Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642427 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1290 : 08.06.05 - klo: 17.55 »
eli mulla ois ongelma inferno sportin (rtr) moottorin kanssa kun hehkun ottaa irti niiin sammuu ja oisko teillä antaa tehdas säätöjä tohon moottorin alaneula  ja pääneula?
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1291 : 08.06.05 - klo: 18.07 »
Lainaus käyttäjältä: "JeppeSon"
eli mulla ois ongelma inferno sportin (rtr) moottorin kanssa kun hehkun ottaa irti niiin sammuu ja oisko teillä antaa tehdas säätöjä tohon moottorin alaneula  ja pääneula?


Aika varmaan tulppa rikki jos sillai sammuu...
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1292 : 08.06.05 - klo: 20.20 »
Tänään oltiin porukalla Lavangossa. C5 kuljetti seiskapätkää suhteellisen kovaa, autokin pysyi suht hyvin lapasessa.

6h putkeen, kone ei sammunut kertaakaan eikä muutenkaan kuin yksi pikkujuttu, ohjauspalan 6-koloruuvi irtosi ajaessa lukituksestaan ja etuvetari tipahti pois paikoiltaan törmäyksessä. Uusi ruuvi, homma toimi taas. Lopulta kytkinkellon laakeri sanoi sopparin irti ja hirtti kiinni, täytyi muutenkin lähteä himaan.

Hyvä keikka ja hauskaa porukalla, upea sää.

Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen että neloshyndät alkoi välillä kulkee kovaa kahdella hypyllä. Tottakai puolet meni vähemmän hienosti, mutta monesti oikein hienostikin jo. Ei ole nyt tehosta kiinni, ja voin sanoa että kunnon tehot helpottaa harjoittelua jos vain auto kestää, ja kestäähän se.

Kyoshon Samin kanssa juttelin ja 777 SP1 vois saada suht edullisestikin nyt. Erityisesti houkuttaa se että auto kuulemma lentää paremmin koska auto on kevyempi ja komponentit enemmän keskitetty. Tämä auttaisi Lavangossa jossa on paljon hyppyjä. Olisi makeeta testata onnistuuko homma tällä vielä helpommin.

Ei sikseen kyllä seiskapuolkkikin hyppää ja kovaa. Odottelen kuitenkin Kyoshon Samin tarjousta. Senhän voi sitten päivittää SP2 osilla jos siltä tuntuu. C5 varmaan liikuttais sitä ihan pimeesti, toi mun 7.5 on kuitenkin verrattain painava (3,6kg ja risat)

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1293 : 08.06.05 - klo: 22.18 »
no eilen toimi ihan hyvin mut sammahteli ja tänään tulppa hehkui kuitenkin mutta heti kun otti hehkun irti niin sammui
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1294 : 09.06.05 - klo: 10.51 »
Jäi mainitsematta että kaverit jotka pysty haastaa C5:n ja todella osaavat myös ajaa (siis minua paremmin) olivat eilen Carson heebelit Sirion Kanai pannulla.

Tosin kun mulla meni hypyt kohilleen niin luulen ettei kukaan eilen päässyt hyppyreitä kovempaa. Mutta satunnaistahan se oli.

Jos minulta kysytään tuo Sirion vihreä kiuas kyllä antoi todella hyvä kuvan koneesta ja sehän ei ole edes niin kallis käsittäkseni kuin muut merkit. Tällähän ajaa myös Steenari.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1295 : 09.06.05 - klo: 12.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Jos minulta kysytään tuo Sirion vihreä kiuas kyllä antoi todella hyvä kuvan koneesta ja sehän ei ole edes niin kallis käsittäkseni kuin muut merkit. Tällähän ajaa myös Steenari.


Ai se nopee väri onkin vihreä ;) Ilmankos Anssi Riimi ajaa kovaa paikalliskähinöissä, silläkun on vihreetä autossa lähes kaikki...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1296 : 09.06.05 - klo: 13.06 »
Joo, vihreä on aika hyvä väri, vakuutti minut eilen ihan, tosin en tiedä miten luotettavasti pelaa, herrat voivat itse antaa kommentit Carson topikkiin (jota meillä ei ole vielä). Taisi olla pientä säätöä kun toinen herroista vaihtoi pillin hobaon ei-kisalaillisesta Sirion omaan. En ehtinyt seurata siinä vaiheessa enää. Siis tämä sillä silmällä että RB on liian kallis, mutta RB pelaa ja rokkaa ainakin ongelmitta. Pientä säätöä sekin kyllä tarvitsee aina ennen kunnon ajoa, mutta hyvin pientä.

ps. XTR Crimet toimi minusta paremmin kuin M2 vai kuvittelenko vain

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1297 : 09.06.05 - klo: 16.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Tosin kun mulla meni hypyt kohilleen niin luulen ettei kukaan eilen päässyt hyppyreitä kovempaa. Mutta satunnaistahan se oli.


