Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC210 2wd SC truck  (Luettu 265744 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #570 : 12.03.14 - klo: 18.00 »
Siinä sitä olis voittaja setuppia!  :grin: :grin: :tongue: :tongue:
Kiitoksia molemmille, laitoin setupit talteen. 70 iskareissa ja miljoonaa diffissä?  Täytyy selkeästi kokeilla myös jäykempiä öljyjä  :grin:

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #571 : 12.03.14 - klo: 18.21 »
70 iskareissa ja miljoonaa diffissä?

Kyllä!  :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #572 : 13.03.14 - klo: 17.27 »
Paljonko takajousituksen -2 mm LRC takapala lisää antisquattia?

T:nimim. Leppävaarassa juuri käynyt
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #573 : 14.03.14 - klo: 11.59 »
Kiitoksia erittäin paljon vinkeistä *Hoke*, Micsa.fi ja Volvospede!

Näistä edellisistä asioista on ainakin Turun kerholaisille paljon hyötyä ja myös meidän kerhoauton säätämiseen. Erityisesti tuo Hoken mainitsema säädin setuppi on tärkeä. Sama punch-sääntö toimii myös SC-nelkussa. Kaasusormen käyttöä ei voi liikaa korostaa. Autoa on jotenkin helpompi ajaa kun se ei ryntää välittömästi kaasuun koskettaessa. Hoke korosti kaasun pehmeyttä.


Jos teillä on jossain jäljellä, niin saiskos vaikkapa viime kauden Jyrkkälän setuppeja myös jakoon?
Tai kertokaa vaikkapa miltä sivulta se löytyy. ;)

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #574 : 14.03.14 - klo: 12.05 »
Tulipa vielä mieleen Volvospeden setupista, että onko sulla ohjauspalat inline vai trailing?
En oikein saanut selvää.  :wink:

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #575 : 14.03.14 - klo: 18.50 »
Tulipa vielä mieleen Volvospeden setupista, että onko sulla ohjauspalat inline vai trailing?
En oikein saanut selvää.  :wink:


Mun mielestä trailing eikä käsittääkseni muita vaihtoehtoja ole. Kitin mukana tuli krossin ohjauspalat joissa joku säätö inserteillä, mut corrin osissa ei säätöä vaan laakerit suoraan hubissa pyöreissä reijissä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

meritane

  • Vieras
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #576 : 15.03.14 - klo: 08.48 »
Moro!

Miten Durangon iskarit ilmataan tuon iskarinkorkin ilmausreiän kautta? Itse en ole onnistunut ilmaamaan sen kautta kun en tiedä että miten se tapahtuu vaan joka kerta kun iskaria olen ilmannut sen kautta niin öljyyn pääsee helvetisti kuplia...

Poissa tommys

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #577 : 15.03.14 - klo: 09.22 »
Moro!

Miten Durangon iskarit ilmataan tuon iskarinkorkin ilmausreiän kautta? Itse en ole onnistunut ilmaamaan sen kautta kun en tiedä että miten se tapahtuu vaan joka kerta kun iskaria olen ilmannut sen kautta niin öljyyn pääsee helvetisti kuplia...

Täytä iskari öljyllä. Ensin esimerkiksi reiluun puoleenväliin saakka. Liikuta mäntää varovasti ylös-alas, että ilmat poistuvat männän alta. Täytä tämän jälkeen täyteen, anna seistä niin kauan, että mahdolliset ilmakuplat nousevat pintaa (mäntää voi varovasti liikutella samalla. Kun ilmat ovat poistuneet, iskari on täynnä öljyä ja mäntä on alhaalla laita korkki kiinni, ilman ilmausruuvia. Työnnä mäntä varovasti ylös, jolloin ylimääräiset öljyt poistuvat ilmausruuvin kautta. Laita ilmausruuuvi paikalleen kun mäntä on ylhäällä. Jos ei työnnä mäntää aivan ylös saakka, niin saat reboundia iskariin, mutta itse en ole laittanut.

Takaiskareissa olen suorittanut kaksikertaisen ilmauksen, eli jatkanut tuosta vielä siten, että olen pumpannut iskaria 10 kertaa, tämän jälkeen ilmausruuvi auki ja mäntä varovasti ylös, ilmausruuvi takaisin kiinni.

meritane

  • Vieras
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #578 : 15.03.14 - klo: 09.51 »
Pitää kokeilla.

