Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Kerminator

Sivuja: [1] 2
1
Polttisautot / Asso NTC3
« : 02.03.04 - klo: 14.01 »
Asson oma tai sellainen pilli jossa lukee että sopii NTC3:seen... ;) On sen verran erikoinen moottori sijoitus paikka.

RD Logics on ainakin erittäin suosittu pilli rapakon takana. Muista ei ole kokemusta.

-Jykä

2
Polttisautot / Asso NTC3
« : 23.02.04 - klo: 23.45 »
No niin tuli sitten laitettua nettiin tuo 2 vaihteisen spur/pinion chart.

http://koti.welho.com/jahpola/ntc3_2speed.html


-Jykä

3
Polttisautot / Asso NTC3
« : 17.02.04 - klo: 14.23 »
Oli kerran jouset pikkasen löysällä ja maavara jossain tattari säädöissä...

Sitten tuli hiekka puhallettu alusta...

-Jykä

4
Polttisautot / Asso NTC3
« : 17.02.04 - klo: 13.49 »
Rattaat on valitettavasti kulutus tavaraa varsinkin jos radalla on vähänkin soraa. Joten parit ylimääräiset ei haittaa olla mukana ettei hupi lopu kesken.

Geocities ei yleensä salli linkkejä/redirectejä toisilta sivuilta joten leikkaa ja liimaa kikka Geocities linkkeihin toimii. Kuvan perusteella sulla ei ole vielä hätää.

Asson viri ohjeista
Koodia: [Valitse]

Default setting:
Pinion       Spur        Ratio
1st 2nd    1st 2nd    1st       2nd
22  26      54 50      6.1364 4.8077 (stock)

The bigger the final drive number, the faster acceleration you will get. The lower the number, the more top end it will have.


RB Concept X12 koneella joko tuo  Team Associated Double Chambered Pipe tai juuri tuo RD Logicsin pipe. Jenkit suosii jälkimmäistä.  Asson pillillä tuntuu ettei RB tahdo saada oikein kierroksia.

-Jykä

5
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 22.01.04 - klo: 15.59 »
Lainaus
sun Asso on tylsä kun sitä ei tarvii duunata  
paitsi laittaa uuden motin ja saahan siihen noita koreja ja vanteita tottakai ja vielä enemmän


Myönnetään että toi nysväminen on jääny Asson kanssa vähemmälle. Tarttee varmaan hankkia joku muu että sais tekemistä :)

Ja jos sulla on tekemisen pula niin mulla on yksi protoformin kori kaapissa odottamassa maalia...

-Jykä

6
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 22.01.04 - klo: 13.19 »
Lainaus
Sitä paitsi on hauskaa kun auto ei ole paketista hetivalmis kilpa-auto vaan jää tilaa itse virittelylle sopivasti


Ja rahaa palaa kun laittaa kaikkea kivaa että sais siitä kisa kuntosen.

Katsotaan sitten kesällä kun ensimmäinen naarmu tulee koriin niin sitten nähdään millasta virvatanssia Mika esittää :P

Mika, ota sitten radalle huonokuntosempi kori. Muuten voi tulla rumia naarmuja... :evil:

-Jykä

7
Polttisautot / Asso NTC3
« : 22.10.03 - klo: 14.40 »
K-Factory tekee NTC3 viri osia. Kts http://www.k-factory.com. Hollannista saa tilaamalla ko. osia tilaamalla. En vaan löydä linkkiä mistään. The Border RC shop tai jotain sinne päin.

Sitten Asson omat Team Factory osat. http://www.rc10.com RC-Pisteestä saat ihan kohtuu hintaan.

Ja jos saan suositella niin jätä hiili yms osat pois. Tilalle kuulalaakeri ohjaus, keskipukki alumiinista. Sitten vielä täysi jousi setti, spur gear & piniot.(kaikki Team Factory osia)

 Kivan näköisiän ne hiilikuitu on kyllä mutta ei niistä paino säästöä tule. Rahat voi sijoittaa renkaisiin ja tarpeellisen viri kamaan. Tuppaan noi foamit olemaan aika kuluvaa tavaraa.

Mutta kuka minä olen neuvomaan. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.

