Kirjoittaja Aihe: Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.  (Luettu 3854 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jätti-Potti

  • Jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« : 18.07.06 - klo: 12.10 »
Kyseinen nitroauto myy esim. jr-hobby ja sabe, sekä myös lähistön hobby-kauppa.

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_86&products_id=167&osCsid=651215cde64faedbe4a0117c912492e7
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=29746&grpid=401

Onko kellään tästä autosta kokemusta? Huippunopeus? Ongelmia?

Haussa on kestävä ja luotettava auto. Säätämistä on, mutta hermot menee jos auto on koko ajan rikki koska se ei vaan jostain syystä kestä. Joten huippunopeus ei ole tärkeintä, kunhan se nyt olis sähkistä nopeempi ja pirteämpi.
Auto ei tule kisakäyttöö, vaan "pihasuditteluun" radalla.

Sähkis onkin jo hankittu (Tamiya rising storm), ja 2 viikon jälkeen nitrot ovat alkaneet kiinnostamaan.

Ideoita, mielipiteitä?
Tamiya DF02...

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #1 : 18.07.06 - klo: 12.15 »
katselin yks päivä radal ku yks ryki tota EB4 käyntiin, hetken päästä katkesi se vetostartin nauha, no se korjas sen sit vartin rykimisen jälkeen katkes taas, ja jäi käynnistymättä   :o  

aikamoista kikkailua vielä se koetti ja tunsi vehkeet, mutta ei saanut millään käyntiin

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #2 : 18.07.06 - klo: 12.29 »
ja vetostarttihan merkkaa kaiken autosta ,jos se katkeaa niin auto on p*ska ?
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #3 : 18.07.06 - klo: 12.31 »
Ja kuka edes käyttää jotain vetostarttia krossarin kanssa? Meikäläiseltä löytyis ainaki samantien starttiboksi tai roto tai joku muu vempula ettei tarvi narun ja sen jousen kanssa taistella...

Poissa Jätti-Potti

  • Jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #4 : 18.07.06 - klo: 12.39 »
Oho.. ja minä kun luulin, että vetostartti oli hyvä asia  :mrgreen:

Ne starttiboksit ovat kai melko kalliit? Joten, tommonen rotostartti, sopiiko se suoraan vai pitääkö autoa ensin jotenkin moddailla?

Säätäminen on kai jotain mitä vie aikaa kaikilla nitroilla , ja paljon. Tai onko eri autoilla niin isot erot? Meinasin vaan kun ballu äsken kirjoitti että joku ei saannut auto käyntiin ja se jäi kokonaan käynnistämättä.
Tamiya DF02...

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #5 : 18.07.06 - klo: 12.54 »
No jos kone on rikki niin eihän se käynnisty, mutta itse ainakin olen saanut aina käyntiin enemmän tai vähemmän helposti.
Axial SCX 10 TR

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #6 : 18.07.06 - klo: 14.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Bagi"
ja vetostarttihan merkkaa kaiken autosta ,jos se katkeaa niin auto on tutti ?

No siis toi auto on nyt yleensäkin ottaen tutti verrattuna esim. hobbaan, kato hintaa.
- Tapsa

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #7 : 18.07.06 - klo: 17.38 »
Juu, on kokemuksia. Vetostartin kanssa ei ollut muuta ongelmaa, kun sen yksuuntalaakerin pitäminen kun autolla oli ajettu joku 3-5l. tuppas lipsumaan juuri silloin kun sen ei olisi tarvinnut lipsua. Muuten lähti käyntiin ihan kivasti(maksimissaan 7 nykäsyä). Idea on kyllä hyvä, mutta laakerin kestossa olisi parantamisen varaa.