Aiemmissa autojen iskareissa ei ole ollut ilmausruuvia vaan iskarin korkissa ilmausreikä jonka kautta ilmaus on onnistunut erittäin helposti, ilman että iskariin on muodostunut lainkaan kuplia.

Nyt kun on ilmausruuvilliset iskarit niin eipä se ole sujunutkaan... Kokeilen tommys:n antamilla ohjeilla, sittenhän sen näkee että miten se homma sujahtaa.

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #579 : 18.03.14 - klo: 19.46 »
Paljonko takajousituksen -2 mm LRC takapala lisää antisquattia?

T:nimim. Leppävaarassa juuri käynyt

Itse itselleni vastaten:

0-asteisella vakio etupalalla antisquattia jäi n. 3 astetta ja tukivarret raappaa takapäästä kiinni runkoon.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #580 : 31.03.14 - klo: 13.15 »
Pitäis alkaa autoa säätää pikkuhiljaa ulkoradoille ja kun ei ole ulkona ajamisesta corrilla yhtään kokemusta niin voisi vähän vinkkejä kysellä.

Eli varmaan iskari öljyjä pitää vaihdella löysempään kun sisällä on ajettu takana 55 ja edessä 70. Jouset on nyt valkoisen sarjan oranssit.

Kertokaas vähän kokemuksia säädöistä viime kesältä mistä olisi hyvä aloittaa?
Team associated RC8B3.1

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #581 : 31.03.14 - klo: 13.27 »
Pitäis alkaa autoa säätää pikkuhiljaa ulkoradoille ja kun ei ole ulkona ajamisesta corrilla yhtään kokemusta niin voisi vähän vinkkejä kysellä.

Eli varmaan iskari öljyjä pitää vaihdella löysempään kun sisällä on ajettu takana 55 ja edessä 70. Jouset on nyt valkoisen sarjan oranssit.

Kertokaas vähän kokemuksia säädöistä viime kesältä mistä olisi hyvä aloittaa?

Volvospede ei kuitenkaan tee mitään muutoksia paitsi renkaat, niin ei kai me muutkaan.  :wink:

Moottorin käänsin taakse (RM3), lähinnä kokeilun takia.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #582 : 31.03.14 - klo: 13.37 »
Mä kokeilin eilen nelkulla ulkona ja vaikka mulla on auto korkee ja suht pehmee verrrattuna muiden sisäsäätöihin, niin se tuntui aivan tönköltä... Eli herkkyyttä tarvitaan kun koko baana on enempi tai vähempi epätasainen. Sisäsäädöillä ei tuu kuin hermon menetyksiä! (mä tein niinkuin mölli sanoo viime vuonna ja ei se kyl onnistunu silleen..!)  :tongue:

Takavedolla en vielä ajanut tänävuonna ulkona, mutta viime kesänä piti koittaa saada mahdollisimman pehmeäksi vs sisäsäädöt. Eli öljyt ekaks pehmeemmäks, mut aloita vaikka noilla jousilla. Vakiot mukaan varalta, voi ainakin verrata miten niillä toimii. Sit teet kaikki mahdolliset ja mahdottomat niksit että saisit lisää takapitoa, jotta pääset kiihdyttämään kunnolla mutkista ulos.

Ja taakse niin hyvät renkaat kyin löytyy. Suosittelen esim ProLine caliber soft ja supersoft, ehkä helteille medium. Eteen jotain miedompaa rengasta, jos edessä yhtä hyvät kuin takana niin varmaan tulee pyörähdyksiä yms tilannetta vähän turhan paljon.

Jopa takamoottoria vois harkita kokeilevansa kiihdytyspidon takia, koska nyt on sellaset rungin vahvikkeet olemassa, että sen pitäis kestää myös takamoottorina.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #583 : 31.03.14 - klo: 13.49 »
Takamoottoria tuskin jaksan alkaa tekemään jos vaan mitenkään saa keskimoottorisena toimimaan. Pakista löytyy 35 ja 40 öljyt joten laitetaan ne iskareihin ja ulkorenkaat kiinni autoon ja eiku lavankoon testaamaan mitä tapahtuu.

Takapidon edistämis taikoja kokeillaan sitten vakoilla volvospeden autosta.