-Jykä

8
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 07.09.03 - klo: 23.11 »
Vai että Asso Burgeri??? Se olisi todella ilkeää... :(

Totta. Tattari on sen verran hidas ettei pääse oikein täys kaasulla kiusaa tuota LD lamboa. Mutta mulla on vielä pari ässää hihassa että saan tuon takapään kuriin. :) We shall see...  :mrgreen:

Olisko joko viikonloppu jos sää vielä sallii niin otetaan kilo vara osia, jakkarat ja eväät ja vedetään pitkää sessiota???

-Jykä

9
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 07.09.03 - klo: 21.05 »
Hyvä!

Se pikkasen löysempi alusta antoi varmaan mukavan fiiliksen. Nyt vain korjaamaan se etu jousituksen ulostulon rajotus niin eiköhän se superi Rex alkaa rokkaa ja toi Mika jää sitten taakse.

Ja jos sait kerran kaasun jo kokonaa auki niin sitten vielä sitä seosta piikille...  :mrgreen:

-Jykä 'Mekaanikko'
ps. Asso kohta kuosissa niin eiköhän Setä pääse taas kaasuttelee kanssa.

10
Polttisautot / apua tarvitaan edelleen!!
« : 28.08.03 - klo: 16.41 »
Kuvan mukaan

lowspeed #31
highspeed #18 (en ole varma)
#33 veikkaisin olisi tyhjäkäynti ruuvi

Lowspeed on aina arvoitus. Varsinkin jos ei näe säätö kohdetta. Sen kanssa voi kyllä aina yrittää säätää toiseen suuntaan ja katsoa muuttuuko käytös. Jos ei niin taas takasin alku asentoon ja sitten toiseen suuntaan saman verran.

Helpompi on jos palautat koneen tehdas asetuksiin ja aloitat alusta säädöt.

Ja kuten Mika sanoi moottorin avaaminen ei kannata. Yleensä se vain pahentaa tilannetta.

-Jykä

11
Polttisautot / apua tarvitaan edelleen!!
« : 28.08.03 - klo: 14.22 »
Kuullostaa ihan siltä että highspeed on liian piiikillä eli kone käy turhan lämpimänä. Ja lowspeed on taas liian rikkaalla. Vaikea sanoa kun en näe tuota luonnossa.

En tiedä millaset kaasarin säädöt tossa vehkeessä GS15r on mutta olettaen että siinä normaalit 2 ruuvia eli low speed ja high speed neulat. Joista toinen on pystyssä kaasarin päällä. Tämä on high speed eli pääneula.

Säädä pääneula kohdalle. Eli wot (täys kaasu asennossa) tulee savua ja sylki kiehuu kohtuu nopeasti veks.

Sitten säädä lowspeed kohdalle ilman että 'booaa/hyytyy/yskii' koskematta siihen pääruuviin.

Kolmas ruuvi eli lowspeed rpm säädetään lopuksi paikalleen kun nuo operaatiot on tehty.

Kun säädät ruuveja niin säädä vain vartin asennoissa ja yhtä ruuvia keralla. Sitä ennen tarkistat tulpan, bensaletkut yms.

RB koneissa tuo #7 tulppa olis totaalisen väärä(tarkoittettu jonnekin saharassa ajettaviin kisoihin). RB kulkee ainakin allekirjoittaneella #4 ja #5 tulpilla.

-Jykä

12
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 13.08.03 - klo: 22.09 »
Mika voi kertoa tarkemmat detailit mutta tänään nähtiin sitten ihme kun Lambosta universali lähti irti... Yllättävän hyvin tuo Italian ori kulki vaikka välillä vikuroi. :)

Vakiovälitys tuntuisi olevan vaan pikkasen liian lyhyt joten loppunopeus kärsii. Lisäksi ykkösen ja kakkosen väli on pikkasen liian iso. Mutta eiköhän Mika tuonkin korjaa jotta voidaan jatkaa tätä Parkkis Kuninkaan tittelistä kamppailua.

-Jykä

13
Polttisautot / millä kisoihin
« : 13.08.03 - klo: 22.04 »
Taitaa olla Suomessa aika kuollut laji...

Mutta Euroopassa ja muualla erittäin arvostettu laji jolla ajetaan kisaa. Kannattaa katsoa Serpentin sivut www.mytsn.com

-Jykä[/url]

14
Polttisautot / Touring mutta mikä?
« : 08.08.03 - klo: 10.48 »
Lainaus
NTC3:sta puhuessa kannattaa kyllä kestävyys jättää omaan arvoonsa. Kyllähän se kestää, jos muistaa vaihtaa rattaat tarpeeksi usein, ennen kuin ne hajoavat.


