RC10.FI
Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: urgo71 - 08.11.17 - klo: 11.15
-
Eli minkä viskositeetin öljyä laitan Vkar Bisoniin taakse ettei keuli ja säre kaikkia eturenraita? KIIRE :police:
-
Eiköhän tässä ole vain käyttäjän virhe. Tuskin ihan kamalasti autat asiaa vaihtamalla diffiöljyjä, jos ajat vaan nappi pohjassa.
-
No kuuleppas....auto ku tuli mulle nii ei siel ollu ku hiukka vaseliinia ja jotain sinne on pakko laittaa. JOTEN asiallisia vastauksia KIITOS :grin: Ja tiedän kyllä et noiden renkaiden posahdus o mu vika mutta sitä keulimistaki voi rajoittaa...
-
Keuliminen vähenee kun laitat KESKIdiffiin löysempää öljyä.
TAKAdiffi vaikuttaa muihin juttuihin kun keulimiseen.
-
Valitettavasti ei ole kuin 2 diffiä :evil:
-
Nopean googlettelun jälkeen, eipä tuo kovin erikoiselta laitteelta vaikuta, ainakin sillä rikkoo renkaita. (ja laakereita ensiajoilla).
Jos 4S on sun juttu, niin osta laadukkaat renkaat, ja teippaa ne sisältä. Sillä saat kestoa ehkä vähän.
Se kun on tehty tuohon bashaamiseen niin sitten sillä kannattaa ajaa sen mukaan.
Mikään rengas ei kestä kauaa olla pitsaleikkurina.
-
Entä se öljy mihin tää topiikki oli tarkoitettu vai onko se ja sama...
-
No mitä paksumpaa laitat, sen tasaisemmin voima jakaantuu akselilla, eli laita 80k(tai vaikka 500k) eteen ja taakse, ja kiristä slipperi jos siinä sellainen on.
-
Nopean googlauksen perusteella Vkar Bisonissa on keskidiffi. Autoa joutuu purkamaan paljon ennen kuin siihen pääsee käsiksi. Videolla jota katsoin setä laittoi keskidiffiin 100 k öljyä.
Aikamoista arvailua.
-
Mutta ite en kyllä oo semmoista löytäny ku menee takaa eteen suora akseli....
-
Kyllä se sieltä takaosasta pitäisi löytyä. Spurri on kiinni keskidiffissä.
Googlaa: Vkar Bison center differential. ekassa videossa näytetään purku.
-
No ny hokasin sen itekki :cool: