No niin, tekihän se munkin mcd moottorin lohkolle ne "mcd:t"
Tosin voi johtua myös siitä tuo rikkoontuminen että alakerta oli cy:n kuttaberga alumiinia.
Ihan säpäleenä vauhtipyörän puolen lohkon tuet...
Ja ajettiin velipojan kans ihan vaan kisaa tasasella tänään, ja ei ainuttakaan hyppyä.
Ihmettelin kun ajon jälkeen kytkin otti kiinni, ja luulin että kykä on vaan rikki..
No ei eipä ollut kykä rikki....
Seuraava alakerta tulee zenoahilta ja siihen teen kyllä sen modauksen mitä Kenneth jo miettikin, eli moottori tulee kolmella pultilla pohjasta kiinni, ja vain kevyesti kytkinpöydästä, eli samaan tapaan miten hpi bajassa moottori on kiinni.
Nythän tuo on ollut kiinni sillä mcd:n periaatteella, eli kahdella pultilla vauhtipyörän kotelosta ja loput kytkinpöydän pulteilla, joka varmasti johtaa siihen, että lohkoon kohdistuu vetävää rasitusta lohkojen molemmilta puolilta, ja tälleen voi käydä sitten, varsinkin jos lohko ei ole hyvälaatuista alumiinia.