Jotta autosta tulee "hyvä" pitää siihen lisätä:

-kallistuksen vakaajat(vaatii "muutaman" varaosa-pussin oston jotta tarvittavat hilkkeet on kasassa)

-keskidiffi ja metallinen spurri

-jarruvivut ja levyt että saa kumpaakin akseliin jarrut

-taakse nivelvetarit, koiranluut on aikas lyhyt ikäiset

-metalliset runkojäykkärit, runkolevy on muuten banaani melko nopsaan jos autolla hyppii

-kunnon runkolevy, orginaali on jotain "räkä" alumiinia

-kuulalaakerit joka nurkkaan, vakiona liukulaakerit jotka kuluu väljiksi litran ajolla(ja tuhoaa samalla akseleiden pinnat aiheuttaen julmetun klapin vaikka laakerit vaihtaakin jälkeenpäin)

-pehmeät talvi-mallin tukivarret joka nurkkaan, kestää paremmin normaalia ajoa(kunnon ilmalentoja ja kärryn pyöriä)

-kunnon radiolaitteet, orginaalit on jotain ihan uskomatonta p***aa. Kantavuus jotain 50m luokkaa

Olikohan tuossa nyt kaikki, no lisätään kun muistuu mieleen.

Muuten auto on ihan ok ajella, menee vaan sen rakentamiseen aikas paljon rahaa ja aikaa.

Sitten oma mielipide grossin aloittavalle:

Kannattaa satsata heti kättelyssä kunnon radioon(joku 150€ radiopaketti on ihan hyvä alkuun, esim futaba tai graupner), ostaa se starttiboxi(Hobaon isomoottorista porukka kehuu, mulla on TT:n boxi eikä mitään ongelmaa), kunnon auto jossa on kaikki ja jota muutkin käyttää(saa varaosia ja säätöapua, TT:seen et saa kumpaakaan helposti) mm. Hobao, Xray(XB8-R tai -TQ) tai jos on rikas olo niin Kyosho. Moottoriksi joku 100-200€ maksava sporttikone, mm. Hobaon tai Team infinity(noilla pääsee ihan tarpeeksi lujaa aluksi) moottori kunnon pillillä(omassa Infinityssä on Sirion EFRA-hyväksytty pilli) ja jotkin voimaservot(joku .15 sekunnissa 60 astetta kääntyvä ja 7kg/cm vääntävä). Ostin taannoin Blue Bird 620MG-servot(25€/kpl) kokeiluun(lähinnä budjetti syistä, ostetaan kunnolliset sitten kun nuo hajoaa totaalisti) enkä alustavasti ole löytänyt mitään vikaa noista. Futaban servojen hornitkin tuntuu käyvän joten noihin saa alumiiniset hornitkin aika kivuttomasti.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

PoisonHeart

  • Vieras
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #8 : 18.07.06 - klo: 18.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Ja kuka edes käyttää jotain vetostarttia krossarin kanssa? Meikäläiseltä löytyis ainaki samantien starttiboksi tai roto tai joku muu vempula ettei tarvi narun ja sen jousen kanssa taistella...


Minä käytän! :mrgreen:  hehhehee, mutta mulla katkes just äsken ja ostan starttiboxin:!:

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #9 : 18.07.06 - klo: 19.22 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Juu, on kokemuksia. Vetostartin kanssa ei ollut muuta ongelmaa, kun sen yksuuntalaakerin pitäminen kun autolla oli ajettu joku 3-5l. tuppas lipsumaan juuri silloin kun sen ei olisi tarvinnut lipsua. Muuten lähti käyntiin ihan kivasti(maksimissaan 7 nykäsyä). Idea on kyllä hyvä, mutta laakerin kestossa olisi parantamisen varaa.

