Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642105 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #510 : 09.09.04 - klo: 14.19 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
OT: Miten Mika sää tosiaan innostuit nuin paljon tästä crossailusta? :D En jaksa selata taakseppäin niin voiks kertoo vielä että mistä ostit? Sano Mika ettei kyoshot oo romuja leluja niinkö useet väittää. ;)


Heh, GS:llä oli mukava aloittaa crossi mutta kun näki kisoissa ja radalla muiden autoja niin halusin K:n ettei jää varaa selittelyille ja auto kestää oman ajamiseni. GS:n nykyisessä autossa on minusta pieniä puutteita mutta annettakoon anteeksi hintansa takia. Tämä on kuitenkin eri auto ainakin osien laadun ja konstruktionsa puolesta vaikka ajamaan en ole vielä päässytkään. (Kyseessä ei todellakaan ole romu..enkä tiedä kuka edes väittää niin. Ehkä joissain halvemmissa K malleissa on toivomisen varaa.) Kaikki muut osat paitsi Fioronin osat Timolta ja RB pannu Atalasta on tuotu ulkomailta. Kallistahan tämä on joten jos lompakkoon pitää katsoa hankkikaa Ho Bao.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #511 : 09.09.04 - klo: 15.55 »
jeeeesus, eiku jessus sentään =D

Hieno auto mika tosi hieno!

Se ei tarvitse jarruun kuin vääntävän servon ja se kyllä lyö renkaat kiinni. Eli nuo kaksi levyä riittää =D

Tuo on todellasiisti auto.

Minkäs pillin tuohon laitat?

Ja mimmoinen kytkin sulla on?  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #512 : 09.09.04 - klo: 16.15 »
Dänks

Pillejä on peräti kolme kaikkia värejä :D Musta NovaRossi EFRA Sininen OS Femca ja kromattu Sirio inline EFRA. En tiedä vielä mutta ehkä tuon Novan tai Ossin Kyoshon OS käyrällä ja aloitan sillä

Fioronin Turbo Slide kytkin

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #513 : 09.09.04 - klo: 16.28 »
Millon meet kokeilee!? *tahtoo nähdä tahtoo tahtoo tahtoo*

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #514 : 09.09.04 - klo: 16.44 »
**ehkä** lauantaina rupeen ajaa pannua sisään katotaan nyt

noi iskarit on muuten eri tekoa kuin Sportissa; kitin mukana tulee mm. Sportin iskareiden muoviosat mutta niistä ei käytetä kuin ball endit

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #515 : 09.09.04 - klo: 20.09 »
Fioroni on muuten miettinyt homman loppuun asti: pohjalevy ei ole musta vaan tumman sininen joka on samaa täsmälleen sävyä kuin MP:n jotkin muoviosat kuten radiokotelo ja ohjauksen muoviosat cool!

Noita MP:n iskareita on aina kehuttu eikä syyttä; nytkin kun pääsin omin käsin vertaamaan aiempiin GS:n tavallisiin ja Pro iskareihin niin kyllä nämä ovat pehmeämmät pakko myöntää.

Polttoainetakin toinen tukijalka on muuten hauska: siinä oleva putki kiinnittyy tankin spill guardiin joka vie samalla pohjalevyn läpi kuljettaen fuilin roiskeet ulos autosta

Ehkä lähes ainoana miinuksena diffit saisivat olla vinohammastetut kuten GS:ssä, Cronossa ja Hobaossa käsittääkseni mutta eivät ole. No ei ilmeisesti haittaa menoa kun niistä ei yleisemmin valiteta.

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #516 : 09.09.04 - klo: 20.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Fioroni on muuten miettinyt homman loppuun asti: pohjalevy ei ole musta vaan tumman sininen joka on samaa täsmälleen sävyä kuin MP:n jotkin muoviosat kuten radiokotelo ja ohjauksen muoviosat cool!

Minkä hintaisia ovat nuo Fioronin etu/takajäykkääjät? Mistä niitä vois ostaa? Onko ne Kuinka paljon paremmat kuin K:n omat "pallopäiset"? Onko "pallopäisistä" mitään apua?

Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Polttoainetakin toinen tukijalka on muuten hauska: siinä oleva putki kiinnittyy tankin spill guardiin joka vie samalla pohjalevyn läpi kuljettaen fuilin roiskeet ulos autosta

Kun vain pysyy reikä auki ;)

Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ehkä lähes ainoana miinuksena diffit saisivat olla vinohammastetut kuten GS:ssä, Cronossa ja Hobaossa käsittääkseni mutta eivät ole. No ei ilmeisesti haittaa menoa kun niistä ei yleisemmin valiteta.

Oisko noista saatavana kuvaa? Millainen on "ei vinohammastettu"?
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #517 : 09.09.04 - klo: 21.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Noita MP:n iskareita on aina kehuttu eikä syyttä; nytkin kun pääsin omin käsin vertaamaan aiempiin GS:n tavallisiin ja Pro iskareihin niin kyllä nämä ovat pehmeämmät pakko myöntää.


GS:n iskarimännissä on vakiona vain ~1mm reijät (x2 kpl), ne kun poraa 1,5mm terällä niin iskarit ovat sen jälkeen ihan samanoloiset kuin muissakin kulkupeleissä.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #518 : 09.09.04 - klo: 21.45 »
Jep, mutta kyllä noissa pinnoitteissa on eroa. En väitä että GS olis mitenkään huonot, päinvastoin, mutta kyllä K nää on todella hyvät.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #519 : 09.09.04 - klo: 22.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Noita MP:n iskareita on aina kehuttu eikä syyttä; nytkin kun pääsin omin käsin vertaamaan aiempiin GS:n tavallisiin ja Pro iskareihin niin kyllä nämä ovat pehmeämmät pakko myöntää.


Ne ovat kyllä todella hyvät iskarit! Männävarretkin ovat sellaista kamaa, etteivät heti väänny/katkea.

Minä joskus niitä hyviksi täällä sanoin ja siitä ei seurannut kuin vittuilua.... Nyt olis sitä paras uskoa, kun Mikakin näin sanoo!  :mrgreen:  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #520 : 09.09.04 - klo: 22.25 »
Kyllä ne iskarit tuntuvat olevan laatu kamaa, kun ei niille vielä mitään ole käynyt, mutta pidetäämpä tämä tieto vain meidän K kuskien tietona niin ei tule sitä hirveetä kinaa (joka tuntuu olevan jo ihan perus juttu, joten ei siitä kannata vetää hernettä nenään)
Vai mitä! :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #521 : 09.09.04 - klo: 23.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Kyllä ne iskarit tuntuvat olevan laatu kamaa, kun ei niille vielä mitään ole käynyt, mutta pidetäämpä tämä tieto vain meidän K kuskien tietona niin ei tule sitä hirveetä kinaa (joka tuntuu olevan jo ihan perus juttu, joten ei siitä kannata vetää hernettä nenään)
Vai mitä! :)


Heee...
Teidät on huomattu. :twisted:
Nyt päästään taas kinaamaan. :twisted:

heh.
Eikai, Se oli vitsi. :mrgreen:

Kyöstin iskarit ovat paremman mallin autoissa olleet jo ammoisista ajoista lähtien yhdet parhaista mitä krossareissa on käytetty.
Jos hinta ois vähän paremmalla tasolla niin hommaisin tohon mun HoBaoon sellaset.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #522 : 09.09.04 - klo: 23.18 »
Jep.

Enpä saanut oikein hyvää otosta mutta tältä auto näyttää lähes valmiina, linkitykset vielä puuttuvat, vaikka samaltahan nää näyttää kuvissa kaikki :D

http://www.snrt.net/K/2004-09-10%20013.JPG

Kuten näkyy päätin heittää tässä vaiheessa ton Sirion inline pillin sittenkin

Lainaus käyttäjältä: "MarGox"
Minkä hintaisia ovat nuo Fioronin etu/takajäykkääjät? Mistä niitä vois ostaa? Onko ne Kuinka paljon paremmat kuin K:n omat "pallopäiset"? Onko "pallopäisistä" mitään apua?


