Kirjoittaja Aihe: kyoshon krossari  (Luettu 2304 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
kyoshon krossari
« : 30.04.03 - klo: 13.34 »
kyoshon krossarit alkaa nopeasti väljäämää.
niitä on moitittu.  

assolla ja yokomolla , tunderilla... on parempiakin kuin kyoshot.
itelläni on kyosho krossari ja se on huono.

kannataa ostaa kunnon krossari saman tien.

kannattaa katella krossari kisa tuloksisia, mitkä autot niissä pärjää ja on kärjessä sen avulla voi päätellä tai ainakin saada vinkkejä hyvistä krossareista.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Re: kyoshon krossari
« Vastaus #1 : 30.04.03 - klo: 13.42 »
Hmmm...tässä tulikin kaikki tarpeellinen tieto kaikille krossareiden hankkijoille! Hieman heppoisilta tuntuvat nuo perusteet ja toisaalta täysin haukkuminenkin on aika kornia, kun katsoo esim. Kyoshon menestystä noissa 1:8 crosseissa! Eikös se Inferno ole pari kertaa voittanutkin  :?:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jees..
« Vastaus #2 : 30.04.03 - klo: 13.59 »
Noh, jokainen osaa tälläiset asiantuntijatietoiskut jättää ihan omaan arvoonsa.. :wink:  Kyosho valmistaa autoja laidasta laitaan, halvempien vehkeiden laatu ei välttämättä kaikkia tyydytä, mutta eiköhän crosseista etenkin 1:8 infernot ole laatupelejä, joskin hinnakkaita sellaisia (mikä ei olisi..).
Lahti Rock City

Poissa rc-boy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #3 : 30.04.03 - klo: 14.02 »
Ei voi sanoa Kyoshoa huonoksi. Onhan se voittanut 6 peräkkäistä maailmanmestaruutta.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
kyoshon krossari
« Vastaus #4 : 30.04.03 - klo: 14.31 »
ja maailmanmestaruuden voittaminen on pelkästä autosta kiinni vai?

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #5 : 30.04.03 - klo: 14.55 »
Lainaus käyttäjältä: "rc-boy"
Onhan se voittanut 6 peräkkäistä maailmanmestaruutta peräkkäin.

Poissa rc-boy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #6 : 30.04.03 - klo: 15.05 »
Lainaus käyttäjältä: "RChullu"
ja maailmanmestaruuden voittaminen on pelkästä autosta kiinni vai?

No ei tietenkään, mutta ei se huono voi olla jos noin hyvin pärjää.

Poissa Rc-Poika

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.muuttojokinen.fi/niklas
kyoshon krossari
« Vastaus #7 : 30.04.03 - klo: 16.56 »
Kuten sanottu kisojen voittaminen ei todellakaan ole autosta kiinni. Oli auto sitten mikä vain. Kunhan autossa vain paikat kestää niin krossissä pärjää hyvin. Hyvä esimerkki tästä on että 80-luvun krossilla voittaa vielä helposti nykyaikaisen krossin.  Kunhan autossa vain paikat kestää niin se on hyvä.
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Otsomaani

  • Vieras
kyoshon krossari
« Vastaus #8 : 30.04.03 - klo: 18.13 »
Tämä on juuri yleinen suhtautuminen Kyoshon autoihin. Kyosho olisi paljon suositumpi jos se keskittyisi vain kilpapeleihin eikä mihinkään Alphoihin. Kyosholta tulee monia hyviä autoja jotka ovat pärjänneet ympäri maailmaa. Näitä ovat esim. V-one R, Fantom, Inferno MP7.5, Ultima RB type R (Japanin mestari?)...

Yksi syy miksi monet näistä autoista jää pois kisoista täällä Suomessa, on niiden hinta! Halvemmalla saa muita merkkejä. Eikä tietenkään autot voi pärjätä kisoissa jos niillä kukaan ei aja. Japanissa Kyosho "dominoi" kisoja koska siellä ne Kyoshot ovat halvempia.
Eli Kyoshon autoja on turha haukkua jos on omistanut vain jonkun Pureten Aplhan! :wink:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
kyoshon krossari
« Vastaus #9 : 01.05.03 - klo: 09.44 »
Älkääs nyt haukkuko Alphaa. Ihan kelpo auto se on, vaikka onkin saanut paljon negatiivista palautetta. Ehkäpä vika on porukassa joka ei osaa käyttää sitä!  Oma Alphani on kestänyt hyvin monsterin ohella, sillä on hauska ottaa kisaa, ja osat ovat helposti saatavilla kaupasta, eikä turhaa säätämistä tarvitse tehdä. Ihan hyvä auto aloittelijalle, joka haluaa päästä ajamaan ilman turhia säätämisiä ja ihmettelemisiä.

Onhan tuo uusi Inferno TR-15 Monster Touring Car ihan mukavan näköinen ja kulkeekin aivan varmasti kovaa ja komeasti! Kyoshon kannattaa jatkaa myös noiden "lelujen" tekemistä, sillä moni ei halua ajaa kilpaa vaan rällästää pihassa kovaa. Ei siihe piharällästykseen kannata mitään 500-700 euron kilpuria laittaa, onko siinä mitään mieltä?

Itse ajattelen siirtyä ajamaan kilpailua heti lukion jälkeen. Tässä olisi tarkoitus ostaa Ho Bao Hyper 7 pro r (siinäpä vasta mallinimi!!!).

Entäs Ultima ST??? Ihan hyvännäköinen auto, leikkimiseen meinaan. Ajetaanhan noilla Stadium Truckeilla kisaa amerikassa niin pienoismalleina kuin oikeina autoinakin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
tarkotin kyoshon sähkö krossareita
« Vastaus #10 : 04.05.03 - klo: 19.05 »
tarkotin kyoshon sähkö krossareita

Poissa virittelijä

  • Jäsen
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #11 : 09.03.05 - klo: 12.55 »
ultima st on ihan hyvä mutta siinä tietyt osat hajoavat aina joskus kun en oikein osaa ajaa   :x

nuo kyoshon autot ovat hyviä aloittelijalle koska niitä on helppo virittää aina vähän kerrallaan ja saahan niihin vähän isompiakin viritys projekteja ostettua  :)

t: yksi kyosho ultima st:n omistaja
Ei kokemusta kesäajosta.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #12 : 09.03.05 - klo: 16.07 »
Oliko  järkeä nostaa näin vanha aihe,varsinkin kun ei juuri asiaa tunnu olevan?

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
kyoshon krossari
« Vastaus #13 : 09.03.05 - klo: 16.31 »
Lainaus käyttäjältä: "virittelijä"
ultima st on ihan hyvä mutta siinä tietyt osat hajoavat aina joskus kun en oikein osaa ajaa   :x

nuo kyoshon autot ovat hyviä aloittelijalle koska niitä on helppo virittää aina vähän kerrallaan ja saahan niihin vähän isompiakin viritys projekteja ostettua  :)

t: yksi kyosho ultima st:n omistaja


Kyllä kaik´kia autoja pystyy helpostikkin virittämään, mutta se virittäminen ei ole kaikkein tärkeintä, eka on opittava hallitsemaan autoa.