Meinasin XT-90-liittimet hommata
Nehän ne minullakin ovat, mutta EC5 kestää saman ja enemmän virtaa ja on vielä asteen helpompi työstää käyttökuntoon, eikä niitä tarvitse "hienosäätää" tiukkuuden suhteen
Sen verran mainitsen, että akkujen liittimiä ei ehkä tuossa tapauksessa kannata vaihtaa korjauskeinona, vaikka minulla se jotain eroa aikaan saikin, kuten selitin tuolla liitin -threadissa.
Ite käytän cut offia 2,8v nimittäin oma lipo antautu 3,4v cut ofilla välillä täys kiihdytykses. Ja ei akku siitä oo ainakaan mitään tuumannu. Aina lataa sen jälkeen normisti täyteen kuhan sit lopettaa sen ajelun heti ku kyykähtää tolla 2,8voltin cut offilla ettei pääse siitä alemmas voltit enää.
Kannattaa varmaan jonkinlaista jännitteen tarkkailupalikkaa käyttää akussa kiinni ja katsoa, miten alhaalla kennot oikeasti käyvät hetkellisesti, ei varmaan montaa euroa maksa jostain HK:lta jos ottaa muun tilauksen mukaan.