Kirjoittaja Aihe: LST vs. REVO  (Luettu 10785 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #30 : 29.10.05 - klo: 18.14 »
No no, rauhotutaas nyt. Jokainen autohan on yksilö ja jokaisella valmistajalla on autoissa väkisinkin hieman laatueroja, johtuen siitä et tehtaalla kasaajia on monenlaisia ja jokaisella on omat tapansa.
 Esim. monet valittaa et Revossa ei kestä etudiffit ja monilla niitä on mennyt, mut mulla ei ole mennyt ainuttakaan ja muutama gallona on silti autolla kovaa ajoa takana. Ajopaikka ja ajotyyli vaikuttaa myös paljon auton kestävyyteen, samoten myös kaikki viripalikat mitä autoon on laitettu. Toiset vaan kestää enemmän kuin toiset.
 Toisaalta taas voidaan ihmetellä tehtaiden materiaali valintoja, joissa varmasti joudutaan tekemään kestävyyden kustannuksella paljon kompromissejä, että auto saadaan mahdollisimman kuluttajaystävälliseen hintaan markkinoille.

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #31 : 29.10.05 - klo: 18.58 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
ilmeisesti keneltäkään Suomessa on mennyt


Silloin kun vielä LST omistin niin menihän niitä poikki välillä sekä pari vetaria katkes juuresta.
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #32 : 29.10.05 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "SJK"
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
ilmeisesti keneltäkään Suomessa on mennyt


Silloin kun vielä LST omistin niin menihän niitä poikki välillä sekä pari vetaria katkes juuresta.


LST:n tilalle ostin Revoja pari, sopivat paremmin pojan kanssa n.s pihasuditteluun ja monttuajoon ja kokonsa puolesta näppäriä kuljettaa yms. Se Revon starttisysteemi muutettuna on verraton pojankin käyttää kun ei tarvii erillästä hehkua ja sen latailua. LST kyllä kesti todella hyvin lukuunottamatta niitä tukivarsia jotka olivat niitä valuvikaisia. Hyviä autoja molemmat.
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #33 : 29.10.05 - klo: 22.40 »
Jos näitten toinen vs toinen topiccien tekemisen vois lopettaa?Tai no mitä turhaan,savage vs lst puuttuu vielä  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #34 : 29.10.05 - klo: 22.43 »
Hitsi olin väärässä, ei vieläkään ole suljettu, no kohta tulee semmoista tekstiä teiltä että oksat pois. Tää ei todellakaan päädy mihinkään pojat.
Se mitä minä olen nähnyt ja kokennut niin olen edelleen REVON kannalla.
Minä en voi sanoa että lsd koska silloin minä valehtelisin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #35 : 29.10.05 - klo: 22.50 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Hitsi olin väärässä, ei vieläkään ole suljettu, no kohta tulee semmoista tekstiä teiltä että oksat pois. Tää ei todellakaan päädy mihinkään pojat.
Se mitä minä olen nähnyt ja kokennut niin olen edelleen REVON kannalla.
Minä en voi sanoa että lsd koska silloin minä valehtelisin.
Jerzi
Mikä nyt mahtaa olla mielessä kun lsd kirjotat koko ajan  :lol:
RB,the power of champions.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #36 : 29.10.05 - klo: 22.53 »
AAA sori, luulin että malli oli tuo mutta sehän on tuo LST, sori pojat nehän ovat kaksi ihan eri asiaa tässä tapauksessa. Kumpaakaan en ole kokeillut enkä kokeile.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #37 : 29.10.05 - klo: 23.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Futaba"
Jotenkin on tullut tää Juuzmon asenne tutuks: "Mun auto on paras, kaikki muut on ihan p*skoja".
Futaba vois syödä päänsä,jos silmissä ei ole vikaa niin voisit kattoa mun viestin uudestaan ja kertoa missä kohtiin kehuin,ylistin tai jotain muuta revosta?Totesin ettei ole mitään hajonnut,kamalaa?Eli kaivappa se herne tai vaikkapa mad forcen hajonnut kytkinpala pois nenästä jos vaikka helpottais  :wink:
Se oli muuten kytkimen jousi eikä kytkin pala mikä hajos :wink: Tarkotin nyt vaan sitä, että tuossa yhdessä viestissäsi vihjailet jotain siihen suuntaan, ettei LST olisi nopea (oikeastaan sanot sen suoraan), tai rc-harrastuksen madi foorumissa tulit ilmottamaan kuinka mad force taas paukkui radalla. Vaikka et ihan tosissas muita autoja haukkuisikaan, niin tuo sinun "huumori" ei ole koskaan kohdistunut omaan autoosi. Sori offtopic.
| Academy | Axial |

