Pakko kysellä vähän tarkennusta näistä polttoaineista.
Tarkoitus olisi nyt siirtyä Byron 16%sta vähän nitrokkaampaan aineeseen ihan vain moottorin käyttäytymistä ajatellen. Ajatuksena oli alunperin Byron 20%, mutta tätä threadia lukiessa tuli sellainen fiilis että 25% on parempaa öljypitoisuuden takia.
Oikeastaan päätavoite on juuri tuon moottorin käyminen, säätäminen ja pitkäikäisyys, ei niinkään minimaaliset tehonnousut tai edes aineen hinta, koska auto on vain pihasudittelussa ja käyttö aika satunnaista (gallona kestänyt reilun vuoden
).
Eli mikä olisi sitten paras vaihtoehto Hyper .21 moottorille ja millä tulpalla (nitron määrästä riippuen) tulisi ajella. Etusijalla on liikkeet, jotka toimittavat ainetta matkahuollon kautta, koska asun keskellä ei mitään ja lähimpään matkahuollon pisteeseenkin on n. 30km
Byron 16% kanssa olen käyttänyt McCoyn kasia.