Kirjoittaja Aihe: Kyosho Landmaxit  (Luettu 95142 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #390 : 05.05.06 - klo: 00.01 »
Juu, se voisi auttaa. Ei muutakuin liityt tähän meidän "4-T kerhoon"...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #391 : 05.05.06 - klo: 00.13 »
Njää, tuolla on Infinity Samurai 521 odottamassa  :)
| Academy | Axial |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #392 : 05.05.06 - klo: 14.35 »
Eki, tuli mieleen että kun RC Car Action aikoinaan testas .40 autonelaria T-Maxxissa niin totesivat että konventionaalisesta 2T pakoputkistosta olisi ollut hyötyä auton rakentamisessa tehojen suhteen (= viripilli). Sunkin kannattaa harkita, jos tuo on laiska, vaikka toki on sanottava että eri moottoristahan tässä on kyse.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #393 : 05.05.06 - klo: 20.03 »
Pitänee testailla tuota putkistoa itsekin. Minulla on kaksi putkistoa, toinen samanlainen kuin sinulla Mika ja toinen samanlainen kuin sinulla .21  8)

Taas vain ongelmia kytkimen kanssa, tänään ruohikolla revitellessä antautui se alukytkinkin... Taidan koettaa seuraavaksi sitä Kyoshon kytkintä, en nyt muista mitä materiaalia ne palat olivat, mutta jotain on kokeiltava.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #394 : 05.05.06 - klo: 20.09 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Eki, tuli mieleen että kun RC Car Action aikoinaan testas .40 autonelaria T-Maxxissa niin totesivat että konventionaalisesta 2T pakoputkistosta olisi ollut hyötyä auton rakentamisessa tehojen suhteen (= viripilli). Sunkin kannattaa harkita, jos tuo on laiska, vaikka toki on sanottava että eri moottoristahan tässä on kyse.



Mika tuo on aivan varmasti 99% totta, mutta olen 100% tyytyväinen jos saan edes toimimaan tuon paketin mitä tulee kiinni. Eli minulla ei tällä hetkellä ole väliä kuinka lujaa kulkee. 8)


BTW: tänään työkaveri sorvasi puuttuvat osat pako putkeen, hitto oli taas kyllä työkalut kovilla kun rosteri putkea taivuttelin. Sekä juuri ja juuri riitti butaani propaani kaasu pillissä lämpö rosterin ja messingin yhteen juottamisessa hopealla. Pistän huomenna pari kuvaa pakoputki kompleksista. :wink:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #395 : 06.05.06 - klo: 00.43 »
Bongasin eBaysta vielä maalaamattoman Lancerin korin LandMaxiin jossa mukana tarra-arkki jossa Neste tarrat ja kaikki ;-) Tohtineeko sillä edes ajaa mutta komia hyllyyn haha

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #396 : 06.05.06 - klo: 20.15 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Bongasin eBaysta vielä maalaamattoman Lancerin korin LandMaxiin jossa mukana tarra-arkki jossa Neste tarrat ja kaikki ;-) Tohtineeko sillä edes ajaa mutta komia hyllyyn haha



Taisin itsekin samaa koria katsella. Tänään sain moottorin sun muut vermeet kiinni, kaasu linkistö tuottaa vielä pään vaivaa että saa jouhevasti sen liikkumaan. Ja myös näyttää siltä että uuden pidemmän flexi putken joutuu hankkimaan kun tuossa nykyisessä menee ehkä vähän turhan niukille pituus. Kuvia en jaksanut upata ei enään tänään (ei jaksa) :mrgreen:

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #397 : 07.05.06 - klo: 01.35 »
Minäkin sain kytkimen taas toimimaan. Alkaa minullakin auto olemaan vähitellen kuosissa, tän päivän ajoilla kaikki toimi niinkuin pitikin, ehkä koneen lämmöt vähän korkealla, tosin missään en ole nähnyt suositusta koneen lämmöille. Kosketuslämpömittari näytti todellista lämpöä kannenpultista mitattuna 136 C ast. Mutta, kun tuo on männänrenkaalla varustettu kone, niin sen pitäisi kaiken järjen mukaan kestää vähän korkeampia lämpöjä. Nyt vielä kunnon huolto itse autolle, niin se on valmis radalle.

