Hö hö hö, ei TOSIAAN oo unohtunu
Kuuluu sit joskus ku kuuluu. Mä sanoin aiemmin et toi TS GP460 menee toiseen mun Bajoista. Mitähän sille TOISELLE Bajalle tapahtus ehkä.... :D :D
Alkujaan kaavailin Wankelia tohon Super Sandrailiin mutta toi BZM vaan sopi niin prkleen hyvin santikkaan joten se oli luonnollinen valinta tohon kiuluun. Santikkaan olis ehkä saanu ton wankelin muutettuna 2-kammioseks mutta siit olis tullu niin painava että puolet alustasta olis pitäny tehä uusiks. Ja Bajaan ei kahta kammiota mahdu joten sen teen vaan ykskamioisena. Vähän aikaa ku oottelen ni turboahtimet alkaa olla tarpeeks pieniä....nyt olis jo yks ahdin jota vois käyttää tähän mottiin jos sen tekis 2-kammioisena.
Homma muuttus helpoks jos Losin maahantuoja päättäs mainosmielessä antaa mulle 5IVEn. Sit mahtus ja vois tehä jotain mikä pistäs vetelät pökään näille mun muille vehkeille. Mut mun täytys saada uus Losi ilmaseks, koska yhtäkään uutta autoo en osta. Mulla on niitä jo 4. Viides mahtus ja Losi on jotakuinkin ainoo auto missä on oikeenlainen konsepti näistä bensa-autoista.
Kaikki muut nelivedot on mun mielestä vaan kopiomukaelmia FG:n konseptista joka ei ollut hirveän onnistunut. Arvostan FGtä merkkinä. Eskortin perustana on mm. Carson joka on noilta ajoilta oleva kopio FGstä kuten myös esim. MCD. Carson oli pakko muuttaa paremmaksi ja senhän mä teinkin. Losi oli ajatellut samoin oman mallinsa teknisestä layoutista. Mä julkistin SRT4 Eskortin jotakuinkin samaan aikaan kuin Losi julkaisi oman mallinsa.
Takavedoista HPI Baja on edelleenkin paras ja nelivetoja ei mulle muita oo kun oma muuteltu himmelini ja Losi. Muut merkit on vain huonoja toistensa kopioiden kopioita. Kivahan niitä on kattella mutta eivät herätä sitten minkäänlaisia ostohaluja mussa. Ehkä joku Elcon just menis mutta olkoon sekin rauhassa. Tää on vaan mun mielipide, ei muuta. Turha alkaa tästä sotimaan mua vastaan mitenkään. Ei sellanen kannata. Jokasella on omat mieltymyksensä. That's it.