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
LST vs. REVO
« Vastaus #38 : 29.10.05 - klo: 23.45 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
AAA sori, luulin että malli oli tuo mutta sehän on tuo LST, sori pojat nehän ovat kaksi ihan eri asiaa tässä tapauksessa. Kumpaakaan en ole kokeillut enkä kokeile.
Jerzi


"Se mitä minä olen nähnyt ja kokennut..."

Siis olet kokenut vai et?? Ensin kerrot mielipiteesi omiin kokemuksiisi vedoten ja sitten seuraavaksi kerrot, että et ole LST:lla ajanut tms. Tässä topicissa ei ole montaa, jotka voisivat tähän keskusteluun ottaa oikeasti osaa, eli he, jotka ovat ajaneet molemmilla tai peräti omistaneet. Meillä muilla on aivan sama, vaikka tuuli huulia heiluttelisi, ei paljon ole arvoa "jeszi" näillä meidän mielipiteillä, kun ei ole omaa kokemusta molemmista...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #39 : 29.10.05 - klo: 23.45 »
No ei kaikkea kannata ottaa todesta,herne pois nenästä ja pieraskaa niin paineet helpottaa! :mrgreen:  Ja niinhän se aina on että oma auto on paras,ainakin omasta mielestä  :lol:  (huom jos tosta vetää herneet niin hankkikoot elämän ;))
RB,the power of champions.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #40 : 30.10.05 - klo: 00.10 »
Niinkuin sanoin olen kokennut (eli revolla) ja olen  nähnyt tuon lstn ja se ei nyt minun mielestä vaan kolahda joten olen edelleen sitä mieltä että mitä minä olen kokennut ja nähnyt niin REVO. Olkoon sitten asiat miten päin vaan sinun mielestä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #41 : 30.10.05 - klo: 07.15 »
Eiköhän tälle voi jo lukkoa laittaa kun on jo kinasteltu riittävästi.

Itse sanoisin, että kun on kysymys vakio revo:sta ja vakio lst:stä, niin revo menee paremmin radalla, mutta lst on ylivoimaisesti parempi maastossa. Sitten kun autoja laitellaan (viritetään), niin revon ylivoima radalla vähenee, mutta lst porskuttaa maastossa ylivoimaiseen tyyliin.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #42 : 30.10.05 - klo: 08.10 »
eihän nyt lukkoa hyville aiheille voi laittaa...mun mielestä kaikki on p*skoja...paitsi REVO :twisted: Hehee....Antaa porukan vääntää..ketä se haittaa...tuskin teillä kellään on penniäkään kiinni tässä sivustossa niin sama se mitä tänne ahdetaan.

Ja näin lopuksi:

"Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat"
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #43 : 30.10.05 - klo: 08.48 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
tuskin teillä kellään on penniäkään kiinni tässä sivustossa niin sama se mitä tänne ahdetaan.


Jos sivusto on täynnä tällaisia keskusteluja, niin ketä kiinnostaa tulla sivuille, kun oleellisen tiedon löytäminen olisi silloin helkkarin vaikeata? Siis tarkoitan sitä kun asiallinen vertailu jää vähälle ja kommenttien taso on mitä on.

Toisekseen kun toisessa aiheessa "vitsinä" heitin tämän aiheen tekemisen, niin eipä mennyt kauaa kun tämä tuli :)

Itse aiheeseen liittyen olen sanonut jo mielipiteeni, niin en kommentoi tänne tämän enempää.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #44 : 30.10.05 - klo: 09.05 »
Onko kukaan ikinä katsellut että minkä auton omistajat alkaavat ensimmäisenä rähinöimään :mrgreen: ?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #45 : 30.10.05 - klo: 09.23 »
Pitäää yrittää ottaa videota lst vs revo.