Sori ot, kyse oli väärästä autosta tälle pastalle... :oops:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #398 : 07.05.06 - klo: 07.41 »
Mitäs siitä, sama moottori :D Joo, ei noita lämpöjä tarvitse kauheesti katella.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #399 : 10.05.06 - klo: 20.46 »
Tässä nyt niitä kuvia omasta projektistä, nyt se rupeaa olemaan vähän niinkuin testiä vaille. Tuota putkea kyllä joutuu vielä muokkaamaan että saan sen tuohon pidikkeeseen kiinni sekä kaasulinkistö vaatii vielä hieman hiomista. Mutta muuten olisi testin jälkeen enään pientä hifistelyä letkujen yms yms kanssa.








EDIT: Niin ja ilman suodattimesta en ota kyllä kuvaa koska varmaan jokainen harrastaja nauraisi kippurassa. (proto vaiheessa)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #400 : 10.05.06 - klo: 22.35 »
Voitteko ottaa tuon konversiosarjan puhaltimesta lähikuvan ja laittaa sen tänne sivuille? Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka se on toteutettu...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #401 : 10.05.06 - klo: 23.01 »
Siinähän on siis vaan perus felkti, veto tulee tietääkseni remmillä kampiakselin/kytkinkellon päästä...

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #402 : 10.05.06 - klo: 23.34 »
Ei sittenkään mitään, pitäisi miettiä hetki :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #403 : 11.05.06 - klo: 15.40 »
Koskas mennään koeajolle, Brutales varmaan haluaisi mukaan kun käy täällä suunnalla usein

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #404 : 13.05.06 - klo: 00.10 »
Niinpä. Nyt alkaa autokin toimia ihan mukavasti, sen kun papattaa ympäri pihaa... Tulen maanantaina sinnepäin, silloin saattaisin hyvinkin innostua ottamaan Hobaon mukaan.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
a
« Vastaus #405 : 13.05.06 - klo: 09.29 »
Brutals, tuuhan tiistaina radalle papattamaaa...  :mrgreen:

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #406 : 14.05.06 - klo: 17.04 »
En taida ehtiä, tulen tiistaina Espoosta...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #407 : 14.05.06 - klo: 18.09 »
Menipä sitten sukulaispoika ostamaan Landmax II:n josta nyt jotain puuttuu... Ja mosastakaan tiedä onko käyntikuntoinen, mutta sehän nähdään. Mistä olette landmaxeihinne osia hakeneet?? Haussa nyt ens alkuun olis taakse koritolppa ja jonkin kuntoinen kori... Jos jollain tämmösiä löytys pakin pohjalta / hyllystä, niin kannattais tarjota!

Onkos tossa autossa jotain heikkoja kohtia, mitä kannattais viritellä? Tää on kumminkin poitsun eka auto ja luulen että kulkee sen tarkoituksiin ihan tarpeeks, ellei jopa liikaa...  :D

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #408 : 27.05.06 - klo: 19.43 »
Tervehdys pitkästä aikaa, päivitetään ekaksi mitä landmaxille on tapahtunut/tehty. Minulla oli se nelari projekti tässä vähän aikaa sitten mutta ensi testit osoittivat että ei oikein ollut sitä mitä halusin, mutta muuten se projekti oli oikein onnistunut koska saatiin moottori jopa käyntiin ja ajettuakin vähän. Suurin syy miksi luovuin projektista oli että ei saatu moottorin lämpöjä oikein kuriin, parhaimmillaan mitattiin koneesta 237 astetta toki nelari käy muutenkin hieman kuumempana kuin 2-tahti mutta kun rupesi putken ympärillä jo muovi hieman sulamaan niin päätin että myydään nelari pois ja laitetaan tilalle vanha kunnon kyosho gs.21 moottori. No ehkä sitten joskus tulevaisuudessa innostuu vielä nelarista. :roll:

Onnistuin muuten tässä viikolla erittäin hyvällä tuurilla hankkimaan lähes tulkoon kokonaisen toisen vanhan landmaxin eräältä FG rata kuskilta jolla oli semmoinen jäänyt hyllyyn pölyttymään ja ei sillä ollut mitään käyttöä, en kauaa miettinyt kun rupesi sitä minulle myymään. Kyseisessä rungosta ei radiolevyn lisäksi montaa ruuvia puuttunut sekä muutenkin sain siitä erittäin hyviä tuning osia mm: 70 hampainen teräksinen keskidiffin ratas sekä 100 kertaa paremmat iskarit, halutessa nyt pystyisi lisämään etu ja taka diffeihin 2 ratasta lisää jolloin saisi hieman enemmän diffeistäkin irti mutta taidan pitää ne vara diffeinä. Myös uusi kori tuli mukana (lancer evolution) sekä vara kierros renkaita, hintaa en kerro mitä maksoin siitä määrästä osia mutta ei siinä kannattanut kyllä kovin kauaa miettiä ostamista. :mrgreen:  8)