Jos hypyt menee kohilleen niin ei kukaan pysty olemaan nopeampi tai hitaampi.
Nopeushan vaikuttaa suoraan hypyn pituuteen, eli jos kovempaa yrittää niin lentää liian pitkäks ja hypyt menee pieleen. Sama tietysti jos nopeus on liian hidas.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1298 : 09.06.05 - klo: 19.55 »
No, se on suhteellista. Meni kyllä sellasta vauhtia että oksat pois, päätyyn asti. Mutta toi voi olla hyvin omakohtainen biasoitunut näkemys, kun vaan olin niin täynnä happea ku hypyt alko nyt vihdoin kulkea (enhän mäkään oo ajanut krossia kun alle vuoden silloin tällöin ja aloitin aika vaikealla kalustolla). Olet oikeassa että pitää osua kohilleen ja vaikea siinä on olla toista nopeampi, mut hei Banzai ;-)

Mutta ei toi auto noissa jätä,  tosin meinaan kyllä kokeilla tripla-seiskaa vielä tällä kaudella.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1299 : 09.06.05 - klo: 20.09 »
Tuli muuten hypyistä mieleen että ootteko huomannut että jos ajaa nuo hypyt aivan oikeaa laitaa niin siitä kolmannesta hyndästä auto linkoaa aivan tajuttoman korkealle. Parikertaa kun on siihen osunu niin kyllä hirvittää katsoa kun auto on lähes metrin korkeammalla kuin normaalisti... ja aitakin rupeaa uhkaavasti lähestymään. Pari hengenvetäsyä tulee tehtyä kun odottaa euton laskeutumista.
Eilen muuten kun kone rupes taas toimimaan niin otin yhen hypyn reilusti ylipitkäks. Ekasta hyndästä lähes kolmannen hyndän harjalle.
Enkä todellakaan tullut hyppyyn urkuauki.
Joskus mä vielä teen sen että vedän kunnon kiihdytyksen ja lennätän auton kolmannesta nyppylästä yli.
Turussa tuo meinasi tapahtua. Jose naureskeli mulle jälkeenpäin kun tempasin auton suoraan kolmannen nyppylän harjalle... voltit osaattekin varmaan kuvitella. :lol:

Ps: sori rankka offi aihe.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1300 : 09.06.05 - klo: 20.13 »
Ei haittaa Hoke, parasta viihdettä. Eiköhän tota kone ei käy uikutusta ole puitu riittävästi kaikissa topiceissa, joten välillä jotain hauskaakin ;-)
Sattaa olla näin, ainakin välillä kävi tosi korkealla ja sain jarrut kiinni just ennen aitaa ja pari kertaa siitä melkein läpi. Joo, täytyy rupee yrittää tosissaan tota kolmea kerralla, ei se kaukana ole mullakaan tällä hetkellä. Tosin kai parempi fiilis kun saa ajettua 2+2 kovaa läpi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1301 : 09.06.05 - klo: 20.20 »
Hmmm...
Vois kyllä vähän reenata jossainvälissä piruuttaan tota hyppyä.

Sit seuraavissa lavangon SM-kapinoissa pölläyttää eräharjotuksissa pari näytöstä että saa porukan hereille ja mahdollisen yleisön lämpeemään.

Varaosia vaan pitää olla tarpeeks mukana. :mrgreen:

Ja sen mutkan pitää olla myöskin hyvässä kunnossa että saa kunnon vauhdit.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1302 : 09.06.05 - klo: 20.22 »
Heh heh, olispa se menoa, joo!  8)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1303 : 12.06.05 - klo: 20.04 »




HAA, olin tänään Lavangossa klo 17-19 ja hiton makeeta! Rata oli sateen jäljiltä loistavassa kunnossa, ei pölyä ja luonnollisesti hyvä pito. Pikkasen muta lensi mutta oli siistiä tykittää Lavangon hyndiä.

1.1mm jouset komposiittikytkinpalojen kanssa toimi C5 :ssa loistavasti. 645MG servo sai kosteutta ja brakasi edestä, joten vaihdoin pakista 625:n. Auttoi ajamiseen ihan sikana, enpä olisi uskonut. On ollut aivan liian hidas servo ohjauksessa tähän asti. Johan kulki.

