1
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "Mr Ollinmaki"Eipä tullut voittoa Suomeen, mutta oli hyvät kisat kuitenkin.
1. Michael Salven
2. Craig Drescher
3. Peter Pinisch
13. Tony Raikas
15. Timo Rinne
17. Teemu Leino
21. Teemu Saarinen
40. Jarno Siltanen
60. Antti Ollinmäki
63. Pekka Koivula
66. Tom Kalves
69. Kari Sinisaari
19. Roland Ström (paras Ruotsalainen)
Kaikkiaan 133 kilpailijaa.
Lisää, katso:
http://www.mac-amstetten.at/
Eli:
1. Serpent 705
2. Associated NTC 3 FT
3. Associated NTC 3 FT
Miten muut automerkit finaalissa ?
Myöskään alumiinisia C-Hubeja en hankkisi. Rahat voi käyttää paremminkin. Ne alkuperäiset muoviset on aivan riittävän kestävät. Lisäksi niillä alumiinisilla ei ole merkittävää vaikutusta suorituskykyynkään.
Lainaus käyttäjältä: "artov"Ei haittaa sisällä kun ajetaan pienillä väliytyksellä 93/90 vetorattaalla ja 23,22,21 pinionilla, niin se pakostakin vähän hinkkaa. Se hihna vain kiillotaa koneen pinnan
Daniel myi mulle 24 ja 26 pinjonin.. ja silti osuu hihna koneeseen ?
Eli 24 on kiinni virissä ja 26 sanussa...
Tässä olisi pari kysymystä...
Miksi FK autossa oli valmiiksi kasatut diffit ja ne alu osat oli kiinni autossa :?:
Onko ne rasvattu ne diffit valmiiksi? Kannattaako niille tehdä mitään.. Itse en tehnyt :?
Näin kesäkauden lähestyessä kiinnostas setupit asfaltille/lyhyille tukivarsille? 0 metriä skoodalla asfaltilla ajaneena aivan hukassa lähtökohdista..
Mites muuten viimekesänä, muovi- vai hiilikuitualustaa suosittiin?
joo, Mount Pro-Line löytyy himasta. Ehtii treenaa enemmän kun voi laittaa uudet dyllat alle muutamassa sekunnissa!
Teppo: Liimaa renkaita... 8)
Tunnelma varikolla oli rento, mutta hieman pitkäveteinen.. on vaikea keksiä kovasti tekemistä 1.5 tunnin erävälille kun moottorien sorvaus yms on jäänyt pois, joten ainoastaan ladataan akku ja laitetaan pitoaineet renkaisiin..
Lainaus käyttäjältä: "TJ"Lainaus käyttäjältä: "VesaK"Kahden rengaskierroksen sääntöä perustelemme paitsi TS-luokan kilpailujen tasokkuudella maassamme ja kokemuksella nykyisestä käytännöstä, myös mahdollisen 6 renkaan käytön mukanaan tuoman ”epänormaalin” rengastustekniikan hankaluudella
EM-kisat 2004 ajettaneen samalla kuuden renkaan järjestelmällä.. siihen en ota kantaa onko se fiksua vai ei. Käytännössä tuo johtaa siihen, että kaikki ovat samalla viivalla kisan alusta loppuun saakka, sillä renkaat ovat yhtä vanhoja. Sekarengastus ei liene realistinen vaihtoehto, sillä se vaatisi eri setupin.
Kyllä uskon, että EM kisoissa on pakko käyttää 6 rengasta. JA se vaatii paljon testaamista !
Toivottavasti Suomessa ei mennä ko. käytäntöön.
Kahden rengaskierroksen sääntöä perustelemme paitsi TS-luokan kilpailujen tasokkuudella maassamme ja kokemuksella nykyisestä käytännöstä, myös mahdollisen 6 renkaan käytön mukanaan tuoman ”epänormaalin” rengastustekniikan hankaluudella
Ja TJ:lle sekään ei yleensä riitä
Cai, olet kerrankin oikeassa. Ihmeiden aika ei ole ohi! Jatka samaan malliin
Nyt Kuusankosken ja Turun kisojen perusteella ajaisin paljon mieluummin yhden alkuerän vähemmän kuin lähtisin myöhään illalla kotimatkalle. Formaatti 1 harj, 1 eräharj, 3 alkuerää + 3xA-fin ja 2xB,C,D,...-fin lyhentäisi aikataulua noin 1,5 tuntia ja kisat loppuisivat n. klo 20.00 nykyisen 21.30 sijasta.
TJ: Pidon huonontaminen on yksi keino huonontaa kierrosaikaa ja näin mahduttaa paljon kuskeja samaan erään
Voitaisiin aloittaa lauantaina myöhemmin ja lopettaa sunnuntaina aikaisemmin ja silti saisi ajaa enemmän.
Turussa siis pitäisi olla 15 sekunnin kierros että 9 kuljettajaa voisi sijoittaa erään kuten yhdessä virin erässä on tehty.
Ootteko laittannu jonkinlaista foamia sinne bladderin ja capin väliin iskareita kasaillessanne? Miten paljon iskarinvarren pitäis tulla itsestään iskarista ulos? Itse en ole laittanut sitä foamia, ja iskarinvarsi tulee itsestään noin puol senttiä ulos. Tahtoo vaan tietää että miten se pitäis olla.
Lyhyet tukivarret tilauksessa!
Tosin sellaisilla muutoksilla, että automaattikuittausta ei käytetä ja siten, että kuittaus lähetetään ja nimi tulee listoille vasta kun ilmoittautuminen on hyväksytty. Edellisen kisan kokemusten perusteella n. joka kolmannessa ilmoittautumisessa (en ole laskenut) oli jotain huomautettavaa. Yleensä liian vähän tai laittomia kiteitä.
Jos sattuu liikkumaan torpan suunnalla lauantaina kandee poikkee kyselemään ja kattelemaan Xray säätöjä, pitäs olla vahvistuksia ihan "ulkomailta" asti
En tarkoita:
http://www.team-orion.ch/news/images/orion-gp3300sp.jpg
Ja esitämpä samaan syssyyn toisen kysymyksen: Mitkä ovat TP-10 luokan kori määritykset, samat kun sähkössä?
Eipä taida oikosulun vaaraa olla... :lol:
Voin kysäistä kiinnityksen viikonloppuna, niin ei tarvi arvuutella kiinnitystavasta.. oma veikkaus on ihan lämpölaajenemiseen perustuva kiinnitys.