Ja näin ollen kun ralli kuume on tällä hetkellä niin kova niin käytiin tänään tattarin hiekka radalla ajamssa hieman RALLIA sopivasti parina päivänä satanut niin ei se ajaminen häirinnyt touring rataakaan kun ei kostea hiekka pölynnyt. Siis ekaksi täytyy sanoa että oli aivaan sairaan makee ajaa siinä pikku radalla jota vielä hieman muokkasinkin, siis oikeesti juuri niin hienoa kuin pystyy olemaan. :D  Vaikka tuo gs moottori ei tänä päivän ole tehoiltaa juuri mitään mutta juuri sopivasti kumminkin sille radalle ihan hyvin pystyi kahva edellä ajamaan tiukan S mutkan. Mutta antaa kuvien kertoa loput. (HALUU ÄKKII UUDESTAAN) :mrgreen:  8)  :wink:























Mika meidän täytyy katsoa joku ajankohta milloin mennään ajamaan vähän rallia.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #409 : 27.05.06 - klo: 20.24 »
Joo, no tuohan näyttää ihan mainiolta! Tulen nelitahdilla vierelle krossaamaan! :)

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #410 : 28.05.06 - klo: 15.49 »
Kyllä vaikka se rata on todella lyhyt ja kapea niin minun mielestä aivan riittävä juuri landmaxin kokoiselle autolle. Tuossa veljen kanssa mietittiin että jos ei kukaan pistä radalla pahakseen niin hieman tasoitettaisiin ja muutenkin korjailtaisiin rataa hieman.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #411 : 28.05.06 - klo: 21.38 »
Otin Lavangossa tyypit tolla Landmax nelarilla, muutamaa kurvia ja sitä pääsuoraa muutaman kerran.. hyvin driftaa!

Otettiin myös vähän viivalta 1:8 krossarin kanssa (Hobao + Kanai Evo II) niin ei jäänyt ja tais Landmax mennä aavistuksen ohikin (silloin ku meni suoraan) vaikka pienemmät renkaat.

Huisi peli ja äänet! Noissa pienissä renkaissa ei vaan pito riittänyt nimeksikään joten aikamoista seilausta. Realistista.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #412 : 28.06.06 - klo: 12.43 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Niinpä. Nyt alkaa autokin toimia ihan mukavasti, sen kun papattaa ympäri pihaa... Tulen maanantaina sinnepäin, silloin saattaisin hyvinkin innostua ottamaan Hobaon mukaan.


Oletko päässyt kokeilemaan nelari hobaota 2-tahteja vastaan radalla?

Kyosho Landmaxit
« Vastaus #413 : 24.07.06 - klo: 20.05 »
onko landmax 2 vakiona kakspottainen vaihelaatikko

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #414 : 24.07.06 - klo: 20.13 »
Ei ole.

Kyosho Landmaxit
« Vastaus #415 : 24.07.06 - klo: 20.32 »
mikäs

Kyosho Landmaxit
« Vastaus #416 : 24.07.06 - klo: 20.40 »
paljon landmax kulkee vakiona

Poissa ely

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
uusi lm kuski
« Vastaus #417 : 12.08.06 - klo: 16.07 »
Ostimpas sitte minäkin landmax1. se on silla uudella ossi 21zr moottorilla 2,4hp + tehopilli ja 2 pykäläinen vaiheloota! voipi olla että lähtee meikäläisen lapasista heti. täytyy varovasti aloitella. onkos muuten siinä senkatut ruuvin reiät pohjassa?
lähtee niinkö mummo metrin hangesta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #418 : 12.08.06 - klo: 17.40 »
eipä taida olla

Poissa paavi

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.villenkonsolisivut.urli.net        www.villenkotisivut.urli.net
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #419 : 13.08.06 - klo: 18.39 »
voiko täällä puhua inferno gt:stä. sarja on tehty landmax sarjan tilalle landmaxien poistuessa myynnistä????

siis myös inferno gt:stä ei pelkästään