Joissain tapauksissa kaasari pitää kääntää (aiankin itse jouduin, ja muistaakseni ei ole edes kiristetty valmiiksi) toistepäin ja tottakai Ne kytkimen kamppeet siirrät uuteen koneeseen ja ilmanputsarin ja pillin käyrineen.
Itse ajaisin ja ajoinkin 20% byronilla, että on sitten tarvittaessa sitä lisäpotkua käyttämällä 25% löpöä sitten.
Ja koneen ikä on pidempi kun käytät 20% enimmäkseen.
15 tai 16 prossasta löpöä ei suositella useimpiin, .21 ja siitä ylöspäin, koneisiin.
Oliko sulla siis entinen kone se HPI:n 4.6?
Sen K4.6 rotopäätylevy ei käy tohon SH:n päätyyn vaan sulla pitää olla se joka fitsaa HPI:n 21BB ja S-25 koneisiin, ja muista siirtää sieltä Vetokäynnistimen sisältä se jousi ja prikka uuteen päätylevyyn.
Multa kyllä löytyy noita roropäätyjä rattaineen että voisin antaakkin sulle yhen jos asut jossain tässä lähellä? (Espoo/PK-seutu)
Mutta sisäänajo sun kannattaa tehä sillä vetokännistimellä koska se roro ei jaksa alussa pyörittää sitä konetta vaan jumittaa kokoajan, koska puristuksia on niin paljon ensteks.
Ja kannattaa pitää sitä vetaria niin kauan kuin se kestää sillä sitten sulla on paremmat mahdollisuudet saada se eoto toimimaan ensiasennuksella.