Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642458 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1230 : 29.05.05 - klo: 22.20 »
Sä oot Niko tiukkapipo.

Yks hymiö ei hymyile.

Voihan pipo.

Pipo.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1231 : 30.05.05 - klo: 08.16 »
Kyllä tuo plisskenin heitto oli varmaan ihan harmiton.

Merkkirasismin lopetus hyvä idea, mutta jos muistellaan sehän alkoi kun jengi alkoi ostaa Hobaota hinnan takia ja sitten K oli buu. Tosin vastapainoksi täytyy sanoa että sitten ilmeni varsin paljon sitä ärsyttävää Kanai hehkutusta, joka sittemmin laantui kun 777 tuli markkinoille. Kun se ei pärjännytkään MM kisoissa, eikä Hobao (paitsi kyseenalainen TQ) niin senkään osalta hehkutus ei paisunut samoihin mittoihin, onneksi. Mugenmiehet olis voinu sit alkaa hehkuttaa mutta ovat vissiin sen verran viksuja etteivät sitä täällä tee eivätkä pahemmin pyöri täällä muutenkaan vissiin.

Mutta kannatan siis merkkirasismin lopettamista, ja minusta mode vois poistaa surutta nää viimeiset 6 viestiä ainakin.

Katoitteko muuten ton 777 SP2 kuvia? Iskaritolpat on ekaa kertaa Kyoshossa tollaset jytristyt. Tosi makeet, pitää hommata tuo kun tulee ja kokeilla mitä on ajaa nykyaikasta kisa-autoa. 7.5 Racers Edgella varustettuna kyllä kestää mitä vaan ei sikseen mutta dynamiikka ei taida edustaa alan huippua enää..

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1232 : 31.05.05 - klo: 11.06 »


Uuden 777 ohjaus on kytketty linkillä jarruun ilmeisesti (K tarjoaa sitä optiona) .. eli kun tulee kurviin auto jarruttaa itse?
tai ainakin hidastaa.. tällöin voi pitää kuitenkin kaasun auki ..
mielenkiintoista

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1233 : 31.05.05 - klo: 11.16 »
No täytyy varman itsekkin sitten tua SP2 conversion kit ostaa, kun tulee myyntiin...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1234 : 31.05.05 - klo: 11.19 »
Ei nyt Mika mee ihan noin.

Toi systeemi on nimeltään Lamarr. Ja idea on se että jarru päällä etupyörät pyörii kääntäessä ja ohjaus säilyy.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1235 : 31.05.05 - klo: 11.33 »
Ahaa, eli se toimii tavallaan päinvastoin?
Okei, kiitos selvityksestä Niko. No tosta kuvasta ei käynytkään toimintaperiaate ilmi..

No täytyy tutustua tarkemmin kun auto tulee. Aina sitä oppii uutta.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1236 : 31.05.05 - klo: 11.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ahaa, eli se toimii tavallaan päinvastoin?
Okei, kiitos selvityksestä Niko. No tosta kuvasta ei käynytkään toimintaperiaate ilmi..


Jep, päinvastasesti juu...
Mistäs sä Mika noita kuvia aina löydät? :D
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1237 : 31.05.05 - klo: 11.35 »
Tuolla netissähän näitä pyörii :-D

Poissa Silakka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1238 : 31.05.05 - klo: 12.24 »
Noniin.14 vuoden tauon jälkeen olen taas aloittelemassa harrastusta.
Autoja on sähkis ja polttis josta seuraavia kysäreitä.

GS21 moottoriin olen metsästänyt osia heikolla menestyksellä ja nyt tarkoituksena on vaihtaa se parempaan mutta kuitenkin edulliseen.
Vaatimuksia narustartti ja helppo säätö/huokea hinta.Suosituksia?
MP-6 sportin osat on sitten myös kivenalla, esim tota teräksistä pääratasta ei ollut hesan liikkeissä ja juoduin veistelemään käypäsen jostain muun auton rattaasta.Mistä näitä teräsrattaita saa tilattua?(Olikohan IF 22 se muovinen).
Kaasarikin on niin heikkona että vuotaa luistin välistä ja oikea seossäätö löytyy vain noin 1/2 kierrosta auki.Sillon lämmöt on noin 100 C.
Tarjota saa käytettyäkin mottia  :wink:
Asso RC10T
Kyosho MP-6 Sport