Ja savage vs revo tai savage vs lst topiccia on turha tehä. Jos haluaa auton joka on savagen kans samaa mataa niin tehkää Hpi savage vs Nikko dirty jeep 4.

Edit: Monsterit on jo testattu ja tässä on tulokset.
Kumartkaa ylivoimasta voittajaa.


Testatut autot: (Radio control car action lehdes.)

Team Losi LST (92 pistettä)
Traxxas Revo (87 pistettä)
Tamiya TNX (80 pistettä)
Team Associated Monster GT (79 pistettä)
HPI Savage 25 (73 pistettä)

Nyt voi laitaa lukkoon.

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #46 : 30.10.05 - klo: 11.26 »
Jos vielä varaosalista (siis ne osat mitä kannattaa ostaa auton mukana).
ILMAN muita kommentteja!!! :wink:

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #47 : 30.10.05 - klo: 13.08 »
Lainaus käyttäjältä: "maggonen"
Jos vielä varaosalista (siis ne osat mitä kannattaa ostaa auton mukana).


No lst:ssä muoviset rattaat on kulutus tavaraa, parempia ratasuojiakin on markkinoilla esimerkiksi RPM:n sellainen, tosin rattaat kuluu paremman ratasuojankin kanssa. Titaaniset rattaa kestää, mutta toisaalta maksavat paljon.

Alumiiniset diffikotelot on yksi hyvä sijoitus, joskin minulla ei ollut ongelmia alkuperäistenkään kanssa. Alumiiniset diffikotelot vähensi selkeästi ylimääräistä kitkaa diffissä.

Vastarin akku on hyvä olla 6V, koska usea servo (varsinkin ohjausservot) ottaa virtaa reilusti, niin jännite notkahtaa.

Varsinaisia varaosia en osaa sanoa mitä menee eniten, koska se riippuu ajotyylistä.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #48 : 30.10.05 - klo: 13.23 »
tommoset holipompeli lehden tekemät testit ja vertailut ei paljoo paina....kyseltäs suomessa mikä täällä on porukan mielestä numero 1 niin ois toi lista toisenlainen.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #49 : 30.10.05 - klo: 14.54 »
Totta kai se olis toisen lainen kun kaikki kannattais omaa kärryä ja revoja on 10 kertaa enemmän kun lst:ttä.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #50 : 30.10.05 - klo: 20.29 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
tommoset holipompeli lehden tekemät testit ja vertailut ei paljoo paina....
kyseltäs suomessa mikä täällä on porukan mielestä numero 1 niin ois toi lista toisenlainen.

Kyllä Revo on sieläkin suositumpi "kilpa-autona", mutta vertailussahan
on katottu kokonaisuutta ja siitä ei pääse mihinkään että LST on parempi
"jokapaikanhöylä"!

Esim en oo nähny vielä yhtäkään Revon omistajaa väittämässä, että Revo
olis huippu trialissa tai maastossa, metsässä ym. kaikki vaan tärisee siitä
että kuinka huippu se on radalla!

Jos haluaa todella vaan huipun ratamonsterin niin ostaa sit kerralla
jonku hotin tai truggy konversion, eikä pelleile Revoa tai LSTtä virittämällä :!:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #51 : 30.10.05 - klo: 20.43 »
Tämä löytyi revo topikista(en viittiny sielä kiusata :wink: ):
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Ja ne LSD miehet jaksaa ulvoo....."p*ska revo.p*ska
savage,p*ska lst...ohops...se olikin oma :oops: " :mrgreen:

Pitikö tulla tänne "piiloon" (eli revo topikissa) itkemään :lol:
En ainakiaan mä oo haukkunu noin suorasti!