Rattaat on kyllä kaikilla aika kovilla jos ajaa parkkisilla. NTC3 rattaat on merkittävästi halvemmat kuin Mugenin hihnat. Ja lisäksi NTC3 on tulossa valkoiset Delrin spurgearit jotka kestävät enemmän kuin nämä stanu spurgearit. (Tämä tieto jenkki foorumeista).  Huomautan että ei ole vielä menny yhtään ratasta autosta. Nykyiset alkaa olemaat todella kuluneet mutta vielä niillä ajaa.

NTC3 kestää myöskin normaalit ajomällit hyvin. Mika on ajanut Supertenillä päälle. Olen kokeillu myös lyhtypylvästä. Eikä ole ollut etu diffi laatikon löystymis ongelmaa joka riivas alku sarjan NTC3:sia. (Pitäisi olla pidemmät ruuvit vakiona uusissa malleissa)  

-Jykä

15
Polttisautot / Touring mutta mikä?
« : 07.08.03 - klo: 22.37 »
Tai sitten Asson NTC3... Kulkee tarpeeksi kovaa, hyvä kestävyys, edulliset vara osat, keppiveto, helppo huoltaa.

-Jykä

16
Polttisautot / Halpa infrapuna lämpömittari
« : 07.08.03 - klo: 00.17 »
Nyt on testattu laite toiminnassa.

Oltiin Mikan kanssa testaamassa Novaa ja siinä sitten ihmeteltiin koneen käyntiä. Ajateltiin että kuumana se taitaa käydä. Katinkontit... 88 C... Ei ole vielä ees paha. Eli ei aina kannata luottaa siihen mutu metodiin.

Suosittelen! Loppuu ainainen arpominen siitä että käykö se nyt sittenkin liian kuumana vai ei.

-Jykä

17
Tulokset / Miten käy sähkö-Crossiluokkien?
« : 04.08.03 - klo: 14.46 »
Lainaus
Pitääkö crossiluokat säilyttää vai annetaanko kuolla pois?
 Tarvitaanko kilpailuita vai riittäkö takapiha-ajot?
 Miksi et ole osallistunut?
 Voisitko joskus osallistua?
 Mitä pitäisi tehdä asian hyväksi?
 Omistatko crossiautoa tai aiotko hankkia?


Crossi luokat on kiva tapa aloittaa harrastus... Ei rata vaatimuksia, ajaa voi vaikka parkkiksella&takapihalla. Itse aloitin rc autot joskus -87 Supershot:lla... Ajoin jopa kisaa sillä tosin en Suomessa.

Lisää laji näkyvyyttä. Helpompi osallistuminen kisoihin( Ei lisenssejä, edulliset osallistumis kustannukset, kerhon kimppakyyti radalle jne) auttaa varmasti. Nykyiset radat on aika kaukana jos ei omista autoa. Myös julkinen mediakuvan kohentaminen auttaisi. Harrastusta pidetään liian helposti sellaisena lasten touhuna.

Menee pikkasen OT puolelle. Vaikka omistankin tuon alla olevan Asson joka on varmasti pätevä kisakone ja 'laillinen' katsastuksessa niin en yksinkertaisesti kerkeä osallistumaan kisoihin. Päivätyö ja  koti puuhat. Ne vievät yllättävän paljon aikaa. Jos tekee mieli ajaa niin voi aina lähteä lähiparkkikselle Mikan ja Testin kanssa ajelemaan. Ei tarvitse
ajaa 25 minuuttia yhteeen suuntaan radalle jossa sitten kuitenkin Mr. Murphy hajottaa auton ennen kuin alkuun pääsee... :(

Voi olla että joku Asso B4 tms tulee joskus tulevaisuudessa hankittua... Ehkä.

-Jykä

18
Polttisautot / Kuvia lisätty
« : 01.08.03 - klo: 22.01 »
Tuli sitten digi kamera hankittua joten otin sitten uusia kuvia Project A:sta.

http://koti.welho.com/jahpola/project_a_pic_1.html

Huomatkaa pohjan kuluminen kun oli liian löysä takajousitus... :cry:

Lisää kuvia tulossa lähipäivinä.

