 tarkoitettu aluosa ei sovi paikalleen.

Sitten ei kun kovaa ajoa. Hyvä peli muuten, mutta box-setuppi on penaalista.  :grin:

240
Tulokset / Vs: PM2010 Warm-up , Turku | (Finnish Open 1)
« : 24.05.10 - klo: 12.39 »
Hyvät kisat kaikin puolin. Osanottajien vähyys tosin ihmetytti, kun kelit oli kohdallaan ja puhutaan kuitenkin warm-up kisasta syksyn PM:a varten. Muutenkin noiden täyteluokkien (CORR, M8e) kuskit saisi kattella peiliin. Jos on munaa kitistä kisojen puutteesta niin soisi sitten raahaavan sen hanurinsa paikalle kun niitä kisoja järjestetään.

Omat ajelut meni hiukan kaksijakoisesti. Trukissa hajosi ohjausservo, joka päätti retken ihan alkuunsa. Josen kyytiin tosin ei ollut rahkeita, mutta olisihan sitä voinut ajella koko finaalit. Buggyssä sen sijaan kävi jopa tuuri, kun bensaletkun katkeamisesta huolimatta noustiin semiin ja sieltä sitten muitten toilaillessa tasaisella ajolla eka finaalipaikka. Finaalissa tosin kyyti oli vielä kohtuullisen kylmää, mutta positiivisena pointtina voisi todeta, että en ollut liikkuvista autoista viimeinen.

Rata sai osakseen paljon kritiikkiä mutta myös kehuja. Itse näkisin asian niin, että rata vaatii kuskilta ennen kaikkea toisen kunnioittamista sekä hyvää keskittymistä. Oikein ajoitettuna ne "pääsuoran" hypyt pystyy hyvin hyppimään tai jos ei halua hypätä, pystyy ne myös ajamaan. Edelleen jos ei pysy linjalla niin pitäisi ottaa vauhtia pois ja ajaa se hyppy, eikä vaan surutta posottaa menemään seurauksista välittämättä. Se mitä kuuluttaisin kuljettajilta on, että seurataan myös mitä siellä radalla tapahtuu sekä ilmoitetaan korokkeella jos auto kippaa pahaan paikkaan (myös itsellä parannettavaa). Muutaman kerran tuli turhia kolhuja kun hypyissä vedettiin surutta konttiin (mm Max Mört sai osansa telomisesta) tai oman tumpeloinnin jälkeen ei maltettu katsoa että takaa ei ole kukaan tulossa. Hyvin kuitenkin varikollapärjäsi lman kypäriä ja loppupeleissä ne nopeimmat taas voitti. :)     

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 14