Jotta autosta tulee "hyvä" pitää siihen lisätä:

-kallistuksen vakaajat(vaatii "muutaman" varaosa-pussin oston jotta tarvittavat hilkkeet on kasassa)

-keskidiffi ja metallinen spurri

-jarruvivut ja levyt että saa kumpaakin akseliin jarrut

-taakse nivelvetarit, koiranluut on aikas lyhyt ikäiset

-metalliset runkojäykkärit, runkolevy on muuten banaani melko nopsaan jos autolla hyppii

-kunnon runkolevy, orginaali on jotain "räkä" alumiinia

-kuulalaakerit joka nurkkaan, vakiona liukulaakerit jotka kuluu väljiksi litran ajolla(ja tuhoaa samalla akseleiden pinnat aiheuttaen julmetun klapin vaikka laakerit vaihtaakin jälkeenpäin)

-pehmeät talvi-mallin tukivarret joka nurkkaan, kestää paremmin normaalia ajoa(kunnon ilmalentoja ja kärryn pyöriä)

-kunnon radiolaitteet, orginaalit on jotain ihan uskomatonta p***aa. Kantavuus jotain 50m luokkaa

Olikohan tuossa nyt kaikki, no lisätään kun muistuu mieleen.

Muuten auto on ihan ok ajella, menee vaan sen rakentamiseen aikas paljon rahaa ja aikaa.



Pientä oikaisua.

Nykyään tuo EB4 S2 on Pro versio joka on valmiiksi kuulalaakeroitu, keskidiffillä ja teräsrattailla. Jarrut eteen ja taakse.
Kallistuksen vakaajaa ei tule mukana ja kuluja niistä tulee n 3€ (etu+taka)  TT:n alkuperäinen kone on yllättävän tehokas ja toimintavarma tosin tuo 1-suuntalaakeri luistaa turhan helposti.
Tukivarsina on vakiona nuo "winter" mallit joten niitäkään ei tarvitse päivittää. Kantamassa ei ole tullut ongelmia mutta virtakytkin ehdottomasti pois ja virta 6V akusta y-kaapelilla vastariin ja mielellään ohjauskanavasta.
Starttiboxin käyttöä varten tarvitsee hieman modata koska vauhtipyörä on sen verran ylhäälllä että yleensä boxin kumi ottaa runkoon kiinni ennen vauhtipyörää.
Moottori on vain kaksineulainen ja helppo säätää.
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #10 : 18.07.06 - klo: 19.51 »
Ihan hyvä auto hakemaasi tarkoitukseen. Ostin itse n. vuoden vanhan ja hyvin on pelannut ja kestänyt sekä radalla että pihalla. Veljellä on samanlainen Hobaon kasiporttisellla ja se kulkee vielä pirteämmin. Se onkin ihan kilpavehje kun on alustalevy vaihdettu parempaan ja muutenkin on "ruuvatumpi" versio. Meiltä löytyy starttiboksi siihen ja omassa on toimiva vetostarttikin. Muutaman nykäsyn jälkeen käynnissä jos vetokäynnistin käytössä.

Tuskin semmoista krossia on joka "kestää ja kestää" ihan mitä vain. Aina tulee jotain mitä pitää korjata ja laittaa. Itse en usko siihen että ei tarvitsisi korjata jotain merkkiä selkeästi vähemmän kuin toista. Tietenkin sekin vaikuttaa miten ajaa autolla, kuinka paljon "rääkkää" jne.

Vara-osien saatavuudella ja toimitusvarmuudella on suuri merkitys jatkoa ajatellen oli merkki mikä tahansa.

PoisonHeart

  • Vieras
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #11 : 18.07.06 - klo: 20.59 »
Lainaus käyttäjältä: "ToniL"
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Juu, on kokemuksia. Vetostartin kanssa ei ollut muuta ongelmaa, kun sen yksuuntalaakerin pitäminen kun autolla oli ajettu joku 3-5l. tuppas lipsumaan juuri silloin kun sen ei olisi tarvinnut lipsua. Muuten lähti käyntiin ihan kivasti(maksimissaan 7 nykäsyä). Idea on kyllä hyvä, mutta laakerin kestossa olisi parantamisen varaa.