Omakohtaisesti parasta krossia tänä kesänä.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1304 : 12.06.05 - klo: 22.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Omakohtaisesti parasta krossia tänä kesänä.


Ei kuitenkaan SM kisoihin ole vielä "rohkeus" riittänyt, vai miten se meni ;)
Tuu Mika ajaan Ulvilaan...    pääset edes kerran kisamakuun...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1305 : 12.06.05 - klo: 22.43 »
Nii.. tuun sit ku ajo on kuosis eikä perhellisellä oo helppoa u know. Mitä mä on tsiigaillu niin ei jengin fiiliksetkää oo parhaat jos menestystä ei tuu million$ vehkeillä. Tiedän et haluisit näyttää mulle 8)
Mut ennenkuin oo 100% varma ajostani ja autosta en usko et viittin tulla "nolaa" itseäni. Nyt alkaa kulkee Lavangossa ja se riittää mulle tässä vaiheessa. Jos saan 777 ennen Lavangon vikaa kisaa ja ajo on kuosis ni katotaan sit. Duunissa joutuu "skabaa" sen verran joka päivä että otan tän mielummin fiiliksen kohottajana, eikä päivastoin, ymmärrät varmaan Jethro. Ja jos olis aikaa niin mikä ettei.

Mut tosta K :sta sen verran vielä et kestävä peli. Sellasta jytinää tänäänkin et huh. Ja lensi komeestikin välillä ollakseen aika painava. Jos on pannussa tehoja niin kandee kokeilla 1.1 jousia kytkimessä, mulla ainakin tuntuu toimivan melkein paremmin kuin vakio 1.0 jousilla. Lensi takahyndän melkein paikaltaan ku pisti urku auki siitä juurelta ilman vauhtia. 625 tosiaan paransi omaa ajoani ihmeen paljon veilä lisää. 645 jarrussa/kaasussa, siihen ei voi 625 laittaa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1306 : 12.06.05 - klo: 22.48 »
"million$ vehkeillä"

Oikee mies sanomaan.  :wink:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1307 : 12.06.05 - klo: 22.52 »
No jaa Sami, toi MP oli halpa kuin saippua mut pannuthan tossa maksaa ja racers edgen alu. Mut ne on maksanu tän hauskuuden edestä itsenä takas, ei epäilystä. Ei tarvinnu KERTAAKAAN korjata autoa tänä kesänä. Paljo mä oon ajanu, ehkä 4-5 gallonaa = 20L. Varaosat odotteel vielä pakissa vaikka niitä tuli ennen kautta tilattua. No okei, iskarit oon vaihtanu K3 iskareihin kun yks mäntä meni vakioista mutkalle. Mut ei ihme tällä "treenillä". 3.5mm männät onki sit kestänyt ja syytä onkin (hinta!)

ps. jos ihmetteleet miks punainen kori, niin ajoin sinisen eilen rikki keulasta Lavangossa, se vastatuuli oli yllättävän paha. Nyt on sellaset vahvikeet edessä ettei pitäs heti hajoo. Kori on Proline Crowd Pleazer.

pps. Kunnon mekkari auttas kisoissa, sellasta ku ei oo ni eika jaksa yrittää. "Nolaamisella" tarkoitin parempaa kuin sijoitusta 25 tai jotain. 777 voisin hommata vaikka heti, mutta se pitää saada järkevään hintaan kun toi seiskapuolkki toimii niin pirun hyvin.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1308 : 12.06.05 - klo: 23.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
No jaa Sami, toi MP oli halpa kuin saippua mut pannuthan tossa maksaa ja racers edgen alu. Mut ne on maksanu tän hauskuuden edestä itsenä takas, ei epäilystä. Ei tarvinnu KERTAAKAAN korjata autoa tänä kesänä. Paljo mä oon ajanu, ehkä 4-5 gallonaa = 20L. Varaosat odotteel vielä pakissa vaikka niitä tuli ennen kautta tilattua. No okei, iskarit oon vaihtanu K3 iskareihin kun yks mäntä meni vakioista mutkalle. Mut ei ihme tällä "treenillä". 3.5mm männät onki sit kestänyt ja syytä onkin (hinta!)

ps. jos ihmetteleet miks punainen kori, niin ajoin sinisen eilen rikki keulasta Lavangossa, se vastatuuli oli yllättävän paha. Nyt on sellaset vahvikeet edessä ettei pitäs heti hajoo. Kori on Proline Crowd Pleazer.

pps. Kunnon mekkari auttas kisoissa, sellasta ku ei oo ni eika jaksa yrittää. "Nolaamisella" tarkoitin parempaa kuin sijoitusta 25 tai jotain. 777 voisin hommata vaikka heti, mutta se pitää saada järkevään hintaan kun toi seiskapuolkki toimii niin pirun hyvin.


