Kokosin uuden DESC210R kitin, joka on kasattu epätasaisen ja liukkaan radan vaatimusten mukaan. Ajanottoa ei ollut vielä kiinni, mutta tuntuma oli lupaava parin akullisen jälkeen. Sunnuntaina otan auton näillä näkymin kisakäyttöön Kotkan kerhokisoissa. Laitan speksit jakoon, jos joku haluaa testailla samoja säätöjä.
Perusosat:
- DESC210R type B DIMEC-rungolla
- Reventon Pro säädin ja Speedpassion 8.5R kone
- Savox 1258TG-servo
- Sanwa RX-462 vastaanotin
Viritysosat:
- Diggity Desing hiilikuituiset iskarituet edessä ja takana. Takana 2 mm matalampi iskarituki.
- Durango RR SUSPENSION HANGER -2MM LRC (3 DEGREE) (TYPE B)
- Exotek RF HANGER WITH SHIMS + LRC #1373
- BIG BORE PISTON SET(TYPE B) #TD330590
- Exotek FR BRASS WEIGHT #1222 + 10g lisäpainoa päällä
- Durango WHEEL HEX 15mm(OLIVE) #TD310400
- Durangon Iskarisuojat edessä ja takana
- Durangon violetit iskaritiivisteet
- Durangon nitratut "kultaiset" iskarinvarret
- Durangon iskareiden alapään alumiinikorkit
- Durangon iskareiden alumiiniset jousien säätömutterit
- Kuuladiffissä wolframikuulat kehällä ja trust-kuulina keraamiset
Säädöt
- RM3 takamoottori 21T pinjonilla
- Iskari 2x1,6 edessä ja 2x1,7 takana. Öljyt edessä 30wt ja takana 25wt.
- Jouset tumman sininen edessä ja takana vakio vaaleansininen.
- Maavara edessä 31mm ja takana 30mm
- RF 1,5 korotuspalalla, kun muovirungolla ei voi käyttää alinta asentoa ilman suurta työstöä.
- Takana ja edessä linkit mahdollisimman pitkät. Takalinkeissä ei alusprikkoja vaihdelaatikon puolella.
- Renkaat Caliber 2.0 M3 takana ja edessä Slicer M3
- Eturenkaiden akselien laakerit shimmattu Jenkkifoorumin ohjeiden mukaan
Tulossa on vielä uudemmat DIMEX X pallokupit ja teräksiset linkit vaihtuvat samalla titaanisiin. Vetoakselin vaihtuvat myös 97mm versioihin, kun vakiot ovat hieman liian lyhyet noilla säädöillä, kun tukivarret tulevat alemmas. Hieman jäykempiä jousia aion vielä kokeilla edessä ja takana.