-Jykä

19
Vapaa keskustelu / Oppia tulonjaosta
« : 02.07.03 - klo: 13.07 »
:lol:  

Kiva juttu!

-Jykä

20
Polttisautot / Bensasta vielä
« : 30.06.03 - klo: 14.47 »
Karkeat polttiskoneet säädöt:

Täys kaasulla ohutta utua pakoputkesta ja lämpötila on ok jos pisara vettä kiehuu heti veks koneen päältä. (Mielummin liikaa savua kuin liian piikillä)

Sitten kone tyhjäkäynnille. Kurista bensa letku. Jos kone ei sammu 3 sek letkun kuristuksesta niin kurista low speed neulaa(piikille). Jos taas sammuu alle 3 sek niin lisää low speed neulaa(rikkaammalle).

Sitten idle speed passeliksi että pysyy käynnissä pienillä kierroksilla sen 10-20 sekkaa.

Noi ohjeet lämpimille ja sisäänajetuille koneille. On otettu Traxxin manuskasta ja on havaittu aika hyvin toimiviksi muissakin koneissa.

95 E ei sovi polttis koneisiin. Ei ole tehty tuota varten...

-Jykä

21
Polttisautot / Asso NTC3
« : 25.06.03 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
On kyllä mielenkiintoinen auto tämäkin. En ole koskaan nähnyt tositoimissa tälläistä polttistouringia, niin tässä olisi pari kysymystä niistä enemmän tietäville:

1. Miten auto liikkuu esim. tuollaisella RB:n koneella, joka tässä topicin alussa esitellyssä autossa oli?
2. Minkä verran auto painaa?
3. Kuinka arka esim. tämä asso on hiekalle? Lähinnä parkkiscruisailua ajatellen...
4. Minkä verran maksaa pelkkä auto ilman sähköjä uutena? Käytettyjä tuntuu olevan aika vähän myynnissä  :?


1. Tarpeeksi eli kuskia alkaa hirvittämään.  :mrgreen: Lopullinen nopeus muodostuu välitys suhteista. Parkkiksella RB kone takaa unohtumattoman elämyksen kun ajaa täysillä. Sillä tila loppuu todella vauhdilla. Itse ajan Mikan kanssa parkkiksilla "skabaten" vajaa kaasulla. Muuten lähtee Asso käsistä.

2. Vaaka sanoo että tyhjä tankki+turkasesti roskaa autossa olisi 1.6 kg

3. Ei haittaa. Keppivedon hyvä puoli. Esim. Jenkkilässä Asson NTC3 rtr on erittäin suosittu parkkis kahinoissa. Joskin äsken kävi sellanen käpy että takajousitus oli liian matalalla... Koneen ruuvit irrotin sitten pora&pihdit tekniikalla sen jälkeen kun kone oli siirtynyt paikoiltaan.

4. RC Pisteestä runko oli 420 € ja RB koneella 550 €. Joskin jos ei ole kokemusta polttis koneista niin kannattaa jättää tuo RB hyllyyn ja laittaa joku rauhallisempi kone tilalle.

Ja jos joku väittää että Asso ei kestä niin voi kysyä Mikalta että hajosko mitään Assosta kun SuperTen "nojasi" hivenen mutkassa...

Kuvia Project A:sta löytyy http://koti.welho.com/jahpola/project_a.html jos kiinnostaa.

-Jykä

22
Polttisautot / Asso NTC3
« : 16.06.03 - klo: 12.03 »
Lainaus
Yleensä FT paketeissa ei Assolla noita roskarenkaita tule edes mukana. NTC3:sta ei ole vielä tullut Factory Team autoa, joka on yleensä pelkkään kisakäyttöön. Normaali NTC3 on ikään kuin välimalli, jolla voi harrastaa ja kilpailla. Samalla vähän edullisempi.
 


Sen mitä olen kuullut jenkki kuskeilta Factory Team NTC3 ei tule vähään aikaan. On sen verran hyvä tuo vakio NTC3. Jos katsotaan mitä viripalikoita esim Barry Baker käyttää niin se on aika vähästä: kestävämmät Delrinin spur gearit(vain tehdas kuskeilla, tulee kaiketi markkinoille myöhemmin), parempi pilli ja jotain ruuvien vaihtoa pidemmiksi yms.  Tuo RTR malli on suunniteltu harraste käyttöön ja taas tämä palapeli malli kisakäyttöön.