SP1 ois suomessa reiluun 520euroon. Ja ärbeellä 888€

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1309 : 12.06.05 - klo: 23.57 »
Mistä sait ton hinnan Jartsa? Mä oon kyselly Kyoshon Samilta ja lupaili jotain tonnepäin, mut en vielä saanu sitä. Idästä kuluineen tulis täsmälleen toi sama 520. RB WS7II ? No hyvä, täytyy laittaa tilaukseen  8) (siis pelkkä auto) tänks

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1310 : 13.06.05 - klo: 00.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mistä sait ton hinnan Jartsa? Mä oon kyselly Kyoshon Samilta ja lupaili jotain tonnepäin, mut en vielä saanu sitä. Idästä kuluineen tulis täsmälleen toi sama 520. RB WS7II ? No hyvä, täytyy laittaa tilaukseen  8) (siis pelkkä auto) tänks

Helsingin Hobby Point, niil on tarjous!  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1311 : 13.06.05 - klo: 00.05 »
Katohan, no eiköhän se irtoo sit aikalailla samaan muualtakin, katotaan. Tänks Jartsa. Viripalikat saan vanhasta  8)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1312 : 13.06.05 - klo: 09.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Tiedän et haluisit näyttää mulle 8)


Ei tässä nyt välttämättä tästä ole kyse, se oli vain kisahenkinen kannustus. Itselläni on soppaa menny krossarin läpi vajaa 4 gallonaa, eli eipä tässä ole paljoa tullut treenattua.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1313 : 13.06.05 - klo: 10.18 »
Jees, ymmärrän. Mutta haluisit silti  :wink:
No ehkä tässä vielä päästään kisoihin tänä kesänä. Eilinen ainakin rohkaisee siihen suuntaan. Mä en jaksa lähteä ajamaan kisoihin niin että ajan maata pitkin; hyndät pitää ottaa täysillä niinku Jose, Hoke, Timppa ja muut. Sillee tyylillä  8) Image is everything  :wink:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1314 : 13.06.05 - klo: 12.08 »
Jartsa, se on 599 HobbyPointissa. Samoihin melkein se hinta kai muodostuu muualtakin vaikka sais halvemmalla kun tulee kuitenkin kuljetuskulut päälle. Otan nyt tuolta, samapa se. Kiva päästä tyyppää uutta kärryä  8) Täytyy sit hommata SP2 sälät päälle jos ei toimi. Siinäpä sitä taas on sitten sälää.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1315 : 13.06.05 - klo: 12.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Jartsa, se on 599 HobbyPointissa. Samoihin melkein se hinta kai muodostuu muualtakin vaikka sais halvemmalla kun tulee kuitenkin kuljetuskulut päälle. Otan nyt tuolta, samapa se. Kiva päästä tyyppää uutta kärryä  8) Täytyy sit hommata SP2 sälät päälle jos ei toimi. Siinäpä sitä taas on sitten sälää.

Joono, ei se ole silti paha! Sai kanaista enemmän maksaa!  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1316 : 13.06.05 - klo: 13.19 »
Ei minustakaan kauhea. Pakkohan se on pois hakea. Pidän seiskapuolkin varalla kakkosautona näillä näkymin. Hyvä kurakeleille :-D

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1317 : 13.06.05 - klo: 13.24 »
Pistetään nyt kuva vanhasta kaakista, jolla ei ilmeisesti enään pääse mihinkään? ;)
Paikalla uusi Novarossi BX21sb. Juuri käytin ekan tankin sisäänajoa 5min sitten.

allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1318 : 13.06.05 - klo: 13.53 »
Joo, ei tolla Tomsson pääse mihinkään ;-)

Kuule, eilen väänsin Lavangossa seiskapuolkilla niin että muta lensi ja hyppyreistä kolmen neljän metrin lentoja. Kyllä pääsee.

Makee kori. Lavankoon ei jaksa nähdä noin paljoa vaivaa ku ne menee kuitenkin päreiks ;-)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1319 : 13.06.05 - klo: 17.07 »
Nonnii, nyt on triplaseiska spesu 1 plakkarissa odottamassa kasausta.
Saapa nähdä koska pääsee kehiin, josko jo ens viikonloppuna. Ei taida kyllä ehtiä.
No eipä kiire, ku toimiva auto ajovalmiina tossa vieressä.