No niin ensi kertaa pääsi Tattiksella ajamaan pidotetulla radalla kiitos
erään tunnetun kisakuskin,tosi hieno juttu,ja kuulemaan pidotusmaksusta
mikä? täh! hih :) Alustakin saatiin säädettyä suunnilleen sinne päin,
tässä jotain huomoita autosta (VXR-8) ja säädöistä:
Iskareiden männänreiät joutuu suurentamaan etu 1.2mm taka 1.0 tai 1.1mm
etukallistuksenvakaaja menee vinoon kiristettäessä ja bindaa vähän
pikaliimaa hiukan neulalla tukivarsien onkaloihin auttaa jonkun verran,
ja hienosäätörengas vasemmassa alatukivarressa voi auttaa myöskin.
jarrulevyjä pyörittävät kolme tappia on liian pitkiä ja osuvat sivubulkkiin
jos laittaa takahihnan suoraksi,dremelillä vähintään milli pois jokaisesta.
dremelillä joutuu myös poistaa materiaalia takabulkkien takimmaisesta yhdys-
palikasta sisäpuolelta että hihnan ja perän väliin jää tarpeeksi tilaa kiviä
yms.varten
setupista tuli tällänen:
Etu Männät 1x1,2mm öljy 40wt asso
Taka Männät 2x1,0mm öljy 40wt asso
Jouset Mugenin valkoiset
Välitys 16-20/45-49
Nopeus oli kuulemma 82,joten jostain pitää vielä parikymppiä
löytää lisää.
Caster 2mm klipsi tukivarren edessä
Etu 1*Camber iskarin asento keski
Taka 2* Camber iskarin asento vaaka
Ei ollut mittauspöytää joten toe pitää vain arvailla,
Toe etu vähän haritusta
Toe taka jotain pari astetta aurausta
Drooppi 1mm etu,taka 11mm
Maavara etu 6mm,taka 7mm
Raideväli lev.etu 252mm taka 262mm
Renkaat etu 38 jaco,taka n.35 Enneti
Korin etureuna n.10mm puskurista
Gurney siipi 16mm korista
Eteen täytyy vielä kokeilla 50wt öljyt ja
kovempi rengastus,kun tietyt mutkat tuppas
menemään liian lyhyiksi pidotuksen ansiosta.