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1239 : 31.05.05 - klo: 12.46 »
Luin tuon Lamarr jarrun jostain ulkomaankieliseltä sivulta. Henk. koht. en ymmärrä saavutettavaa etua tästä värkistä. Eikös jarrua anneta ennen mutkaa eikä mutkassa, jossa tästä jarrusta olisi hyötyä. Ja mitäs sitten mutkassa. Takapyörät helpommin jumissa, kun etupäätä helpotetaan, ja auto lähtee lapasista vaikka etupyörät pyörisivät = ohjattavissa. Tossa on tietty yksi käyttömahdollisuuskin eli pyörät linkussa saisi käsijarruefektin.

Ja toinen poitti vielä on se, että kuka osaa säätää noi linkit niin hyvin, että positiivinen asia toteutuu. Mutta epäilemättä jollain radalla jossain mutkaan tulossa on saavutettavissa jotain hyötyä. Ehkä ratapuolella mutkaan ajettaessa hyvällä pidolla. Mutta kertokaapa vaikka Lavangon radan mutka missä olisi hyötyä tästä? Ja paljonko?

Voin olla väärässä. Olenhan vanha (siis ennakkoluuloinen) ja liimanäppipeukalopuolimekkari (ei haluu lisää työtä ja ostettavaa).

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1240 : 31.05.05 - klo: 12.56 »
mimmonen ilmanputsari pitää hommata jo haluaa käytää kaks osasta ilmanputsaria? itellä on 1 osanen ja mitä ne maksaa ja mistä saa?
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1241 : 31.05.05 - klo: 14.27 »
Osta esim. Kyoshon ilmanputsari, vähän kallis mutta toimiva, suodattimet erittäin hyviä. Suodattimien materiaali eri kuin muissa ja väittäisin että jopa parempi. 2-osainen.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1242 : 31.05.05 - klo: 15.41 »
Tuukka...

Lavangossa tuosta olisi paljonkin hyötyä.

Esim. isojen hyndien jälkeen tulee neulansilmä. Jos hyppää vähänkään ylipitkäksi niin mutka menee pitkäksi koska on jarru päällä.
Tuplla systeemillä voidaan säätää etujarruille enemmän tehoa jolloin saadaan jarrutusmatkaa lyhennettyä.
Voisin kuvitella että tuosta olisi minulle paljonkin hyötyä koska tykkään säätää auton aliohjaavaksi, jolloin neulansilmissä ei meinaa auto kääntyä ihan haluamallani tavalla. Tuonhan voi säätää helposti niin että se vähentää etujarrujen tehoa vasta kun renkaat ovat täysin käännettyinä (eli neulansilmässä) ja saisi siis aikaan pienen käsijarruefektin.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1243 : 31.05.05 - klo: 15.44 »
Tos olis mun ja tux10:n autot:


Punainen on mun ja valkoinen tuxin  :D

Laitan lisää kuvia heti kun saan tuon ohjelman toimimaan kunnolla  :)
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1244 : 31.05.05 - klo: 17.25 »
Kivat!

Minäkin sain just maalattua uuden korin, pidän teitä vielä jännityksessä.. laitan kuvat tänne kun saan sen trimmattua ajokuntoon uuden siiven kanssa..

Hyvä päivä, kaksi koria postissa, toinen Prolinen ja K oma... nyt tein ton oman, jää Crowd Pleazer vielä tulevaisuuteen... kun toi kuitenkin hajoo jossain vaiheessa.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1245 : 31.05.05 - klo: 17.41 »
OijOij...  :P
Joku o laittanut mun autoon jotkun likaset renkaat ja viäl unohtanut putsata auton...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1246 : 31.05.05 - klo: 19.40 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
OijOij...  :P
Joku o laittanut mun autoon jotkun likaset renkaat ja viäl unohtanut putsata auton...  :mrgreen:


Nii'i.. Jotkut sentää pitää autonsa puhtaana...  :wink:   :D
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1247 : 31.05.05 - klo: 19.59 »
Ei autoo kuuluu mtn puunata, muuta kun sillon kun sitä purkaa...  :P

