On ehkä hyvä, että suurin osa nopareista ei mahdu tohon koloon. Perän pohjatessa saa nopari tosi kovan tällin tossa paikassa. Sivulla edempänä shokki on paljon miedompi. Kokeiltu juttu, teoriakin on samaa mieltä.
En oo tullut tuollaista ajatelleeksi, isokin ongelma? vanha harjalinen nopari oli tuossa kolossa muutaman kuukauden. en tiedä kuinka paljon painojakauma vaikuttaa ajettavuuteen, mutta ainakin näyttää eptasapainoiselta kun keskellä kaukalossa on tilaa ja nopari sivussa.
Entäs jos vähän dremelöisi koria ja siirtäisi akkua taakse ja noparin sen eteen?
itsellä myös aluksi paljonkin ongelmia pyörähteyn kanssa, vaihdoin paremmat renkaat, suurimman "toe" palan taakse, diffiin jäykemmät öljyt ja känsin vielä "REAR SUSPENSION ARM"it. Nyt ongelmana on jo liikakin aliohjaus, mutta mieluummin vedän mutkan pitkäksi ja menetän vähän aikaa kuin pyörähdän.
Kunhan tulevaisuudessa ajotaidot karttuvat niin voi alkaa säätämään lisää kääntyvyyttä.