Ja onko kaikki viriosat oikeasti tarpeellisia jos alusta ja muut säädöt on kohdallaan? Jos paino on kohdallaan ja moottori tarpeeksi voimakas niin parin gramman säästö sieltä täältä hiilikuitu osia käyttäen ei ole tarpeen ja lisäksi nuo osat tuppaa särkymään todella helposti. Kytkin on taas hyvin maku asia. Jotkut käyttävät mielummin centax kytkintä ja vakiokytkin on varmaan 75-90% koneista ihan tarpeeksi kestävä. Loput on sitten kisakoneita joiden omistajien tiedetään vaihtavan paremman kytkimen jo pelkästään kiihtyvyyden säätämisen takia.

-Jykä
ps. niistä vakio renkaissa on se hyvä puoli että ne voi tuhota viihteenä ajaessa konetta sisään kun ei viitsi käyttää foameja siihen...

23
Polttisautot / Asso NTC3
« : 13.06.03 - klo: 22.21 »
Näyttäs siltä että kerrankin ei ole tarvista viri kalikoille. Itse en oikein pidä carbon paloista tahtoo olla turhan herkkiä hajoilemaan. Ja vakiona ainakin tuntuu olevan aika iskukykyinen auto.

Herkkä auto on kivempi ajaa ainakin minusta, kun siihen tottuu. Ajolinjoista poikeaminen kyllä sitten rankaisee. 40/40 voi olla ehkä vaihtoehto. Tai tämä tavallinen 40/35 vaihto ehto. Eli lisää ajoa tiedossa. Kiitti vinkeistä.

Tässä vaiheessa isketään päätä seinään ja todetaan että VOI /%?... Olen ajanu Subarun korilla eikä tuolla Stratus korilla joka tunnetusti paras kori...

-Jykä

24
Polttisautot / Asso NTC3
« : 13.06.03 - klo: 14.31 »
Siis ei kuin kytkin remonttiin. Jos kerran muilla se pelaa mutta mulla ei niin mun kytkimessä on sitten jotain mätää.

Onkos hyviä setuppeja Tattarisuon radalle??? Mulla siellä standardi foam setup 35/40 rengastuksella käytössä joskin takapää lähtee turhan usein alta.

Mitäs viripaloja on kannattaisi harkita? Itselläni on ohjauksen kuulalaakeri+jarrun kuulalaakeri setti muuten standardi NTC3.

-Jykä

25
Polttisautot / Asso NTC3
« : 11.06.03 - klo: 15.51 »
Vakio kytkimen on 2 pala kytkin jossa valkoiset kytkin palat.  

Niitä on menny nyt 2 settiä... Kytkinkelloon on muodostunut 'lasinen' kiille ja noista paloista on pinta ollut todella hyvin kiillotettua. Ei ole siten yhtään kitkaa ja voimansiirto on sitten siinä ennen kuin purkaa sen ja hinkkaa sen santapaperilla uusiksi. Ensimmäinen setti kului aika nopeasti...

Sen takia tässä katselen toista kytkintä tilalla. Toi kolmi pala kytkin taitaa olla Team lisä kilke jos en väärin muista. Täytyy varmaan vaihtaa sellaseen ennen kuin ostaa mitään centax kytkintä tilalle. Onkos tuossa sun kytkimessä mitään muuta ihmeellistä? Kevennetty ja/tai jäykemmät jouset?

-Jykä

26
Polttisautot / Asso NTC3
« : 11.06.03 - klo: 14.51 »
Laitetaan tänne tällänen topicci.

Jos joku täällä ajaa myöskin NTC3:lla niin kertokaa ihmeessä että saadaan jotain juttua aiheesta. Tai jos on kysyttävää niin kysykää yritän vastata parhaani mukaan.

Kysymys tietäville mikäs virikytkin kannattaisi laittaa NTC3:een? K-Factory centax, Asson viripala kytkin vai mikä? Kun tuo vakiokytkin on vähän surkea kestämään tuota konetta.

Kuvia Project A:sta on seuraavassa osoitteessa http://koti.welho.com/jahpola/project_a.html

-Jykä

27
Polttisautot / Touringia ostamassa
« : 05.06.03 - klo: 09.01 »
MSX-3 sopii kaikki 190mm ja 200mm korit. Katso http://www.pro-lineracing.com ja sieltä Protoform.