Mikäs rengas olisi se miedompi pitoinen eteen? Proline calibereja pitää käydä setit hakemassa parii eri kovuutta.
« Viimeksi muokattu: 31.03.14 - klo: 13.53 kirjoittanut Tony_L »
Team associated RC8B3.1

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #584 : 31.03.14 - klo: 14.27 »
Mikäs rengas olisi se miedompi pitoinen eteen? Proline calibereja pitää käydä setit hakemassa parii eri kovuutta.

Joku RTR-auton nappularengas, esim. Asson, Blitzin tai Traxxaksen RTR-rengas. JC:ltä ja Prolineltä löytyy myös näitä erittäin epäscalemaisia urarenkaita eturenkaiksi, niitä voi myös kokeilla.

Parina viime kesänä itse kyllä sain tuupin (Asso) toimimaan parhaiten kun edessä ja takana oli sama rengas. Lavangossa nappularenkaalla ei oikein tahtonut kääntyä jos ajoi bluegroovilta hiukankin ulos. Ehkä keskimoottorinen kääntyy luontaisesti sen verran paremmin että eturenkaat voi olla hiukan liukkaammat.
Wacky Stack Racing Team

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #585 : 31.03.14 - klo: 15.48 »
Mä kokeilin eilen nelkulla ulkona ja vaikka mulla on auto korkee ja suht pehmee verrrattuna muiden sisäsäätöihin, niin se tuntui aivan tönköltä... Eli herkkyyttä tarvitaan kun koko baana on enempi tai vähempi epätasainen. Sisäsäädöillä ei tuu kuin hermon menetyksiä! (mä tein niinkuin mölli sanoo viime vuonna ja ei se kyl onnistunu silleen..!)  :tongue:

Takavedolla en vielä ajanut tänävuonna ulkona, mutta viime kesänä piti koittaa saada mahdollisimman pehmeäksi vs sisäsäädöt. Eli öljyt ekaks pehmeemmäks, mut aloita vaikka noilla jousilla. Vakiot mukaan varalta, voi ainakin verrata miten niillä toimii. Sit teet kaikki mahdolliset ja mahdottomat niksit että saisit lisää takapitoa, jotta pääset kiihdyttämään kunnolla mutkista ulos.

Ja taakse niin hyvät renkaat kyin löytyy. Suosittelen esim ProLine caliber soft ja supersoft, ehkä helteille medium. Eteen jotain miedompaa rengasta, jos edessä yhtä hyvät kuin takana niin varmaan tulee pyörähdyksiä yms tilannetta vähän turhan paljon.

Jopa takamoottoria vois harkita kokeilevansa kiihdytyspidon takia, koska nyt on sellaset rungin vahvikkeet olemassa, että sen pitäis kestää myös takamoottorina.

Oho, meni arvaus pieleen. Laitetaan sitten all in ja RM4. Onkohan edit:kohta tilapäisesti loppuja softeina tai supersofteina tulossa kohta kauppaan edit:lisää?
« Viimeksi muokattu: 31.03.14 - klo: 19.10 kirjoittanut Mölli »
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #586 : 31.03.14 - klo: 18.06 »
Ottakaas huomioon että pihalla on tällähetkellä kylmä ilma.

Eli jos volvon auto on tuntunu viikonloppuna tönköltä niin se on johtunut isolta osin kylmästä ilmasta.

Sit kun ilma on sama tiksin 20+ niin ei ne öljyt niin hirveästi poikkea.

Jouset saattaa tarvita löysennystä pykälän tai kaksi... sama öljyissäkin.
Mutta se ei ole mikään suora nyrkkisääntö.

Esim nelkkukrossarissa toimi viimekesänä aivan sama setuppi kuin talvella.
Riippuen tietenkin millä setupilla on talvella ajellut  :grin:

Edit:

Toisinsanoen kannattaa ensin ihan vaan kokeilla miten oma setuppi taipuu ulos ja tekee sitten muutokset sen mukaan mikä tarve on.