Jotta autosta tulee "hyvä" pitää siihen lisätä:

-kallistuksen vakaajat(vaatii "muutaman" varaosa-pussin oston jotta tarvittavat hilkkeet on kasassa)

-keskidiffi ja metallinen spurri

-jarruvivut ja levyt että saa kumpaakin akseliin jarrut

-taakse nivelvetarit, koiranluut on aikas lyhyt ikäiset

-metalliset runkojäykkärit, runkolevy on muuten banaani melko nopsaan jos autolla hyppii

-kunnon runkolevy, orginaali on jotain "räkä" alumiinia

-kuulalaakerit joka nurkkaan, vakiona liukulaakerit jotka kuluu väljiksi litran ajolla(ja tuhoaa samalla akseleiden pinnat aiheuttaen julmetun klapin vaikka laakerit vaihtaakin jälkeenpäin)

-pehmeät talvi-mallin tukivarret joka nurkkaan, kestää paremmin normaalia ajoa(kunnon ilmalentoja ja kärryn pyöriä)

-kunnon radiolaitteet, orginaalit on jotain ihan uskomatonta p***aa. Kantavuus jotain 50m luokkaa

Olikohan tuossa nyt kaikki, no lisätään kun muistuu mieleen.

Muuten auto on ihan ok ajella, menee vaan sen rakentamiseen aikas paljon rahaa ja aikaa.



Anteeksi kauheasti jos sanon tästä autosta vähän negatiivistä juttua, mutta siis puuttuko siitä vanhemmasta (en tarkoita nykyistä) autosta ihan oikeesti keskidiffi ja ne jarrut? aika kummallinen auto jos keski diffi puuttuu ja jarrut.. Anteeksi.

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #12 : 18.07.06 - klo: 21.37 »
Jeps vanhempi ns. halpisversio oli ilman keskidiffiä jäykällä akselilla. Spurri oli muovia ja renkaissa liukulaakerit. Nykyiset ovat "pro" versioita vaikka ovatkin RTR settejä.

Hyvä ja kestävä auto tuo EB4 mutta löytyyhän siitä huonoja puoliakin kuten kaikista muistakin. Toisissa on yhdet paikat heikkoja ja toisissa taas toiset.
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Poissa Korpse

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #13 : 18.07.06 - klo: 23.32 »
Lainaus käyttäjältä: "ballu"
katselin yks päivä radal ku yks ryki tota EB4 käyntiin, hetken päästä katkesi se vetostartin nauha, no se korjas sen sit vartin rykimisen jälkeen katkes taas, ja jäi käynnistymättä   :o  

aikamoista kikkailua vielä se koetti ja tunsi vehkeet, mutta ei saanut millään käyntiin


Tätä viestiketjua kun lukee:

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=17277

Niin selviää miksei ko. auto käynnistynyt silloin radalla...

Poissa Jätti-Potti

  • Jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #14 : 19.07.06 - klo: 01.05 »
Kiitos ohjeista.

Tarkoitukseni olikin hankkia kerralla *hyvä* auto meidän tarpeisiin. J-p:n lista ensin vähän pelotteli, hyvä että useimmat jutut ovat huomioitu pro-versiossa. Hyvällä tarkoitan suhtkoht kestävä, toimintavarma ja helpposäätöinen. Olisihan se kuitenkin meidän eka nitro, en ole edes koskaan ajanut nitrolla ennen.

Tuo juttu virtakytkimestä meni vähäsen yli, osaako joku vähän tarkempaa selittää. Tai ehkä se selviää sitten joskus kun auto om kotona pöydällä  :mrgreen:

Onko auto saatavilla rakennussarjana? Mielestäni se on aina parempi jos itse on koonnut autonsa.
Viimeinen (ja luultavasti tyhmä) kysymys: löytyykö autosta pakkia/peruutusvaihde?

Kiitoksia ja hyvää yötä

 :shock:
Tamiya DF02...