Sitäpaitsi miks pitäis??? Ne on molemmat (LST ja REVO) omalla tavallaan
huippuja ja MAAILMAN KAKS PARASTA, siitä ei varmaan ikinä päästä
selville, että kumpi on no.1 eikä mun mielestä tarvikkaan 8)

Se on puhtaasti makuasia kumman ostaa!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #52 : 30.10.05 - klo: 20.52 »
Minun yli 20 vuotta  kokemusten perusteella niin en voi missään tapauksessa suositella (jos olisin rc auto myyjä) LST autoa (koonsakin puolesta) esim nuorella pojalle joka on aloittamassa tän siistin harrastuksen mutta sitä vastoin kyllä voin suositella lämpimästi esim REVOa.  Ei minulla ole mitään LST autoa vastaan onhan se hienon näköinen peli mutta luulen (en tiedä huom) että losi on käyttö kustannuksensa puolesta  kalliimpi auto, ainakin löpöä se syö kuin viimeistä päivää. Kuin minä sain ekaa kertaa kokeilla tuota REVOa niin menin metsään ja otin asiaksi nuosta vajaat 10m jyrkkää rinnettä ylös ja täytyy sanoa että kyllä se taitaa upeasti tuomoiset mäet kuin mikä vaan. Mutta miten te voitte lähteä kiistelemään asioista kuin mielipiteellä on aina 2 puolta ja se ei todellakaan auta se että joka kerta kuin tämmöinen laitetaan tänne topiciksi niin aletaan taas jänkätä esim kuinka nopea lst on 1 kieroksen ja sitä ja tätä.
LUKKO JO
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #53 : 30.10.05 - klo: 20.54 »
Ihan sama kumman ostaa.. kumminkin täytyy laitta vielä blingiä tähän tyyliin...
eli 1/5 rengasadapterit...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
LST vs. REVO
« Vastaus #54 : 30.10.05 - klo: 21.18 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Esim en oo nähny vielä yhtäkään Revon omistajaa väittämässä, että Revo
olis huippu trialissa tai maastossa, metsässä ym. kaikki vaan tärisee siitä
että kuinka huippu se on radalla!

Jos haluaa todella vaan huipun ratamonsterin niin ostaa sit kerralla
jonku hotin tai truggy konversion, eikä pelleile Revoa tai LSTtä virittämällä :!:


Minä voin väittää, siksi tulinkin "tärisemään".  :lol:
Revo on hyvä radalla, mutta myös maastossa ja trialissa (en väitä että paras).
Tosin revoon pitää vaihtaa kello, spurri ja diffiöljyt (No taas vastaavasti LST:eehen renkaat radalle).
Muutoksia autoon tarvii tehdä, Long Travel jouset ja kulmalinkit, iskarin pohjaanlyönti kumit pois ja "push rodit" sisimpään asentoon.
Revo rocks video
Tosin videolla olevaan Revoon on vaihdettu renkaat, laitettu alumiiniset "push rodit" (niillä nyt ei vaikutusta ole) ja "vuoltu" puskureista ja ohjausvivustosta "ylimääräisiä" pois.

Miksi ostaa truggy:ä kun Revollakin voi ajaa "stanuissa".........

EDIT Niin olihan tuo koppakin vaihdettu, niinkuin varmaan huomasitte.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #55 : 30.10.05 - klo: 21.28 »
Melkeen samanlainen koppa ku mulle tulee  :shock: EI liity kyllä asiaan mitenkään,mutta ei täällä pahemmin asiaa puhutakkaan..
RB,the power of champions.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
LST vs. REVO
« Vastaus #56 : 30.10.05 - klo: 21.41 »
Kuinka te kuvittelette vakuuttavanne toisenne omasta mielipiteestä?? Toinen tykkää tyttärestä, toinen anopista. On kait aika sama, kumpi on jonkun mielestä parempi... Moni pitää Madiakin parhaana, ja se voi sitä oikeasti omistajalleen ollakin, jos sattuu pitämään niistä asioista, mitä Mad tarjoaa. Siksi on turhaa puhista tästä asiasta, kun ei sille loppua kuitenkaan tule ja mitä väliä, minkä auton kysyjä ostaa, ei ainakaan minua hetkauta pätkääkään, kun en myy näitä koslia.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
LST vs. REVO
« Vastaus #57 : 31.10.05 - klo: 19.36 »
Kunhan se vaan ei oo LST, se on harvojen herkkua... :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars