RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: jonde_sorone - 06.02.09 - klo: 09.51
-
mä oon vaihtamassa .12 mottia .21 mottiin tehojen vuoksi kun ei tuo .12 motti jaksa pyörrittä tuota autoa kunnolla se auto on kyöstin stadium force ja se motti joka oli siinä on RB .12 ja se mikä on määrä laittaa sinne on GM NITRO BULL ku piti laittaa ossin V-SPEC motti mutta laitoin sen losi 8ightiin.
-
Onnea projektiin. Vai oliko täsä tarkotus kysyäkin jotain ja saada siihen vastauksia? Veikkaan että alkaa voimansiirto olemaan kovilla, ainakaan V-SPECia se ei olisi kestänyt. Joko sie kohta ostat ne radiot mistä oli puhe? Kävis ne tähänki projektiin :azn:
-
Ha haa tää on hyvä alku hyvälle projektille. Miten kauan luulet tuon voimansiirron kestävän. Itse veikkaan että hajoo kuin ekalla kerralla painat kaasun pohjaan :lol:
Katsotaan miten k-mark car kestää, kyllä se kestää sen pieni lohkoisen mutta ei ei.
Jerzi
PS Kokeile vaikka tuolla 4.6 mielummin niin voi jopa keuliakin :lol:
-
Mahtuuko mukaan??? Mittailin itsekin joskus kyseiseen autoon, enkä nytvarmaksi sano, mutta taisi olla, ettei iso takapuhalteisen pakokäyrä mahtunut... Saa toki kumota, jos parempaa tietoa löytyy.
-
Ei kestä ei :roll: En ainakaan usko, enkä myöskään usko että suoraan menee tuohon? Missä muuten ne sinun läähdyttimen kiskojen kuvat ovat?
-
Oliko .18 vielä samankokoisia suunnillen kuin .12, sillähän saisi tehoa jo aika hyvin. En muista kunnolla, oliko se vain .15 samankokinen vai ollaanko ihan harakoilla.
Voi tämäkin projekti onnistua jos kädentaidot on paremmat kuin kirjoitustaito.
-
Laitappa .18 kone, se menee "heittämällä" paikalle kiinnitykseltään, vielä sivupuhalteinen niin ei tarvii tuskailla.
Voi tuolla .21 koneella tulla ongelmia, ensin asennuksessa, kun putki on eri suuntaan, ja sitten ajossa kun paikkojen kestävyys on aikas rajoilla.
e. Itse vaihdoin .15 koneen tilalle .18 koneen pari vuotta sitten, vakiolla ei tietoakaan keulimisesta mutta uudella motilla nosti nokkaa, mutta silti oli tehot ihan hyvät autolle, ettei ollu "ylitehonen".
-
Ei kestä ei :roll: En ainakaan usko, enkä myöskään usko että suoraan menee tuohon? Missä muuten ne sinun läähdyttimen kiskojen kuvat ovat?
kamerassa
-
Mahtuuko mukaan??? Mittailin itsekin joskus kyseiseen autoon, enkä nytvarmaksi sano, mutta taisi olla, ettei iso takapuhalteisen pakokäyrä mahtunut... Saa toki kumota, jos parempaa tietoa löytyy.
eihän se heti heittämällä mennyt vaan piti modata autoa...
-
Pikkulohkoissa 12-18 on kaikissa samanlaiset koneenkorvat, eli auto missä on esim. 12 kone käy koneet kokoon 18 asti heittämällä ja myös isolohkoissa 21-32 on keskenään vastaavat koneenkorvat, eli esim.21:n voi korvat vaikka 28 koneella kiinnityksen puolesta.
Ja löytyisihän revoon ja t-maxx:n tarkoitettuja koneita jotka ovat sylinterin tilavuudelta "isolohko" kokoa mutta lohkossa on kiinnityskorvat mallia pikkulohko,
esim:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_79/products_id/20016 (sirio27)
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_79/products_id/32521 (rb23)
..eli linkkien koneiden pitäisi mennä heittämällä kiinni kiinnityksen puolesta, vaikka ei se nyt kummonen homma ole tehdä pohjalevyyn reikiä uusia pukkeja varten.
ps. tässä muutama kyosho stadium force topikki..lisääkin olisi..ja ilmeisesti tulee..
http://rc10.fi/index.php?topic=33423.0
http://rc10.fi/index.php?topic=26297.msg245754#msg245754
http://rc10.fi/index.php?topic=12097.0
-
Moi mulla olisi myydä o.s. cvr-18 motti ajettu huolella sisään ajo vain. Se sopisi tohon ittellä ollu kiinni gt10 autossa. SE motti on sivupuhalteinen.
-
Pistettiin kaverin kanssa aikoinaan HPI Nitro Rush Evoon kyoshon GSX (?) 21 moottori, siis Mad Forcen moottori. Täytyy sanoa että se auto LENSI! Ja kestikin, melkein... Pohjalevy vääntyi ja sen seurauksena pyörähti pääratas vähän... Suoristettiin se ja pistettiin kiltisti T-15 kone kiinni takaisin :grin: