Omassa Summitissa on Speed Passionin harjaton ja sensorillinen kombo 2200kv koneella ja minusta auton idea vaan paranee sillä :)
Sensorillisella mönkii hyvin, huippuja sopivasti ja mukavampi käyttää lipojen kanssa kuin wanhempi hiilisäädin. Tuttu ajaa 6s ja 1800kV kone, toimii hyvin pulkanveturina, mutta myös räimesautona. 2200kV on 4s-lipojen kanssa vakiovälityksillä aika sopiva.
Mitä tulee auton kestämiseen, on se aika paljon ajajasta kiinni. Vetarit saa lukkoja ja lyhyttä vaihdetta käyttämällä poikki aika helpostikin, mutta fiksulla ajolla auto pysyy kyllä nipussa noilla sähköillä. Diffit on sirommat kuin esim. E-Revossa, joten jos hakee räimesautoa, jolla ajetaan Kovaa ja Isoilla Tehoilla, löytyy E-Revosta parempi vaihtoehto.