No sori, jos ei ihan ensimmäiseen 10 sivuun mahtunut. Ei tätä nyt tästä vielä niin hirveästi ole tullut, ettei tätä jaksaisi kokonaankin kahlata ja tuolla on kuitenkin aika hyviä kuviakin ongelmakohtien ratkaisuista.
Yhteenvetona nyt kai voisi kuitenkin todeta, että ongelmia ovat aiheuttaneet ainakin
- kardaanin sisäänmeno edessä, ainakin vanhemmissa malleissa myös takana
- kardaanin kannatinlaakeri takana
- muovinen kannatinlaakerin pukki (moottoripukki)
- kardaanin kannatinlaakerin sisäholkki
Muut kuten moottorin laakeriongelmat, sileäksi menneet spurrit, hajonneet slipperit ja vääntyneet roottorinakselit ovat johtuneet lähinnä edellä mainituista ongelmista. Kardaanin sisäänmenon kun suojaa ja kolme muuta korvaa esim.
Kingsheadzin moottoripukilla, ylikokoisella laakerilla ja metallisella sisäholkilla, niin laakeri kestää, lämpö pääsee johtumaan laakerilta pukkiin ja hiekka pysyy paremmin pois rattaista.
Sen jälkeen haasteeksi jää vielä ohjauslinkistö, joka on kovin suojaton ja vaikea suojattava. Normaalia Traxxas-haastetta tarjoavat sitten diffit, joiden minimaaliset rattaat tekevät niiden säätämisestä diffiöljyillä haasteellisen, mutta jos nuo vakavammat puutteet eliminoi heti kättelyssä, niin nuo ovat sitten jo auton normaalia säätämistä.