Nyt jos menee näillä ekoilla keleillä ajelemaan niin vaikka aurinko onkin lämmin niin itse ilma on todellisuudessa aika viileä vielä... eli silikoniöljy jäykistyy.
« Viimeksi muokattu: 31.03.14 - klo: 18.12 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #587 : 31.03.14 - klo: 18.13 »
Mä kokeilin eilen nelkulla ulkona ja vaikka mulla on auto korkee ja suht pehmee verrrattuna muiden sisäsäätöihin, niin se tuntui aivan tönköltä... Eli herkkyyttä tarvitaan kun koko baana on enempi tai vähempi epätasainen. Sisäsäädöillä ei tuu kuin hermon menetyksiä! (mä tein niinkuin mölli sanoo viime vuonna ja ei se kyl onnistunu silleen..!)  :tongue:

Takavedolla en vielä ajanut tänävuonna ulkona, mutta viime kesänä piti koittaa saada mahdollisimman pehmeäksi vs sisäsäädöt. Eli öljyt ekaks pehmeemmäks, mut aloita vaikka noilla jousilla. Vakiot mukaan varalta, voi ainakin verrata miten niillä toimii. Sit teet kaikki mahdolliset ja mahdottomat niksit että saisit lisää takapitoa, jotta pääset kiihdyttämään kunnolla mutkista ulos.

Ja taakse niin hyvät renkaat kyin löytyy. Suosittelen esim ProLine caliber soft ja supersoft, ehkä helteille medium. Eteen jotain miedompaa rengasta, jos edessä yhtä hyvät kuin takana niin varmaan tulee pyörähdyksiä yms tilannetta vähän turhan paljon.

Jopa takamoottoria vois harkita kokeilevansa kiihdytyspidon takia, koska nyt on sellaset rungin vahvikkeet olemassa, että sen pitäis kestää myös takamoottorina.

Oho, meni arvaus pieleen. Laitetaan sitten all in ja RM4. Onkohan tilapäisesti loppuja softeina tai supersofteina tulossa kohta kauppaan?

Onhan noita ollut jo kolme kuukautta... Eka satsi kohta ehtoopuolella  :wink:

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-renkaat-vanteet-ja-insertit-corr-renkaat?mf=pro-line&pg=1

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #588 : 25.04.14 - klo: 15.56 »
Durango ilmeisesti on tekemässä jotain noille heikohkoille takatukivarsille vai onko vain Amerikkalaisten höpinöitä?

Lainaus
Lainaus
Originally Posted by GTSSTANG  View Post
Are the new rear arms a different part number? Is it confirmed that the new rear arms are indeed made from a more durable plastic?

They're a running change. Same part number.

http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/596475-team-durango-desc210r-393.html

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #589 : 25.04.14 - klo: 16.14 »
Voi ne niitä durangolla päivittääkkin, mä en kyllä katkaissut koko sisäkaudella kuin yhden takatukivarren ja sekin oli tahallaan nappi pohjassa tiksin isoimmasta hyndästä, eli ei normaali ajotilanne ollenkaan. Mut suomessa toki ajetaankin ihan etana nopeuksia näillä, että suureen maailmaan ei voi siltä osin verrata.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa sanaksen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #590 : 28.04.14 - klo: 08.36 »
Oisko jollakin Dura kuskilla myydä mulle pari tollasta TD330037 SUSP ARM PIVOT BALL? Näytti vähän siltä ettei suomesta tällä hetkellä saa mistään.

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #591 : 28.04.14 - klo: 09.03 »
Ootko kysynyt ea-importilta? Ainakin nettikauppa näyttää että sieltä löytyisi.
Team associated RC8B3.1

Poissa sanaksen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #592 : 28.04.14 - klo: 09.36 »
Tilasin jo Amainilta...

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #593 : 29.04.14 - klo: 15.24 »
Kokosin uuden DESC210R kitin, joka on kasattu epätasaisen ja liukkaan radan vaatimusten mukaan. Ajanottoa ei ollut vielä kiinni, mutta tuntuma oli lupaava parin akullisen jälkeen. Sunnuntaina otan auton näillä näkymin kisakäyttöön Kotkan kerhokisoissa. Laitan speksit jakoon, jos joku haluaa testailla samoja säätöjä. 

