991
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 18.10.10 - klo: 19.02 »
tänään kun menin sitä konetta nyppimään käyntiin niin se otti ja käynnistyi. Ihme koneita noi forcet
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tarkista kaasarin tyhjäkäyntiruuvin välys. Kun laitat "trimmillä lisää kaasua" niin meneekö varmasti trimmi oikeaan suuntaan? Eli tyhjäkäynti aukeaa.
Myös mahdolliset polttoainesuodattimet kannattaa katsoa ettei niiden sisään ole eksynyt roskaa tukkeeksi asti. Ilmansuodatinkin kannattaa vaihtaa välillä, varsinkin jos se on likainen päältä.
Onko moottorin kannessa/hehkussa mahdollisesti joku roska joka ei päästä hehkua kunnolla kiinnittymään tulppaan? Eli tällöin moottorissa kiinni oleva tulppa ei hehku vaikka hehku tuntuisi olevan tulpassa kiinni...
Katso myös että polttoaineletkut menee oikein. Eli pakarista tankkiin ja tankista koneeseen. Ja tankissa letkun oikein päin.
Pyöriikö kone varmasti kun starttaat? Ettei ole yksisuuntalaakeri mennyt rikki vetostartista.
eli otsikko kertonee kaiken tarpeellisen eli kyseistä konettaa vaivaa kyseinen vika
puristuksia on ja kone ei oo missään öljysessä möhnässä eli ei pitäs vuotaa mistään ja eilen lähti laakista käyntiin.
kokeiltu on
eri hehkutulppia
hehkutinta latailtu
trimmistä annettu kaasua (vetostartti siis käytössä)
ryypytetty enempi ja vähempi (ei kuitenkaan nestelukkoon asti)
ja ei siis tosiaan lupaakkaan
tulppana on nosramin R4
Igt2:ssä on päivitetty gxr 28sg moottori. vanhan ja uuden moottorin tunnistaa jäähdytys siilen väristä. Vanhassa se on sininen ja sg mallissa musta.