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #15 : 19.07.06 - klo: 08.24 »
Virtakytkin sammuttaa kaasu- ja ohjausservoilta virran, mutta on samalla myös kaikkein rikkoutumisherkin osa sähkölaitteissa. Useimmat eivät sitä rikkoutumisvaaran takia käytä, sillä pidemmän päälle kytkimen kontaktit saattavat hapettua ja auton sähköt voivat ajaessa alkaa pätkimään. Helpoin tapa korvata kytkin on tavallinen servon jatkojohto jolla tuo akun johdon (siis sen liitoskohdan) ulkopuolelle ja ajon jälkeen sammuttaa sähköt siitä. Samaa tapaa käyttää myös suurin osa kisakuskeista, allekirjoittanut mukaanlukien.

Autoa ei saa rakennussarjana, nykytrendi on mennyt siihen että ns. "huippu" kisarunkoja lukuunottamatta miltei kaikki autot ovat valmiiksi kasattuja. Pakkia ei myöskään tuohon autoon saa, sillä 4wd krossarit ovat teknisesti melko yksinkertaistettuja. Krossarin kohdalla yksinkertainen tarkoittaa helppohuoltoisuutta, keveyttä ja toimintavarmuutta. Pakkimahdollisuuden lisääminen toisi paljon lisää erilaisia kotelointeja, linkistöjä yms.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #16 : 19.07.06 - klo: 12.55 »
Löytyykö Sabelta tohon vetokäynnistimeen se uusi 1-suuntalaakeri? Auttaako sen vaihto uuteen jotta pitäisi paremmin?

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #17 : 19.07.06 - klo: 17.06 »
Mikä malli moottori sulla on?? Noita laakerivaihtoehtoja on 3kpl mutta kaikkia pitäisi varastossa olla.
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #18 : 19.07.06 - klo: 18.17 »
Thunder Tigerin oma Pro 21 R. Onko tuttu?

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
kokemuksia...
« Vastaus #19 : 19.07.06 - klo: 19.52 »
Mulla on ollut EB4 S2 Pro ajossa toukokuun lopulta asti ja kokemuksia on kertynyt... hajonneita partseja on ollut yllättävän vähän.

Heikoin kohta mun käytössä on ollut vasemman puolen ohjauspala. Niitä on paukkunut rikki neljä kappaletta. Oletan että alkuperäisessä ohjauspalassa on jotain feilua koska viritin oikean puolen osan molemmille puolille ja mitään ongelmaa ei ollut kestossa. Nyt on ajossa tosin ERGAL-alumiiniset koneistetut viriosat.

Tukivarret kestää hyvin, eikä vetoniveletkään ole kuluneet juuri enempää kuin kaverin GS:ssä.

Iskareitten kanssa on hieman ongelmia...neljästä kaksi ovat tiiviitä ja kaksi vuotavat aika reilusti.

Vetostartti antautui kuukauden käytön jälkeen. Se oli yllätys sillä odotin sen kestävän korkeintaan viikon. Starttiboksi on kuitenkin aika kätevä...

Varaosahuolto Sabessa toimii musta aika hyvin. Tavarat on tullut aina tilauksesta seuraavaksi päiväksi ja erittäin alhaisilla postikuluilla. Vaikea uskoa että muilla merkeillä toimisi yhtään sen paremmin. Kisapaikoilla tapahtuvaan myyntiin en ota kantaa...vielä ;)


Alkuperäiset radiot toimivat mulla ainakin ihan hyvin. Ohjaukseen olen tosin vaihtanut servoksi Bluebirdin ja alkuperäisen ohjausservon kaasuservoksi. Huomattava parannus siinä on tullut ainoastaan jarrutustehoon.

Kokonaisuutena ihan toimiva peli, ei tosin ole kokemuksia muista polttiksista. Tämän hetken tiedoilla en tosin ostaisi RTR-pakettia. Kisaamaan on tarkoitus alkaa, niin kokonaisedullisemmaksi tulee ostaa kitti ja siihen vaikka Spektrumit radioksi jne...