Timolta Iso-Hepa, kys siltä. On kai niistä pallopäisistäkin apua; parempi kuin ei mitään.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #523 : 10.09.04 - klo: 22.01 »
antaisko joku linkin jossa olisi asfaltti renkaita(miel towerh)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #524 : 11.09.04 - klo: 07.00 »
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #525 : 11.09.04 - klo: 22.32 »
Nyt on varmistumassa, että sportti olis tulossa keväällä, kun ajokelejä alkaa tuleen.  :wink:
Are you sure?

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #526 : 12.09.04 - klo: 17.36 »
Onneksi olkoon hyvästä auto valinnasta. 8)
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #527 : 12.09.04 - klo: 17.40 »
Onneksi olkoon hyvästä auto valinnasta. 8)
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #528 : 12.09.04 - klo: 18.00 »
Minulla tulee tässä lähiaikoina Inferno MP777 Sp1..  :mrgreen:
Ensi vuonna sitten kalutaan koko sm-sarja sillä lävitse.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #529 : 12.09.04 - klo: 18.03 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Minulla tulee tässä lähiaikoina Inferno MP777 Sp1..  :mrgreen:
Ensi vuonna sitten kalutaan koko sm-sarja sillä lävitse.


Siinäpä hieno auto!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #530 : 12.09.04 - klo: 19.16 »
Minkäslainen auto tollanen sportti on pihasuditteluun?? Mietin minkä auton hommaan ensi vuonna ja yks vaihtoehto on toi sportti...

Mika mikä auto sullla nyt oikee on??

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #531 : 12.09.04 - klo: 20.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Minkäslainen auto tollanen sportti on pihasuditteluun?? Mietin minkä auton hommaan ensi vuonna ja yks vaihtoehto on toi sportti...

Mika mikä auto sullla nyt oikee on??
Sillä on "pikkusen" laitettu inferno mp7.5. :lol:

Poissa Feelix

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #532 : 12.09.04 - klo: 21.14 »
Justii tuli hommattua itelle inferno mp7,5 sport (kuume tuli niin nopeesti ettei ehtiny miettimään muita merkkejä esim. sitä Hobaota).
Oon sitä jo viikonloppuna ehtiny ajelee, mutta ruuvaamiseen on mennyt enemmän aikaa kun ajamiseen(käynnistyy huonosti ja sammuilee).
Aiemmin oli palstalla puhetta, että tuo vakio kone olisi täysi susi, eikä se kyllä amatööriäkään miellytä sen epävarman käynnin vuoksi!
Onko siis kyse vääristä säädöistä vai pitäiskö vaihtaa parempaan mottiin?
(vauhti riitti hobaon taakse jättämisee heh... vai olikohan kyse kuskista)
Vinkkejä alkavalle polttisharrastajalle kiitos!!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #533 : 12.09.04 - klo: 21.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Feelix"
Justii tuli hommattua itelle inferno mp7,5 sport (kuume tuli niin nopeesti ettei ehtiny miettimään muita merkkejä esim. sitä Hobaota).
Oon sitä jo viikonloppuna ehtiny ajelee, mutta ruuvaamiseen on mennyt enemmän aikaa kun ajamiseen(käynnistyy huonosti ja sammuilee).
Aiemmin oli palstalla puhetta, että tuo vakio kone olisi täysi susi, eikä se kyllä amatööriäkään miellytä sen epävarman käynnin vuoksi!
Onko siis kyse vääristä säädöistä vai pitäiskö vaihtaa parempaan mottiin?
(vauhti riitti hobaon taakse jättämisee heh... vai olikohan kyse kuskista)
Vinkkejä alkavalle polttisharrastajalle kiitos!!


Manuaaleissa on virheitä niissä säädöissä.. Aloita kolmella kierroksella neula auki jollet jo ole, muuten ihan manuaalin mukaan pitäisi onnistua

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #534 : 12.09.04 - klo: 21.30 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Minkäslainen auto tollanen sportti on pihasuditteluun?? Mietin minkä auton hommaan ensi vuonna ja yks vaihtoehto on toi sportti...

