tuli kokeiltua miten spede liikahtaa 12:sta kennolla.
kyllähän siinä eron huomasi kun perä tykkäsi heijata sivulle kun alle puolikaasulla kiihdytti.
tarttis varmaan leventää tuota kun tykkää kokoajan kiepsahtaa ympäri kun jyrkemmin kääntää.
mikäs tuohon on se helpoin ja halvin tapa?
riittääkö se jos ostaa vaan adapterit jotka siirtää renkaita sen verran että auto levenee pari tuumaa?
vai onko tuo liian helposti hajoava ratkaisu.
muuten ostaisin kyllä flm:n alu osaa mutta nyt ei kykene.
ei muuten keulinut soralla edes tuolla 12:sta kennolla, johtuuko noparin asetuksista vai onko slippery liian löysällä?
se oli säädettynä puoli kierrosta auki.
ei sen puoleen minusta se on vaan hyvä ettei se keuli niin saa huoletta vetää kaasun pohjaan ilman pelkoa että on heti ympäri.
jos se vaan on siitä kiinni että punch control on täysillä ja starting power minimissä niin en ymmärrä sitä itkua jenkki foorumeilla kun auto keulii kokoajan ympäri ja wheelbar on muka pakko hankinta sen takia.
Halvin tapa leventää stampede on laittaa takatukivarret eteen ja etuvanteet joka renkaisiin.
Jaton tukivarsilla saa myös todella leveän pedestä. Huh ai sulla ei keuli pede mamballa?
Onko slippery tarpeeksi kiinni? mitkä renkaat paikalla? Kuulostaa ettei saa takarenkaat pitoa.
Noi adapterit ei varmaankaan tule kestämään yhtään bashausta.