Mulla kans on nyt mennyt kytkinlaakereita aika paljon, eli n:joka ajokerralla. Entisillä laakereilla (ovat vieläkin tallessa) niin oli Hyper 7 moottorin mukana tulleet kytkinlaakerit ja niillä ajoin ihan oikeasti n.5gallonaa, ennekuin oli niin paljon klappia niissä että oli pakko vaihtaa (nykyään slässissä etupyörien hexien muunnos sarjassa
). Ja ne kesti, oli miten paljon välystä tahansa tai miten vähän. Sitten ostin jostakin uusia laakereita ja niitä vaan meni illassa aina yhdet ja vielä niin pahasti että kuulista ei ollut tietoakaan ja kytkinkello söi melkein tankkiin reiän... Että onko laakereissa oikeasti muka niin paljon laatueroja että näin käy?! Risoo joka kerta ottaa kone ja kaikki irti ja vaihtaa yhet laakerit, kun niin paljon väljyyttä tai sitten menny tohjoks. On kokeiltu jopa niin isoakin välystä että kerran söi jo yhestä kellosta rattaatkin pois... ja aina pitänyt sellaisena välystä että mahdollsimman pieni ääni kuuluu rattaistosta ja kun pitää ''isosta'' rattaasta kiinni ja kytkinkellosta heiluttelee niin on pieni välys ja pitkittäis suunnassa juuri suunilleen sen verran kuin HOKE tuolla kertoi.
Kaverin käyttämät keraamiset laakerit taas kestää paljon paremmin!
Niin ja pakoputken tiivisteitä menee kans aina illassa yks, kun karis joskus radalle se pakoputken kiinnitys härpäke niin nyt on pilli nippusiteella mutasuojassa kiinni, niin se on kans yleensä rikki. Ei siis moottorin ja pillin välinen tiiviste, vaan alkukäyrän ja pillin välinen tiiviste...
jospa ens kesänä pitäis vaan polttis kamat hyllyllä ja surruuttelis sähköllä