Mika mikä auto sullla nyt oikee on??
Sillä on "pikkusen" laitettu inferno mp7.5. :lol:


Sportti on ihan jees, vaikka koneessa on vähän toivomisen varaa. Selaile taaksepäin topiccia siellä lisää ja muissa "crossaria hankkimassa" topiceissa. Koneen kun vaihtaa pitää ikävä kyllä hankkia myös käyrä takapuhateiselle, koska vakiokäyrä ei Kyosho -kiinnityksen takia sovi.

Joo, mulla on fioronin ja Racers Edgen optioilla "pikkasen" höystetty MP75 kit versio eli siis se aito ja alkuperäinen K MP75 :D Eroja sportiin on pukki+kytkin+vauhtipyörä -osastolla, diffeissä (6 ratasta, sportissa 4), nivelvetarit edessä ja vissiin paremmat iskarit ja jotain muuta pientä kuten vakain takana vakiona. Sen sijaan mm. pakokäyrä puuttuu ja tietty kone.

En oo päässyt vielä ajaa :(

Talvella kun laitan webbisaittia uusiksi niin tulee kuvia ja tarinaa, samalla myös muista Tonin ja mun uusista vimpaimista

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #535 : 12.09.04 - klo: 21.33 »
Täytyypä lukaista sitten kun ehin... :wink:

PS. Odotan innolla teidän uusia saitteja. :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #536 : 13.09.04 - klo: 08.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Feelix"
Justii tuli hommattua itelle inferno mp7,5 sport (kuume tuli niin nopeesti ettei ehtiny miettimään muita merkkejä esim. sitä Hobaota).
Oon sitä jo viikonloppuna ehtiny ajelee, mutta ruuvaamiseen on mennyt enemmän aikaa kun ajamiseen(käynnistyy huonosti ja sammuilee).
Aiemmin oli palstalla puhetta, että tuo vakio kone olisi täysi susi, eikä se kyllä amatööriäkään miellytä sen epävarman käynnin vuoksi!
Onko siis kyse vääristä säädöistä vai pitäiskö vaihtaa parempaan mottiin?
(vauhti riitti hobaon taakse jättämisee heh... vai olikohan kyse kuskista)
Vinkkejä alkavalle polttisharrastajalle kiitos!!
Tuota.. oliko kone uusi? Sisäänajoitko sitä ollenkaan? :shock:

Poissa Feelix

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #537 : 13.09.04 - klo: 19.47 »
Täysin uusi setti ja sisäänajoa noin kolme tankkia...
nyt kyllä toimii vähän paremmin pientä mooamista koneessa on mutta pitää kai vielä säätää, mutta käynnistäminen on tuskaa!
Laitoin pitemmät polttoaineletkut ja väliin ison suodattimen. Hehku on kai F6 tai jotai..

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #538 : 13.09.04 - klo: 20.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Feelix"
Täysin uusi setti ja sisäänajoa noin kolme tankkia...
nyt kyllä toimii vähän paremmin pientä mooamista koneessa on mutta pitää kai vielä säätää, mutta käynnistäminen on tuskaa!
Laitoin pitemmät polttoaineletkut ja väliin ison suodattimen. Hehku on kai F6 tai jotai..
Ai ajoit sisään vain 3 tankillista??? Eikös joku 8 tankillista ois sopivampi tai ainakin enemmän ku 3 tankillista.

Itse ajoin(ihan eri auton ja tehottomamman koneen) vähän reilu 8 tankillista ja ei ole pahempia ongelmia käynnistyksessä ja kone kiertää hyvin. :wink:

Poissa Feelix

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #539 : 13.09.04 - klo: 21.59 »
Eka tankki renkaat ilmassa ilman kierroksia, toinen tankki asvaltilla ei paljoa kierroksia ja kolmas tankki asvaltilla vähän enemmän kierroksia, mutta ei lämä tiskissä... niinkuin Kyosholta neuvottiin!
Äsken kävin ajelee, pientä säätöä ja taas toimii paremmin vaikka käynnistys on kylmänä sairasta hommaa.
Iskarikin ehti menee jo poikki.