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #20 : 19.07.06 - klo: 20.27 »
Lainaus käyttäjältä: "ToniL"


Pientä oikaisua.

Nykyään tuo EB4 S2 on Pro versio joka on valmiiksi kuulalaakeroitu, keskidiffillä ja teräsrattailla. Jarrut eteen ja taakse.
Kallistuksen vakaajaa ei tule mukana ja kuluja niistä tulee n 3€ (etu+taka)  TT:n alkuperäinen kone on yllättävän tehokas ja toimintavarma tosin tuo 1-suuntalaakeri luistaa turhan helposti.
Tukivarsina on vakiona nuo "winter" mallit joten niitäkään ei tarvitse päivittää. Kantamassa ei ole tullut ongelmia mutta virtakytkin ehdottomasti pois ja virta 6V akusta y-kaapelilla vastariin ja mielellään ohjauskanavasta.


Hyvä homma jos ovat parantaneet tuota pakettia(oma paketti on vuoden 2005 kevättalvesta ostettu), sehän rupeaa olemaan jo ihan siedettävä nykyään. Lisäisin kyllä edelleenkin nuo metalli-jäykkärit ja vaihtaisisin tukevamman pohjalevyn. Ja yksi parannettava kohta on servoseiveri, vois olla kuulalaakeroitu vakiona(omaa aikas ison klapin ilman kunnin laakereita).

Kyllä nuo vakaajat tulee enemmän maksamaan kuin 3€, tarttee vielä noiden tankojen lisäksi asennussarjat(pallolinkkejä, kierretangot ja prikat) vakaajiin.

Lainaus käyttäjältä: "ToniL"
Starttiboxin käyttöä varten tarvitsee hieman modata koska vauhtipyörä on sen verran ylhäällä että yleensä boxin kumi ottaa runkoon kiinni ennen vauhtipyörää.
Moottori on vain kaksineulainen ja helppo säätää.


Riittää kun viilaa moottoripukit 2-3mm matalammiksi, rupeaa kumi yltämään vauhtipyörään. Vetokäynnistimen joutuu poistamaan ja laittamaan normi takakannen että mahtuu paikalleen. Lisäksi kampiakselista joutuu viilaamaan tuon vetostartin nystyn pois(ei mahdu kansi kiinni), aikaa menee joku minuutti kun sen sipasee veke karahiomakoneella.

Moottorissa on tosiaan ihan hyvin tehoa alkuun, eikä siinä hirveesti käyntiongelmiakaan ole ollut. Käy hyvin eikä sammuile kun on oikea tulppa ja muutenkin säädöissä(oma moottori on tosin "siistittyä" mallia, kiertää paremmin mitä vakiona).
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #21 : 19.07.06 - klo: 22.53 »
Joo, no meikä jos ois näillä samoilla tiedoilla liikenteessä kun nyt niin varmaan pistäsin rahani x-ray kittiin tms. Mutta toisaalta jos olisi ensiksi ostanut sen niin olisi aika pihalla kaikkien säätöjen kanssa tai pelkän kasaamisen suhteen - joka tapauksessa ja nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin oli hyvä kun osti ensimmäisen nitron käytettynä niin saa säätää vähän "reilummin" ja ei tarvitse pelätä että jos ihan uudesta pelistä hajoaa kone pelkästään sen takia että ajelee liian laihalla.

Itse oon tosi tyytyväinen hankintaani. Pitkään palloilin Kyosho mielessä mutta se meni kun alkoi miettimään asiaa tarkemmin.

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EB-4 S2 s.c.
« Vastaus #22 : 20.07.06 - klo: 19.26 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"

Kyllä nuo vakaajat tulee enemmän maksamaan kuin 3€, tarttee vielä noiden tankojen lisäksi asennussarjat(pallolinkkejä, kierretangot ja prikat) vakaajiin.


Hupsis pieni näpytys härö,  30€ on lähempänä totuutta kui tuo 3eskoa.
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222