Ilmassa ohjaamalla ei autoa kyllä sivuille ohjata...
Kääntämällä ja samalla kaasuttamalla saadaan autoa kallistettua.
Esimerkiksi jos käy niin kummasti että auto lähtee hypystä hieman kyljellään niin kääntämällä kallistuksen suuntaan ja painamalla kaasua saadaan auto kääntymään takaisin vaakatasoon.
Jarruttamalla ilmassa keulaa saa pudotettua ja taas kaasuttamalla nostettua.
Kuulostaa simppeliltä, mutta tämäkin on taitolaji.
Olin itse Valkeakoskella katselijan roolissa kun oli molemmat kersat mukana, parkkeerasin itseni tupla hyndän kohdalle, jossa oli kiva katsella huippukuskien taiteiluja ilmassa.
Näin kyseisen tempun livenä juuri Hoken tekemänä,eikä auto ollut edes hieman kyljellaan vaan oikeen reilusti, auto tuli nätisti tassuillen alas. Tarvii sanoa että on noin prokuskit aika poikia, ei tällä iällä kerkiäis moisia temppuja tekeen, saatika sitten osaisi.