Kirjoittaja Aihe: ehdottakaa hyvää ralli polttista!  (Luettu 1776 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« : 04.08.05 - klo: 19.26 »
nyt tarvis löytää polttis ralli auto :!:  tässä vähän ehtoja:
neliveto
ei hihna veto
moottori pitää olla 15 kokoluokaa tai isompi
hinta max: 350€
ei pureten alpha
ei touring
kaikki merkit käy :shock:

Poissa venla1

  • Tulokas
    • Profiili
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #1 : 05.08.05 - klo: 21.44 »
moikka! Itse osti parin kaverini kanssa cen:in fun factor rtr subarut. On näin aloittelijan näkökulmasta hyvä peli. Koneen jo siitä hajotin, mutta oli omaa tyhmyyttä ja kokemattomuutta sisäänajossa. Lämpömittari on hyvä hankinta heti alussa. Lisäksi se ilmanputsari kannatta öljytä!!! Nyt kuukausi auton oston jälkeen( uusi kone hankittu) säädöt on kohdallaan ja auto toimii kuin unelma. Rahaa on palanut ja hermot on palanut, mutta nyt näyttää jo valoisalta. Äsken kävin hiekalla ajelemassa, pari tuntia, eikä auto sammunut kertaakaan ja lämmöt oli kohillaan. Täältä forumista löytyy tosi hyviä ohjeita lähtöön, kuin lähtöön. Kannaatta selailla ajan kanssa, ei tartte kaikkea kantapään kautta oppia. Cenin subarua myy suomessa jr-hobby, sieltä löytyy tarkempaa tietoa. Hyvä ostos.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #2 : 05.08.05 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "venla1"
moikka! Itse osti parin kaverini kanssa cen:in fun factor rtr subarut. On näin aloittelijan näkökulmasta hyvä peli. Koneen jo siitä hajotin, mutta oli omaa tyhmyyttä ja kokemattomuutta sisäänajossa. Lämpömittari on hyvä hankinta heti alussa. Lisäksi se ilmanputsari kannatta öljytä!!! Nyt kuukausi auton oston jälkeen( uusi kone hankittu) säädöt on kohdallaan ja auto toimii kuin unelma. Rahaa on palanut ja hermot on palanut, mutta nyt näyttää jo valoisalta. Äsken kävin hiekalla ajelemassa, pari tuntia, eikä auto sammunut kertaakaan ja lämmöt oli kohillaan. Täältä forumista löytyy tosi hyviä ohjeita lähtöön, kuin lähtöön. Kannaatta selailla ajan kanssa, ei tartte kaikkea kantapään kautta oppia. Cenin subarua myy suomessa jr-hobby, sieltä löytyy tarkempaa tietoa. Hyvä ostos.

Mulla on se St2 versio,toimii kuin junan vessa ;)
RB,the power of champions.

Mika R

  • Vieras
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #3 : 10.08.05 - klo: 18.11 »
Tässä hyvä Ralli polttis HPI Super Nitro Rally
Kuvassa EPIC .18 koneella
Molemamat (auto ja kone) uusilla omistajilla (viime kesänä) täältä forumista jotka voinevat kertoa lisää.. kova menijä ja ihan makee ajettava, todella tyylikäs Subarun kori.
Kuvassa ilman koria ja Prolinen renkailla, Ossin pilli

Helpohko putsattava ku radio tray lähtee klipseillä irti.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #4 : 10.08.05 - klo: 18.27 »
missä tota super nitro rallyy myydään???
itellä nyt on hpi mt2 ja ollut kyosho inferno tr15 eli en ole ihan aloittelija ...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #5 : 10.08.05 - klo: 18.32 »
Lainaus käyttäjältä: "ladatusta"
missä tota super nitro rallyy myydään???


Kyseleppä Hobbylinnasta :wink:

Mika R

  • Vieras
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #6 : 10.08.05 - klo: 18.37 »
Tossa on sama runko ja osat aika pitkälle ku MT2 :ssa
Taitaa kyllä olla niin ettei tota saa enää HPI europelta, ainaostaan jenkeistä..kysele käytettyä (sitä ainoota suomessa joka mulla oli?)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #7 : 10.08.05 - klo: 19.06 »
Minä olen sen moottorin ostaja. Laitoin sen tuohon Kyoshooni. Moottoria ei voi kuin suositella. Pysyy hyvin säädöissään, helppo käynnistää voimaa on riittävästi koko kierroslukualueella ja sitä on hintaansa nähden todellakin riittävästi!! Eli, ainakin moottoria suosittelen lämpimästi, ja Mikan tietäen, uskon tuon autonkin olevan käyttöönsä hyvä.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #8 : 10.08.05 - klo: 21.28 »
Ihan tosi Brutales, sattuipas mukavasti :-D (En muistanut yhtään). Kuule, tulepas Lavankoon työmatkallasi ja ota se LST mukaan.
Jees, olin itsekin tuohon pannuun todella tyytyväinen, se kävi maniosti kuten brutales yllä kertoo.
Autokin oli ihan jees, riittävästi maavaraa ja 1-vaihteisenakin tolla motilla suht nopea (15-17T kellolla, vakio kello aivan liian lyhyt). Siihen saa myös vaihteen (asfaltille) ja helppo putsata.

Mika R

  • Vieras
ehdottakaa hyvää ralli polttista!
« Vastaus #9 : 26.08.05 - klo: 21.48 »
Hei tossa pari kuvaa arkistoista siitä rallysta eli tossa mun vanhat Super Nitrot .18 koneilla





ja EPIC moottori uutena



(näitä kuvia löytyy paljon lisääkin)