Viriosien saanti on siihen vaikeampaa koska ko. auto luokitellaan basic level autoksi ja Mugen ei ole valmistanut siihen viriosia. No ei ko auto kyllä niitä kaipaa. 2 vaihteinen laatikko niin se on mitä parhain parkkis touring. Kulkee ja kovaa ja kestää.

-Jykä

28
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 02.06.03 - klo: 16.44 »
Annas olla,Mika tai tästä tulee taas off topic post...

Tulee uudet pinion/spur gearit huomiseksi joten saadaan toi RB+asso kulkemaan. Sitten vielä tuota seosta piikille reilusti kun sitä on oltu reilusti rikkaalla...  Assoon on uudet jouset tulossa taakse... Saadaan pitoa noihin foameihin niin loppuu se älytön yliohjaus...

Niin että katotaan kummalla se lähtee... Tässä mitkään superit hypi silmille. :wink:

Tosiasia on  kyllä se että super johtuen isommasta koosta käyttäytyy huomattavasti tasapainoisemmin kuin ntc3. Mutta katsotaan miten tässä parkkipaikka sarjassa vielä käy.

Kallistuksenvakaajat on hyviä todella nopeissa kurveissa mutta ne ovat yleensä haittana hitaissa mutkissa. Sama juttu noiden jenkkien suosimien one-way diffien kanssa. Ei oikein toimi Suomessa.

-Jykä
ps. Mika... Kuka se keksi nuo alusta säädöt sun Lamboon? Kuka?  8)

29
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 31.05.03 - klo: 20.54 »
Menee pikkasen off topicin puolelle... Keskustelin tossa aiheesta Mikan kanssa kun naapureita ollaan.

Ongelmana on se että mikä on hammas rattaiden tiheys... Eli kuinka monta hammasta on sanotaan vaikka senttimetrin matkalla... (jossakin englannin kielissä manuskoissa mainittu pitch). Mitä enemmän hampaita rattaissa sitä vaikeampi tunkea eri kokoisia rattaita yhteen.

Katselin Mugenin ja Asson spur/pinion pakkaa niin Mugenissa kohtuu harva hammastus ja Assossa hyvin sähkö automainen eli tiheä. Ns. meshin (spur gearin ja pinionin sovitus) tuottaa ongelmia jos rattaat on kovin erilaiset... Assossa tämä huomattavasti helpompaa kuin taas Mugenissa on todellisia vaikeuksia saada jo perus osilla todella hyvää meshiä aikaiseksi johtuen vain pelkästään moottorin kiinnitystavasta vaikka Assossa on tiheämpi rattaiden hammas väli.

Asson NTC3 viritys manuska antaa listan vakio ratkaisuista joissa on tuo Mikan sanoma laskentatapa perus ohjeena... Mutta siinä sanotaan että voi kokeilla omia ratkaisuja jos tulos ei ole hyvä/haluttu. Varoitetaan että meshin saanti voi olla vaikeaa ja rattaat voi olla hyvin nopeasti entiset.(Huomaa kisakuskit vrs me parkkis sudittelijat)

Eli maalaisjärkeä mukaan... :wink: Kaikkea voi kokeilla mutta omat on rattaat...

Ja Back to Topic mikä oli Super Ten eikä Mugen/Asso...

-Jykä

30
Polttisautot / rattiradio
« : 25.05.03 - klo: 12.00 »
itselläni on noi Futaba Megatech Junior tckpa mallit. Muuten hyvät radiot mutta niissä on yksi vika... Eli end point adjustment puuttuu. Toinen ongelma on se että tuntuvat olevan häiriö herkät.

Suosittelisin investoimaan sen verran että ostat radiot joissa tuo "EPA" on olemassa... Muuten voi joutua myöhemmin etsimään uudet radiot jos hankit sellaisen mallin joka vaatii niitä.

NTC3 kaasu servo slide tyyppisellä kaasarilla vaatii sitä... Meni just äsken yksi servo rikki kun ei ollut tuota ominaisuutta. Vedin täys kaasun ja blam servo veti liian pitkälle mutta kaasarin vivusto ei sallinut.

-Jykä

Sivuja: [1] 2