Perusosat:

- DESC210R type B DIMEC-rungolla
- Reventon Pro säädin ja Speedpassion 8.5R kone
- Savox 1258TG-servo
- Sanwa RX-462 vastaanotin

Viritysosat:

- Diggity Desing hiilikuituiset iskarituet edessä ja takana. Takana 2 mm matalampi iskarituki.
- Durango RR SUSPENSION HANGER -2MM LRC (3 DEGREE) (TYPE B)
- Exotek RF HANGER WITH SHIMS + LRC #1373
- BIG BORE PISTON SET(TYPE B)   #TD330590
- Exotek FR BRASS WEIGHT #1222 + 10g lisäpainoa päällä
- Durango WHEEL HEX 15mm(OLIVE) #TD310400
- Durangon Iskarisuojat edessä ja takana
- Durangon violetit iskaritiivisteet
- Durangon nitratut "kultaiset" iskarinvarret
- Durangon iskareiden alapään alumiinikorkit
- Durangon iskareiden alumiiniset jousien säätömutterit
- Kuuladiffissä wolframikuulat kehällä ja trust-kuulina keraamiset


Säädöt

- RM3 takamoottori 21T pinjonilla
- Iskari 2x1,6 edessä ja 2x1,7 takana. Öljyt edessä 30wt ja takana 25wt.
- Jouset tumman sininen edessä ja takana vakio vaaleansininen.
- Maavara edessä 31mm ja takana 30mm
- RF 1,5 korotuspalalla, kun muovirungolla ei voi käyttää alinta asentoa ilman suurta työstöä.
- Takana ja edessä linkit mahdollisimman pitkät. Takalinkeissä ei alusprikkoja vaihdelaatikon puolella.
- Renkaat Caliber 2.0 M3 takana ja edessä Slicer M3
- Eturenkaiden akselien laakerit shimmattu Jenkkifoorumin ohjeiden mukaan


Tulossa on vielä uudemmat DIMEX X pallokupit ja teräksiset linkit vaihtuvat samalla titaanisiin. Vetoakselin vaihtuvat myös 97mm versioihin, kun vakiot ovat hieman liian lyhyet noilla säädöillä, kun tukivarret tulevat alemmas. Hieman jäykempiä jousia aion vielä kokeilla edessä ja takana.



Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #594 : 30.04.14 - klo: 12.09 »
Kunnon kalustopornoa Durango-miehille! Tuohon verrattuna oma Dura on aika "plain", vakiorungoon vaihdettu vain ratasdiffi, aluhexit ja akkupannan mutterit.
Wacky Stack Racing Team

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #595 : 30.04.14 - klo: 14.31 »
Kunnon kalustopornoa Durango-miehille! Tuohon verrattuna oma Dura on aika "plain", vakiorungoon vaihdettu vain ratasdiffi, aluhexit ja akkupannan mutterit.

Niin ja kohta kaikki hipot ja blingbling on saven ja pölyn peitossa.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #596 : 27.05.14 - klo: 15.09 »
Millä renkailla on porukka turraillu menemään? Pölyinen ulkorata kyseessä, ei juurikaan blue groovea. Pitäisi keksiä joku rengasvaihtoehto millä pääsis liikenteeseen.

Jos jollain on ajokuntoisia renkaita+vanteita myynnissä ulosheittohintaan (eturenkaiksi) niin pistä yv hintapyyntöineen.


Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #597 : 27.05.14 - klo: 19.40 »
Millä renkailla on porukka turraillu menemään? Pölyinen ulkorata kyseessä, ei juurikaan blue groovea. Pitäisi keksiä joku rengasvaihtoehto millä pääsis liikenteeseen.

Jos jollain on ajokuntoisia renkaita+vanteita myynnissä ulosheittohintaan (eturenkaiksi) niin pistä yv hintapyyntöineen.
ProLine Caliber on ollut suosituin kisarengas ja on varma valinta. Foorumin perusteella Gladiator toimii hyvin pölyisellä radalla ja omien kokemuksien mukaan myös hyväkuntoisella kisaradalla ihan hyvin.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #598 : 28.05.14 - klo: 13.19 »
Onko käytössä sama kuvio ympäriinsä vai eteen joku vähemmän haukkova ?

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #599 : 28.05.14 - klo: 13.53 »
Eteen kannattaa laittaa vähemmän pitävät renkaat. Itse olen nyt ajellut lavangossa calibereilla takana ja edessä on louisen kuluneet maglev renkaat. Tällä yhdistelmällä ainakin mun auto menee nätisti mutkissa koska etu rengas luistaa sopivasti mutta kääntyy silti hyvin.

olen myös kokeillut edessä uusia renkaita mutta sitten kääntyy liian terävästi ja perä pyörähtää helposti.
Team associated RC8B3.1