Tosta MP777:sta vielä sen verran, että auto on kestänyt ihan erinomaisesti ja on muutenkin ihan erinomainen peli ollut...  :mrgreen: Vantaalle lähti takaiskarin öljyt kylläkin karkuun ja silloin hävia ajettavuus...  :mrgreen:
Auto on kyllä saannut kyyti, mutta mtn ei ole hajonnut!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1248 : 31.05.05 - klo: 20.06 »
Nonnii, tossa pari nopeeta kuvaa.. muutama tunti tässäkin vierähti ..  maalaus onnistui mukavasti, noi Humbrolin maalit on helppoja maalata




Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1249 : 31.05.05 - klo: 20.15 »
Nätti kori on kyl..  :D
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1250 : 31.05.05 - klo: 20.43 »
Pienenä yksityiskohtana mainittakoon että jätin "kattoluukun" läpinäkyväksi jos se helpottais tankkausta vaikka useimmiten autohan on niin pölyinen ettei tosta taida paljon läpi näkyä..

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1251 : 31.05.05 - klo: 20.46 »
Ihme jos tuo kori vielä hajoaa... on meinaan sen verran tukeva setti teippiä päällä!  :wink:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1252 : 31.05.05 - klo: 20.48 »
:-D
ai meinaat että on liikaa.. No kato tarroissa löytyy ja jenkkityyliin auto pitää kuorruttaa kuin amerikkalainen joulukuusi. Pitää olla "sponsit" esillä...no joo.
Hitto, Racer's edgen tarrat kaikki loppu   :cry:

Mutta toi 7.5 korimalli on musta kyllä edelleen ihan vetävä.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1253 : 31.05.05 - klo: 20.54 »
Itse tykkään kans tosta korista enemmän kuin MP777 korista..  :D
Onko sulla tossa hieman pieni toi putken kolo korissa?
Ja noi etupäässä olevat väkäset kannattaa leikata pois niin menee kori paremmin paikalle, ainakin itellä..  :)
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1254 : 31.05.05 - klo: 20.57 »
Joo!
Huomasit oikein, putken ulostuloa pitää vielä vähän trimmata, on niin pirun lyhytkin tossa 2020 mallissa tuo ulostulo. Ok, noi väkäset vois tosiaan ottaa pois. Dremeli on 1. työkalu näissä hommissa, syntyy korit todella helposti.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1255 : 31.05.05 - klo: 20.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Joo!
Huomasit oikein, putken ulostuloa pitää vielä vähän trimmata, on niin pirun lyhytkin tossa 2020 mallissa tuo ulostulo. Ok, noi väkäset vois tosiaan ottaa pois. Dremeli on 1. työkalu näissä hommissa, syntyy korit todella helposti.


2020 on kyl turhan lyhyt se. Dremel on kyl tosi kätevä mut kyl se saksillakin menee..  :mrgreen:
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1256 : 31.05.05 - klo: 21.04 »
Mä leikkaan niillä yleensä mitkä ekaks käteen tulee...  :D
Antti kyl o varmaan sen huomannut...  :mrgreen:

Mitäs ilmansuodattimia porukka muuten on käyttänyt???
Meil o ollut vähän ongelmii, siinä kun pakkaa käymää kori ahtaaks jollain suodattimilla.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1257 : 31.05.05 - klo: 21.06 »
Mäkin leikkaan korin saksilla aluks mut reiät ym dremelillä, pirun hyvä suosittelen

vakio K ilmansuodatin toimii!

Tos vielä linkit kuviin uudesta MP75 korista jonka duunasin tänään jos ei tule selattua ed. sivulle

http://www.snrt.net/mp_wb_2.jpg
http://www.snrt.net/mp_wb_3.jpg

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1258 : 31.05.05 - klo: 21.10 »
Se vakin kyoshon suodatin on kyl pro mut ainakin mulla se pakkaa ottamaan koriin kiinni..  :?
Eikö sulla ole tätä ongelmaa?
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1259 : 31.05.05 - klo: 21.12 »
En oo ainakaan huomannut...