Litran verran on nyt konetta pyöritetty.6tankkia pukilla tosi rikkaalla ja vähän kaasutellen.välillä pyöri ok välillä sammuili
.sit 7-11tankkit ajelin pihassa välillä kaasu pohjassakin.löylyä tuntuu olevan buggyn tarpeiks ja yli.aluks ku ajelin nii sammuili jatkui ja vähän väliä piti säätää.kunnes älysin että tankinkorkista on silikooni orengas turvonnut eikä tankki välttämättä menny kiinni.korjasin uudella orenkaalla(en tiijä onko sekään bensaa kestävä)ja kone pelas hyvin viimeisen tankin.täytyy tehä uus bensa satsi ja säätää kohilleen,nyt jonkin verran rikkaammalla kun ohje neuvoo.saattoi johtua ilma vuodosta mut kone kävi vähän liika lämpöisenä,noin pintakaasulla jo helposti sen 90-110.jos ei saa viileämpänä käymän niin kesällä tulee kyllä kuuma.semmonen kiva ominaisuus tässä tuntuu olevan että tartti laatikolla ei tarvii hangat,hörähtää käymään iha pikku pyöräytyksellä.nitrot harvoin minun käytössä on käynnistynyt noin helpolla.radio häiriöitä en tänään huomannut,laitoin vastarin ekaks keulille,sen viereen regulaattorin.sit vaihdoin syttylaatikon keskelle,kuvassa sen omavalmiste vastarilaatikon tilalle.kaikilla muilla vaihtoehdoilla radio sekoili enemmän tai vähemmän.eli vastari on saatava mahdollisimman etäs muista virta vehkeistä.pöydällä se toimi ihan ok mut kun kone pyörii niin häiriöt alkaa.
Nyt on pienkonebensaa ja 6% seosta ehdotettu.onko muita ehdotuksia.ite meinaan tehä nyt uuden litransatsin shn öljyllä ja laitan vähän lisää oikeeta 2töljyä.pienkone pensaa en meinannu hommata,mut tuo öljy on kyllä mietinnän arvoinen juttu.ymmärtääkseni hyllyssäni oleva mobilin 2t öljy on kuitenkii sen verran laadukasta et riittänee.